Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך להתלבטות בין מאזדה 2, יאריס או ג'אז

היאריס כנראה ירדה מהפרק, ונשארה התלבטות בין ג'אז שהיא מאוד חיסכונית ומרווחת למאזדה 2.

בנוסף חשבתי על ניסאן נוט מה דעתכם?יש למישהו ניסיון עם הרכב הנ"ל, אני מדבר על הגירסה הבסיסית עם 2 כריות אוויר ב 111,000 ש"ח.

פורסם

אם אני לא טועה הג'אז אמורה להתחדש בקרוב ככה שכדאי לך לחכות מעט.

הנוט גם נראה רכב טוב, למרות שאני לא ממש יודע את טיבו, בדוק מבחני דרכים עשו עליו הרבה לאחרונה.

 

בהצלחה!

Polo 2012

פורסם

כפי שכבר ציינו בפניף, הג'אז הטובה והותיקה מוחלפת בקרוב (דגם חדש כבר הוצג, ע"י חיפוש באינטרנט תוכל לראות תמונות של הדגם החדש), לכן אני הייתי ממתין לדגם החדש, או הולך על משהוא אחר.

 

לגבי הניסאן- נוט- היא מסגמנט שונה לחלוטין מהג'אז, מזדה 2 והיאריס. הנוט הינה משפחתית בתצורת מיני-ואן, ואילו שאר הרכבים ברשימה הינם סופר-מיני.

השאלה שצריכה להישאל, הינה מהם הצרכים והדרישות שלך מהרכב? האם אתה זקוק למשפחתית (כמה אנשים עומדים לנסוע ברכב?), או שמרחב גדול אינו נחוץ וסופר- מיני תספיק לצרכיך?

 

אופציה נוספת אותה הייתי בודק, במידה ואתה הולך על כיוון הסופר מיני- הסוויפט החדשה.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

אם רוב הנסיעות מבוצעות בסביבה עירונית, או אז הנוט עם מנוע 1.6 אינה מתאימה , והיא תצרוך יותר דלק .

הגאז יקרה משמעותית בקניה , אחזקה , וביטוחים, קח זאת בחשבון.

 

היאריס נופלת על גיר רובוטי כושל.

הבחירה לעניות דעתי צריכה להיות בין ה 2 \ יאריס ואולי סיריון אם אתה נעול על יפניות בלבד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הסיוויט החדשה לא באה בחשבון צפופה ופנים הרכב מצועצע וזול, המאזדה 2 אני חושש כי הבנתי שהיא בזבזנית בדלק ודווקא הנוט חיסכונית יותר.הגאז החדשה תגיע רק בסוף השנה אז לא רלוונטי.

פורסם
הסיוויט החדשה לא באה בחשבון צפופה ופנים הרכב מצועצע וזול, המאזדה 2 אני חושש כי הבנתי שהיא בזבזנית בדלק ודווקא הנוט חיסכונית יותר.הגאז החדשה תגיע רק בסוף השנה אז לא רלוונטי.

 

אם הסוויפט החדשה מצועצעת ופנים הרכב נראה זול, ותר מראש גם על המזדה -2.

 

ביום שישי האחרון, ישבתי במזדה 2 בסוכנות, פנים הרכב נראה נראה הרבה יותר מצועצע מזה של הסוויפט, איכות החומרים ברמה נמוכה, המתאימה יותר לרכבים מאמצע שנות השמונים.

לגבי צפיפות הרכב, מזדה 2 אינה מרווחת יותר מהסוויפט פרט לתא מטען מעט גדול יותר.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

מאזדה 2 היא בעלת צריכת דלק ממוצעת. דווקא לסוויפט צריכת דלק מצוינת (למרות מנוע כמעט זהה בנתוניו).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לאחרונה עמדה שאלה זו על הפרק אצלי .

ביצעתי נסיעת מבחן בג'אז ב-2 וביאריס.

היאריס ירדה מהפרק בגלל התיבה, ה- 2 מרגישה קלה מעט אבל חביבה . הג'אז מצד 1 אמינה וחסכונית מצד שני לא השתנה בה כלום!! מאז 2003 כולל מושבים עיצוב ומיתלים.

כנראה כדאי לחכות ל2009.

הנוט חביבה אבל מנסיון העבר מכוניות של ניסאן לא מצליחות להמכר אפילו בסביבת המחירון. ראה הוזהרת....

פורסם
בהמשך להתלבטות בין מאזדה 2, יאריס או ג'אז

היאריס כנראה ירדה מהפרק, ונשארה התלבטות בין ג'אז שהיא מאוד חיסכונית ומרווחת למאזדה 2.

בנוסף חשבתי על ניסאן נוט מה דעתכם?יש למישהו ניסיון עם הרכב הנ"ל, אני מדבר על הגירסה הבסיסית עם 2 כריות אוויר ב 111,000 ש"ח.

 

ב-111,000 יש לך את הקורסה החדשה עם 6 כ"א ו-ESP.

פורסם

היום הייתי בסוכנות מאזדה ולדעתי אין להשוות את פנים הרכב עם הסיוויפט, במאזדה נראה פחות מצועצע והחומרים נראים שיושבים טוב יותר למרות רמתם הבינונית, הלווטים שנשארו לי הם לעומת הנוט.

פורסם
היום הייתי בסוכנות מאזדה ולדעתי אין להשוות את פנים הרכב עם הסיוויפט, במאזדה נראה פחות מצועצע והחומרים נראים שיושבים טוב יותר למרות רמתם הבינונית, הלווטים שנשארו לי הם לעומת הנוט.

 

הכל בעיני המתבונן. אם בעינך נראה שפנים הרכב "יושב טוב"- זה מה שחשוב כי אתה עומד לשבת ברכב מספר שנים ולא אף אחד אחר.

 

אם ההתלבטות הינה בין המזדה 2 לבין הנוט ומרחב פנים גדול, אינו מהווה תנאי עבורך, ללא ספק הייתי הולך על המזדה 2, שמעניקה חבילה עדיפה על פני הנוט וכל זאת ב- 6000 ש"ח פחות, אבזור בטיחותי גבוה יותר ואבזור פנים גבוה יותר.

ה- 2 תיהיה חסכונית יותר בדלק וקלה יותר לתמרון ולחניה בעיר.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

מה גם שלטעמי איכות החומרים במאזדה באמת לא הכי מרשימה שיש, אבל סביבת הנהג בהחלט טובה +, איזור הרדיו דיסק המובנה ובקרת האקלים נראים ומרגישים ממש טוב. כמו כן הכל קרוב וקל לתפעול, ויש תחושה טובה באוטו במושב הנהג לפחות. בקשר לשאר האוטו אי אפשר להגיד שהוא צעצועי מידיי, אלא זול מידיי (יש גם צעצועים יקרים, אל תשכחו :wink:).

ולמי שלא זוכר, המאזדה זכתה ב-5 כוכבי בטיחות והצטיינה במבחני ריסוק.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

האם ראית את הפולו ?

 

אני הייתי בהתלבטות דומה ובהשוואה של הפולו למתחרות היפאניות, הפולו נותנת תחושה של איכות הרכבה וחומרים טובה בהרבה.

 

פולו 1.4 טיפטרוניק עם 80 כ"ס ו-6 הילוכים נמכרת ב- 109,000 - מחיר שלדעתי הוא טוב יחסית לתמורה.

 

שווה לקפוץ לסוכנות, להתרשם ואפילו להזמין נסיעת מבחן.

 

(אני רכשתי פולו 1.4 ידנית ומרוצה ממנה מאוד)

פורסם
אני הייתי בהתלבטות דומה ובהשוואה של הפולו למתחרות היפאניות, הפולו נותנת תחושה של איכות הרכבה וחומרים טובה בהרבה.

 

פולו 1.4 טיפטרוניק עם 80 כ"ס ו-6 הילוכים נמכרת ב- 109,000 - מחיר שלדעתי הוא טוב יחסית לתמורה.

 

 

 

במשך 3 ימים נאלצתי לסבול (ואיני ציני) פולו 07, 1.4 אוט', ואני חייב לציין (שלפחות ברמת הגימור הבסיסית) היא מקום מאוד משעמם ולא נעים במיוחד לשהות בו (שלא נאמר דיכאוני להחריד).

הפלסטיקה זמזמה בלי סוף והחומרים ממש (אבל ממש) לא נעימים למגע - מאוד גסים ודי מיושנים.

מאוד התאכזבתי ממנה מהבחינות הללו.

 

ואני מקווה שהשילוב בין ה-1.4 (שנוספו לו 5 כ"ס) לבין התיבה האוט' החדשה יחסית (בעלת 6 ההילוכים והטיפט') יהיה זריז ויעיל - כי השילוב הקודם (עם התיבה הישנה), פשוט זוועתי, עגלתי ורועש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הפולו זה גם דגם מיושן למרות הגיר העדכני, הקורסה יורדת מהפרק למרות שהיא מצוינת, פשוט מעדיפים יפנית, אם לא היינו מחפשים רכב יפני קטן אני חושב שללא ספק ה 207 היא הטובה ביותר.

×
×
  • תוכן חדש...