Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כזכור (למי שזוכר) חפשתי במקור רדיו דיסק אכותי שיתן את המקסימום איכות לרמקולים 6 9 שיושבים מאחורה ו2 קומפוננטים מקדימה ללמה מגבר וללא סאב

 

אחרי שעשעיתי סקר שוק קטנטן נכנסו לאופציות גם מכשירי הדיוידי שבעוד קצת כסף אני מקבל גם מסך חמוד לצפייה בקליפים והחלטתי ללכת על זה

 

אני כרגע מתלבט בין כמה מכשירים : אחד של דלקו- מישהו שמע על החברה הזאת? איך היא? יורגשו הבדלים בסאונד ברמה של מערכת כמו שלי.?\0ללא מגבר וסאב) אכות תמונה וכדומה מי שיודע שיתן חוות דעת

http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=10446

 

השני הוא של חברת סאנקיו עוד קצת כסף ומקבלים גם מסך 7 אינץ גדול

http://www.zap.co.il/compModels.asp?model_id=591117

 

או אפשרות אחרונה שהומלצה לי פה בפורום אבל עם מסך יותר קטן מבין ה3 \3.5 אינץ\ של קאנבה

אין לי כרגע קישור

 

מי שיוכל לענות לי אני ישמח

 

חשוב לי כמובן שאיכות הסאונד תהיה טובה (עד כמה שאפשר במערכת כמו שלי אני מסתפק ברמקולים 6 על 9)

פורסם

לכן הדגשתי שבשבילי מספיקים הרמקולים שברשותי

 

אם הייתי מתכנן בניה של צילים בעזרת מגברים וסאבים הייתי לוקח רדיו דיסק אכותי של פיוניר אלפיין פנסוניק וכדומה

ב2000 ומעלה

×
×
  • תוכן חדש...