Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה

אני מחפשת דייהטסו שרייד. שמעתי שהוא רכב אמין.

הבנתי שלעיתים ידוע כי שנת ייצור מסויימת בדגם מסויים אינו טוב - באופן כללי.

האם אכן כך?

האם ידוע משהו על דייהטסו שרייד בין השנים - 1997-200?

 

אשמח לעזרה

לאה

פורסם

היי,

נכון, היצרן לפעמים מייצר אותו דגם רק משדרג דברם עם השנים, לפעמים לרעה.

יש לי שרייד 99 קצרה.

97-200 הן בגדול אותו דבר ללא שינויים מהותיים.

 

הרכב נורא אמין ללא בעיות בתנאי ורק בתנאי שמטפלים בו כראוי. כלומר בזמן, טיפולים אצל מי שיוד או מוסך מורשה, אך ורק מי רדיאטור ירוקים ולא מי ברז.

 

יש שאומרים שהגיר בעייתי, טרם נתקלתי. אם את לוקחת רכב מסוג זה, במיוחד שנתון כזה תקחי לבדיקה שיבדקו תושבות. זה משהו שהולך כל 7-8 שנים. עולות הרבה כסף.

 

חלקי הרכב יקרים אך אין הרבה צורך להחליף, ביטוח זול כי לא גניב, צריכת דלק נמוכה 14 משולב אם תקין.

בכל מקרה תחפשי רכב כזה אבל במצב טוב, את תהני ממנו.

בהצלחה

פורסם

מה שמשנה הוא מצבו בפועל של הרכב שמצאת, ולא אם השנתון שלו הוא 97 או 98.

אם אין הבדל בגרסאות או בדגמים של רכב מסויים, לשנתון אין שום חשיבות.

זה כמו שתחפשי בן זוג בן 30 ותפסלי בן זוג בין 31.

 

את קונה דייהטסו כי שמעת שהוא אמין ? כל דייהטסו ?

אין לך דרישות ענייניות מהרכב ?

 

אל תקני רכב כי שמעת שהוא אמין, אלא קני רכב המתאים לצרכיך.

אם הוא מטופל ומתוחזק, הוא יהיה אמין.

 

אם הוא מוזנח, תהיה לו בעיית אמינות, בלי קשר להאם הוא 97 או 98, או האן הוא דייהטסו או לא.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מעבר לאמינות לא מציע הרבה,צריכת דלק גבוהה באוטומט.מחירון גבוה בשביל רכב בסיסי,ללא איבזור.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
מה שמשנה הוא מצבו בפועל של הרכב שמצאת, ולא אם השנתון שלו הוא 97 או 98.

אם אין הבדל בגרסאות או בדגמים של רכב מסויים, לשנתון אין שום חשיבות.

זה כמו שתחפשי בן זוג בן 30 ותפסלי בן זוג בין 31.

 

את קונה דייהטסו כי שמעת שהוא אמין ? כל דייהטסו ?

אין לך דרישות ענייניות מהרכב ?

 

אל תקני רכב כי שמעת שהוא אמין, אלא קני רכב המתאים לצרכיך.

אם הוא מטופל ומתוחזק, הוא יהיה אמין.

 

אם הוא מוזנח, תהיה לו בעיית אמינות, בלי קשר להאם הוא 97 או 98, או האן הוא דייהטסו או לא.

 

ההשואה לבחירת בן זוג לא במקומה.

אוטו רק מתחרבן עם הזמן.

בבן אדם ישנם גם דברים שמשתפרים עם הנסיון.

×
×
  • תוכן חדש...