Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במידה ואתה לא מעוניין להשתגע מבחינת טורבו - תביא K04, במקום ה-K03S שיש לך.

במידה ואתה מעוניין להשתגע - השמיים הם הגבול...

 

לא שמתי לב שהרכב עם צ'יפ. טעות שלי :oops:.

 

מכירה את התופעה - עם צ'יפ היא פשוט לא מפסיקה לפרפר, גם עם ESP עובד (שפשוט משתגע :lol:)

אני חייב לציין שהופתעתי לגלות שהיא די שמחה לכשכש בזנבה עם ESP עובד. עם ESP זה יכול להיות משעשע עוד יותר :-)

 

אני לא חושב ש-F1 יפתרו את בעיית האחיזה. תקנו אותי אם אני טועה...

 

תעבור לסמי סליקס :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הי,

הסדנא שהכי מזוהה עם המותג הינה G-DUB וממוקמת בחולון.

חוץ ממנה גם E&A בבני ברק ישמחו לעזור וכמו שנאמר קודם יש את פיטסטופ ואת ספויילד.

צנרת מלאה תעלה לך כ2500 ש"ח לא כולל דוד אחורי. אינלט יעלה בסביבות 1200.

בתור אחד שנמצא באותו מצב שלך בדיוק (למרות שאני נוהג עליה כבר 30K ק"מ) אני בדרך להחליף צנרת+דוד+אינלט.

ברגע שהשלב הזה יושלם אני מעוניין בקפיצים ובולמים או קויילאוברים (בסיביבות 6K ש"ח) ורק לאחר מכן נחשוב על קולר חזית.

לא הייתי רץ כל כך מהר להחליף טורבו- יש עוד הרבה עבודה מקדימה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ככול שתשפר תכוח באוטו גם עם קוילאוברים+אחלה צמיגים האוטו יחפור תשני באמצע סיבוב וגם התת היגוי לא יעלם אפילו לשניה,

מנסיון אי אפשר לבטל תת היגוי באיביזה וכול נגיעה בגז באמצע סיבוב האוטו יסע ישר תוך כדי פרפור הגלגלים.

פתרון דיי יעיל הוא להתקין בוסטקונטרול ולגדוש לא יותר מ0.8 שתוקפים פניות,בישורת תיתן הכול,אבל בוסטקונטרולר בא רק בסוף אחרי כול השיפורים.

אוו שתשתגע ותביא דרפינציאל של פללגוין עושה פלאים בהנעה קידמית:twisted:.

פורסם
ככול שתשפר תכוח באוטו גם עם קוילאוברים+אחלה צמיגים האוטו יחפור תשני באמצע סיבוב וגם התת היגוי לא יעלם אפילו לשניה,

מנסיון אי אפשר לבטל תת היגוי באיביזה וכול נגיעה בגז באמצע סיבוב האוטו יסע ישר תוך כדי פרפור הגלגלים.

פתרון דיי יעיל הוא להתקין בוסטקונטרול ולגדוש לא יותר מ0.8 שתוקפים פניות,בישורת תיתן הכול,אבל בוסטקונטרולר בא רק בסוף אחרי כול השיפורים.

אוו שתשתגע ותביא דרפינציאל של פללגוין עושה פלאים בהנעה קידמית:twisted:.

 

אתה קצת (בלשון המעטה) מגזים, קויילאוברים טובים ישנו את התמונה ללא הכר- ולא כל נגיעה בגז בסיבוב מפרפרת גלגלים ובואו לא נגזים יותר מדי פה.

רעיון הבוסט קונטרול לא רע כשלעצמו אבל לדעתי אין בו צורך עם שיפור בולמים+ קפיצים טוב.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה, אבל לפי דעתי לא קיים אוטו שיגיב 100% אם תדביקו דוושה בפנייה

הנעה אחורית תעיף את החלק האחורי והנעה קדמית פשוט תזרום קדימה כי הצמיגים מתנתקים מהקרקע (סוג של חח)

 

המטרה שלי היא להצליח להוציא כמה שיותר כח בלי לאבד אחיזה ומהירות..

אם זה בפנייה..

או אם זה בהעברת הילוכים בסל"ד גבוהה

 

הדבר הראשון שאני רוצה לטפל בו זה החלק האחורי של האוטו

הוא גבוהה מאד! בפנייה אני מרגיש כמו בסימולציית טיסה

אז מפה זה: מתלים, צמיגים וכל הקשור להתנהגות

ואז למנוע =)

אני חושב ששמעתי מספיק בשביל לגשת לסדנא עכשיו

תודה רבה על העצות כולם, הוספתם הרבה על מה שאני כבר יודע מהניסיון באיביזה =) באמת אחלה פורום!

אתם מבינים עניין :-)

 

תומר.

פורסם
אתה קצת (בלשון המעטה) מגזים, קויילאוברים טובים ישנו את התמונה ללא הכר- ולא כל נגיעה בגז בסיבוב מפרפרת גלגלים ובואו לא נגזים יותר מדי פה.

רעיון הבוסט קונטרול לא רע כשלעצמו אבל לדעתי אין בו צורך עם שיפור בולמים+ קפיצים טוב.

עידן

בגלל זה אמרתי ככול שהאיביזה תהיה יותר חזקה ככה יסבול יותר,למרות שאני זוכר טוב מאוד שגם שהיה לי רק ציפ באוטו אכלתי מרורים בנס הרים בתוך הסיבובים.

שהאיביזה שלך תגיע לאיזור+-220 כ"ס תראה שלא יעזרו לך שום קוליאוברים בסיבובים של הילוך שני שלישי.

 

וRS זה סודי אסור לי לגלות-)

פורסם

הדבר הראשון שאני רוצה לטפל בו זה החלק האחורי של האוטו

הוא גבוהה מאד! בפנייה אני מרגיש כמו בסימולציית טיסה

אז מפה זה: מתלים, צמיגים וכל הקשור להתנהגות

ואז למנוע =)

אני חושב ששמעתי מספיק בשביל לגשת לסדנא עכשיו

תומר.

 

תומר, אם תנמיך את החלק האחורי, תקבל עוד ועוד תת היגוי, (למרות שמה שיש לך יכול להספיק בשפע ל 5 מכוניות :shock: )

יש ערכות מתלים שעושים טוב מאד לאיביזה, רובן, עד כמה ששמתי לב והפעלתי את ההיגיון, מורידים את החלק הקדמי ב 35 מ"מ ואת האחורי רק ב 20, בנוסף, ההקשחה מאחור אגרסיבית יותר, ובחלק הקדמי אפילו מרככים את המקור, כל זאת ע"מ להוריד כמה שניתן את תת ההיגוי המובנה של השילדה המחורבנת הזו, בנוסף, שפר קצת גאומטריה מקדימה (במיוחד קמבר) לטובת אחיזה משופרת בפניות (ע"ח מעט אחיזה בקו ישר) ותוכל להתחיל להפיק קצת יותר מהרכב, שים לב למאמר הדביק בפורום זה על שיפור התנהגות סיאט לאון.

 

שוב, אני חוזר על מה שכתבתי לך למעלה, כח הוא לא הבעיה שלך, התנהגות כן !!!

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

צודק מר ליאור.

 

לשפר את ההתנהגות קודם כל.

 

המנוע גם ככה מצויין, גם בתור סטנדרטי :-)

 

ו-.י. אתה עדיין משוגע :-P

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תומר, אם תנמיך את החלק האחורי, תקבל עוד ועוד תת היגוי, (למרות שמה שיש לך יכול להספיק בשפע ל 5 מכוניות :shock: )

יש ערכות מתלים שעושים טוב מאד לאיביזה, רובן, עד כמה ששמתי לב והפעלתי את ההיגיון, מורידים את החלק הקדמי ב 35 מ"מ ואת האחורי רק ב 20, בנוסף, ההקשחה מאחור אגרסיבית יותר, ובחלק הקדמי אפילו מרככים את המקור, כל זאת ע"מ להוריד כמה שניתן את תת ההיגוי המובנה של השילדה המחורבנת הזו, בנוסף, שפר קצת גאומטריה מקדימה (במיוחד קמבר) לטובת אחיזה משופרת בפניות (ע"ח מעט אחיזה בקו ישר) ותוכל להתחיל להפיק קצת יותר מהרכב, שים לב למאמר הדביק בפורום זה על שיפור התנהגות סיאט לאון.

 

שוב, אני חוזר על מה שכתבתי לך למעלה, כח הוא לא הבעיה שלך, התנהגות כן !!!

 

ליאור

אני יסתכל על המאמר.

ו..גם אני אמרתי שהצעדים הראשונים שלי כרגע הם בנוגע להתנהגות.

ולגביי כח..אני מחפש יותר שיפור הנסיעה עצמה מאשר העלאה מטורפת של הכ"ס

אין מה להגיד הFR באה מהחברה עם מספיק כח בשביל להתמודד עם הרבה מכוניות משופרות

אבל לא יודע..יש בה משהו שדורש שינוי..אי אפשר להיות מרוצה ממנה ב100% בלי שינוי קטן פה ושם

פורסם

הגיע אל חבר חלקים של פורג'

ובניהם 2 פורקים

אחד פנימי ואחד חיצוני\פנימי שמתאים לאיביזה.. (אני מזכיר אני מדבר על איביזה FR 2008)

 

ואני ממש לא יודע מה יהיה ההבדל בינהם מבחינת ביצועים ובריאות המנוע\טורבו

אם יש פה מישהו שיכול לעזור זה יהיה מעולה :|

פורסם

אסור פורק חיצוני במנועי 1.8T, רק פנימי, חפש דיונים שהיו, כולל הנזקים שיהיו לך מפורק חיצוני

לדעתי, כל עוד הפורק המקורי עובד, אל תחליף אותו

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

הפורק לא ייתן לך כלום ובמקרים מסויימים אף יוריד מביצועי הרכב, חוץ מרעש הפריקה לא תקבל שום דבר.

מבחינתי זה שיפור, כמו להחליף בקליות אחוריות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...