Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב מסוג סיאט קורדובה שנת 2000 דיזל.

הרכב יד שניה מטופל רק במוסך מרכזי והיד הראשונה היא ממישהו אמין ומוכר ששמר על הרכב.

לפני כשבועיים במהלך נסיעה הפסיקו הבלמים לעבוד תוך כדי נסיעה ללא שום התרעה רעשים או חריגות.

למזלי הצלחתי לבלום בעזרת בלם יד ויצאתי בשלום.

במוסך אבחנו את הבעיה ככשל בבוסטר ושאין ברירה אלא להחליפו.

מעבר לעלות היקרה מאוד, נותרתי המום מעצם העובדה שרכב כושל כך.

אין שום מערכת התראה והבלמים לא עבדו כלל! (לא פימפום ולא לחץ גדול שום דבר לא הועיל ובדקתי זאת כמה פעמים לאחר הבלימה). הרכב טופל היטב ורק במוסך מתמחה בסוג זה של מכוניות?

העליתי את השגותיי בפני היבואן והוא נפנף אותי בטענה שזה רכב מצויין וזו "פחות או יותר" בעיה שלי.ואם הרכב כבר 8 שנים על הכביש אז בכלל אין על מה לדבר.גם למוסך לא היה מענה בעניין.

האם המסקנה מכך צריכה להיות שסיאט קורדובה דיזל הוא רכב שאסור לקנות אותו? או לכל הפחות לא אחרי שהאחריות פגה?

לדעתי התשובה היא חיובית.

מה דעתכם?

פורסם

לדעתי אתה מגזים........

 

אני מבין את התקלה שקרתה לך,והיא באמת חמורה,אין על כך כל ספק,מה שכן,אם תקלה מסוג זה היתה שכיחה,אני בטוח שחברה מכובדת כמו סיאט היתה דואגת לעשות RECALL,כיוון שמדובר בתקלה בטיחותית מהשורה הראשונה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
האם המסקנה מכך צריכה להיות שסיאט קורדובה דיזל הוא רכב שאסור לקנות אותו? או לכל הפחות לא אחרי שהאחריות פגה?

לדעתי התשובה היא חיובית.

מה דעתכם?

 

אילו היית הנהג המאה שמספר בפורום על הכשל בבוסטר - אז אפשר היה להגיד שסיאט הוא רכב מסוכן.

בפועל זו הפעם הראשונה שאני קורא על אירוע כזה - מפחיד, לא נעים - אבל קורה.

 

אגב לחבר שלי יש קורולה טורקית שהייתה ניכבת לו במהלך נסיעה, אחרי הפעם השנייה שזה קרה לו אובחנה הבעיה - הסוויץ דומם את הרכב. אחרי ההחלפה (באחריות) הבעיה נעלמה - אז מה הקורולה רכב מסוכן? :shock:

פורסם

הסיפור קצת מוזר מכיוון שאם הבוסטר כשל עדיין מתאפשרת בלימה עם שימוש ביותר כוח מצד הנהג.

 

אין התראה על כשל, אבל מערכת הבלמים בנוייה בצורה כזו שכשל בצד אחד של הבוכנה או דליפת נוזל בלמים תמיד תשאר עם אפשרות בלימה.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

קורדובה דיזל במודל הזה עשתה לפחות 200K כך אני מאמין בקמ כזה זה בהחלט יכול לקרות ,

כבר נתקלתי בכשל במגבר הבלם ברכב כזה אך זו לגמרי לא תופעה נפוצה .

המחיר בחברה רצחני (עובר 3000 שח)וכדאי לך לבצע את התיקון במוסך אחר במחיר שפוי הרבה יותר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

בעיקרון יש בלמים אבל אין הגברה והדוושה קשה מאד ,במצב כזה יש לך בערך

20-30 אחוז מעוצמת הבלימה הרגילה ,גם אם תשב על הדוושה לא תקבל יותר ,

ואכן כשזה קורה לפתע באמצע נהיגה זה מאד מפחיד .

במנוע בנזין יש אפשרות להרגיש בהתדרדרות במצב של מגבר הבלם כי המנוע יזייף

במקביל בגלל אובדן של ווקום מסעפת היניקה ,בדיזל אין תת לחץ בסעפת היניקה ועל כן קיימת

משאבת ווקום עצמאית שמופעלת מסיבוב המנוע ותפקידה ליצר ווקום להגברת הבלימה ,וכאשר

יש כשל במערכת קשה להבחין בזה מראש .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

לא, לא הייתה בלימה בכלל. עצרתי את הרכב במקום בטוח בעזרת בלם יד. נסעתי במישור במהירות של 20 קמ"ש ניסיתי לבלום בכוח ועם פמפום בשתי השיטות לא הייתה בכלל עצירה.אכן התיקון בחברה יקר מאוד. מצד שני הם לפחות נותנים אחריות לשנתיים.

פורסם
אילו היית הנהג המאה שמספר בפורום על הכשל בבוסטר - אז אפשר היה להגיד שסיאט הוא רכב מסוכן.

בפועל זו הפעם הראשונה שאני קורא על אירוע כזה - מפחיד, לא נעים - אבל קורה.

 

אגב לחבר שלי יש קורולה טורקית שהייתה ניכבת לו במהלך נסיעה, אחרי הפעם השנייה שזה קרה לו אובחנה הבעיה - הסוויץ דומם את הרכב. אחרי ההחלפה (באחריות) הבעיה נעלמה - אז מה הקורולה רכב מסוכן? :shock:

 

סיאט הוא רכב מסוכן מהסיבה הפשוטה שכשל בבוסטר שגורם לאפס בלימה זה לא "משהו שקורה" זה משהו שהורג.

אם אין התראה, או מערכת גיבוי או לפחות בלימה חלקית ואין שום אפשרות לצפות את הכשל, אז המשמעות היא שהרכב לא תוכנן כרכב בטוח וזה כשל קטלני.

 

הסיפור של הקורולה לא קשור.

פורסם
לדעתי אתה מגזים........

 

אני מבין את התקלה שקרתה לך,והיא באמת חמורה,אין על כך כל ספק,מה שכן,אם תקלה מסוג זה היתה שכיחה,אני בטוח שחברה מכובדת כמו סיאט היתה דואגת לעשות RECALL,כיוון שמדובר בתקלה בטיחותית מהשורה הראשונה.

 

סיאט לא חברה מכובדת, פניתי אליהם וזה ממש לא עניין אותם.

×
×
  • תוכן חדש...