Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במידה ואתה לא מעוניין להשתגע מבחינת טורבו - תביא K04, במקום ה-K03S שיש לך.

 

להביא K04 לא יהיה משתלם כי אם כבר מחליפים טורבו אז עולים כבר ליותר גדולים (GT28, GT30)

לא עושים חצי עבודה בשביל עוד 40 - 50 כ"ס גג.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מסכים איתך, הGT28 והGT30 יהיו מטורפים מדיי לשימוש יום יומי.

בנוסף, השבלולים שציינת, יצריכו יותר מדיי שינויים על מנת שהרכב יוכל להתמודד עם הכוח.

פותח השרשור לא מעוניין במפלצת דראג, ביחוד שהוא רוצה להצליח להוריד את הכוח לכביש.

יותר מ250 כ"ס בגלגלים הלא נכונים לא יהיו הפיתרון לבעייתו.

כמו שאוראל ציין, הK04 הוא פיתרון מצויין לבעיית הכוח שהK03 מגביל.

 

שבוע טוב שיהיה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

אותם שינוים צריך בשביל K04 וגם מהסדרות של ה28 וה30,בגלל זה לא כדי מבחינת כסף לכ"ס הK04,מה עוד שהK04 זה טורבו עם הרבה מומנט שנכנס בסל'ד מאוד נמוך ומכאן הבעיה שהוא שובר גירים וטלטלים יותר בקלות מאשר GT28 או30.

 

וגם עדין אין הרבה הבדל בין K03S לK04 על הכביש,וגם במנוע מקסימום 20-30 כ"ס.

פורסם

מצאתי כמה אנשים שמוכרים טורבו GT28 ב4600 יחד עם אינטרקולר

 

אבל בשביל להיות יותר ספציפי...

במקרה שאני מגדיל טורבו לK04 או לGT28\30 מה אני יצטרך לשנות או להוסיף? חוץ מאינטרקולר

ולא להקטין ראש..אני מדבר על כל החלקים שצריך בשביל להוציא את המקסימום מהמנוע ולהשאיר אותו בריא!

ולגבי ההורדה של הכח לכביש - האוטו בתהליכים כרגע (מתלים צמיגים וכו', זאת אומרת שמבנוע בקושי נגעתי)

פורסם

נראה לי שאתה קצת קופץ- כמעט לא נגעתה ברכב, לדבריך.

וכבר אתה רוצה להחליף טורבו?

לדעתי קודם תחליף צנרת,דוד אחורי , אינלט, ווסת דלק (במידה והרמתה גדישה) קפחצים, בולמים וכו'

עד הטורבו חיינו וזקינו.

ובוא נזכור שאתה עדין באחריות יצרן..

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
.

 

לדעתי קודם תחליף צנרת,דוד אחורי , אינלט, ווסת דלק (במידה והרמתה גדישה) קפחצים, בולמים וכו'

.

עידן

 

צנרת ודוד אחורי כבר החלפתי (תמונות בקרוב)

אינלט אני לא צריך עדיין וגם לא ווסת דלק..

קפיצים בולמים מתלים וצמיגים אני מתקין כרגע חלק עדיין בהמזנה

 

וזה לא עניין של קופץ או לא..אני רוצה לדעת בידיוק איך אני רוצה לשפר את האוטו וכמובן מה כל שיפור צורך

ואני רוצה לדעת מה אני יצטרך לעשות בשביל להתקין את הטורבו K04 או GT28 והלשאיר את המנוע בריא ועם כמה שפחות בעיות.

פורסם
.

 

לדעתי קודם תחליף צנרת,דוד אחורי , אינלט, ווסת דלק (במידה והרמתה גדישה) קפחצים, בולמים וכו'

.

עידן

 

צנרת ודוד אחורי כבר החלפתי (תמונות בקרוב אחרי שאני יסיים עם הכל)

אינלט אני לא צריך עדיין וגם לא ווסת דלק..

קפיצים בולמים מתלים וצמיגים אני מתקין כרגע חלק עדיין בהמזנה

 

וזה לא עניין של קופץ או לא..אני רוצה לדעת בידיוק איך אני רוצה לשפר את האוטו וכמובן מה כל שיפור צורך

ואני רוצה לדעת מה אני יצטרך לעשות בשביל להתקין את הטורבו K04 או GT28 והלשאיר את המנוע בריא ועם כמה שפחות בעיות.


×
×
  • תוכן חדש...