סיאט הוא רכב מסוכן מהסיבה הפשוטה שכשל בבוסטר שגורם לאפס בלימה זה לא "משהו שקורה" זה משהו שהורג.
אם אין התראה, או מערכת גיבוי או לפחות בלימה חלקית ואין שום אפשרות לצפות את הכשל, אז המשמעות היא שהרכב לא תוכנן כרכב בטוח וזה כשל קטלני.
הסיפור של הקורולה לא קשור.