Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע שעבר הגיע בחור לעשות אצלנו במטבח מילואים

הרכב שלו זו איזו שברולט בצורה של פיאט אונו (סליחה על הבורות)

בכל מקרה לקחתי רק תמונה אחת , אבל היא שווה אלף מילים

http://img516.imageshack.us/img516/8686/dsc00731cr2.jpg

מאחורי הסאבים ישנם 2 מגברים לא זוכר של איזה חברה , ועוד איזה משהו לא זוכר מה זה שנראה כמו בלון ניטרוס

הבנאדם אומר שהוא השקיע 30 אלף והוא מתכנן להשקיע עוד בקומפוננטים

בכל מקרה הוא שם לנו מוסיקה הוציא מהמשרדים חצי מהבסיס

משהו משוגע

סתם חשבתי שזה שווה תצוגה =]

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה שחלקת את זה איתנו. דוגמא מצויינת ל"איך לא להתקין מערכת סטריאו ברכב".

 

להלן:

  • רכב ליסינג מעפן עם אקוסטיקה של לוח דיקט (אוואו, כן?)
  • נהג טמבל שהחליט להתלהב מעצמו ולהוסיף מקדם פוזה לסעיף א'.
  • הרבה כסף מיותר, או לחילופין, הרבה ציוד "חם" שהיה צריך להחביא, ומהר.
  • התקנה לא מקצועית בשיט, מגש אחורי קורס, רכיבים מאיכות בינונית ומטה, כמות שמנסה לפצות על איכות.

בקיצור, טוב שלא פירסמת את זה בפורום אודיו. המנהלים היו מעיפים את זה תוך 5 דקות, ואתה היית נחסם

על פרסום פורנוגרפיה אודיופונית מעל דפי הפורום.

 

אבל העיקר שחצי בסיס יצא מהמשרדים שלו... :?

פורסם

גוש ציוד.

בלי התאמה בכלל, אני מתערב שעם 30 אלף ש"ח אני בונה מערכת הרבההה יותר טובה ומקצועית שמורכת מהרבה פחות אלמנטים. ואם הוא הוציא חצי, אני הייתי מוציא את כל הבסיס. אחח אם רק היה לי 30 אלף.

:-) just smile
פורסם

מה שיש לו שם לא שווה יותר מ 3000 שקלים וגם זה בהגזמה, חוסר אקוסטיקה ואיכות, ציוד סיני מאוד מאוד ישן וזהו.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

:x אנסתם אותי

בגלל זה אמרתי אני לא ממש מבין

מה שכן עם תא מטען סגור שומעים זוועה רעשים

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

זה סוג המערכות שאפילו אם נועלים בבאגז זמר עם מגאפון הוא ישמע יותר טוב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תודה שחלקת את זה איתנו. דוגמא מצויינת ל"איך לא להתקין מערכת סטריאו ברכב".

 

להלן:

  • רכב ליסינג מעפן עם אקוסטיקה של לוח דיקט (אוואו, כן?)
  • נהג טמבל שהחליט להתלהב מעצמו ולהוסיף מקדם פוזה לסעיף א'.
  • הרבה כסף מיותר, או לחילופין, הרבה ציוד "חם" שהיה צריך להחביא, ומהר.
  • התקנה לא מקצועית בשיט, מגש אחורי קורס, רכיבים מאיכות בינונית ומטה, כמות שמנסה לפצות על איכות.

בקיצור, טוב שלא פירסמת את זה בפורום אודיו. המנהלים היו מעיפים את זה תוך 5 דקות, ואתה היית נחסם

על פרסום פורנוגרפיה אודיופונית מעל דפי הפורום.

 

אבל העיקר שחצי בסיס יצא מהמשרדים שלו... :?

 

 

улыбает!!!!15.gif15.gif15.gif

פורסם

אכן תמונות קשות- העיקר שיש מסכים על המשענות הקידמיות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

זה מה שקורה שהולכים למתקין חאפר עם ציוד גרוע בלי להייעץ בפורום.

אני לא יודע איך אני ישן עכשיו בלילה,הזוועה O_O

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...