Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

rs2000 לאחר כשנה שהאוטו אצלי מרגיש שמיציתי כבר את ה-150 סוס הסטנדרטים שלה, רציתי להתחזק קצת:lol::twisted:

ונעבור לחלק האומנותי הרצונות שלי...

 

אני יודע שכרגע אני בכלל לא ממוקד לגבי גדלים סוגים וחברות צריך יותר הכוונה ורצוי מאנשים שמכירים את הרכב

 

חיזוק מנוע-טלטלים בוכנות

גיר למיטב ידעתי חזק באר אס

קלאצ' מחוזק

החלפת מזרקים

טורבו קיט שלם צריך המלצות+שסתום לחצים

צנרת (סרדין) 2.5 אינצ'

דוד נירוסטה

קולר חזית

פודים שעונים

רוצה לגדוש בסביבות 1 bar ובאמינות ככל האפשר וכמה לפי הערכה שלכם סוסים יתוופסו

אם שכחתי עוד דברים ציינו

 

תקציב בסביבות 25,000

Honda hornet 600

 

פורסם

למרות שסביר להניח שהמנהלים ימחקו את תגובתי, ואולי אפילו ישעו אותי, או יכניסו אותי לרשימת ה"מעקב" העליונה :shock:

אני מציע לך בלה בלה בלה בלה בלה

ליאור

 

מה אני אגיד לך ליאור, YOU ASKED FOR IT!

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

ליאור תגובתך לא כ"כ במקום כי אם הייתי מעוניין לעבור לרכבים הנ"ל שציינת לא הייתי משקיע באר אס ככה הייתי מוכר אותה ומוסיף את ה25 אלף לקניית רכב חדש.

 

יש לי כבוד לרכבים הנ"ל ובתור אחד שיצא לו לנהוג גם על ליאון 2x4 וגם על איביזה התרגשתי הרבה יותר מה"זקנה" הספורטיבית שלי שאוחזת את הכביש ומתנהגת יותר טוב....ל ד ע ת י :)

Honda hornet 600

 

פורסם

לא מעוניין בשום רכב אחר...

רוצה את האר אס שלי!

יש פה מישהו שיכול לספק לי מידע מחירים הצעות לחלקים או לחלקים ששכחתי להוסיף סדר גודל של לדעת איפה אני עומד...

Honda hornet 600

 

פורסם
מוכרים אחת מגדשת פה בפורום קצת יותר ישנה אבל לפי רשימת השיפורים יכול להיות שהיא מה שאתה מחפש

 

מלבד העבודה שהבחור במפורש הבהיר שהוא לא מעוניין ברכב אחר, הRS-T הספציפית הזאת רחוקה לגמרי מהRS בשנתון שלו.

הבדל אחר ומשמעותי הוא ההנעה (אחורית ב-T).

לפותח השרשור, בהודעת המכירה, המנהל החביב ציין כמעט את כל החלקים שיש ברכב, לדעתי תוכל להעזר ברשימה המכובדת.

יש לציין שע"פ ההיכרות אך ורק מהפורום אני מאמין שכל חלק הוא ברמה גבוהה, אם לא הכי גבוהה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

ה MK3 מ 1980כבר הייתה הנעה קידמית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ניהול מנוע,בולמים,קפיצים,ברקסים משודרגים....

אני הייתי מחפש קיטים מחו''ל,בדרך זו אתה יכול להביא חבילה אחת גדולה שסוגרת כמעט את כל הפרוייקט.

והייתי מחפש מידע בחו''ל,לא יודע כמה אנשים הגדישו רכב כזה בארץ

porsche 914,2.0,1970

פורסם

נדמה לי שהRS יושבת על קוני מהיצרן, הדגם ספורטיבי במקור, לכן אני חושב שהברקסים בינתיים יספיקו.

 

מה שכן, אני מסכים עם לירן, אם קיימים קיטים שלמים בחו"ל עדיף ליבא קיט מסודר ולהתקין הכל בבת אחת, אני ממליץ לחפש באתרים של סדנאות שיפור בריטיות, שם הרכב נפוץ מאוד.

פורסם
נדמה לי שהRS יושבת על קוני מהיצרן, הדגם ספורטיבי במקור, לכן אני חושב שהברקסים בינתיים יספיקו..

 

זה משפט מעניין :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הוא דיבר על ברקסים, אמרתי שבגלל שהדגם ספורטיבי מהיצרן, הברקסים משודרגים יחסית לרכב רגיל.

 

הוא גם המליץ על בולמים, אז אמרתי שהRS מצויידת בקוני מהיצרן ממה שהבנתי.

 

זה הכל.

פורסם
ה MK3 מ 1980כבר הייתה הנעה קידמית.

 

יפה, למדתי עוד משהו חדש.

הייתי בטוח שהדגם הספציפי הנ"ל מונע בגלגליו האחוריים, מסתבר שלא.

עדיין אפשר להשתמש ב2 השורות הבאות של ההודעה שלי.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
rs2000

רוצה לגדוש בסביבות 1 bar ובאמינות ככל האפשר וכמה לפי הערכה שלכם סוסים יתוופסו

 

 

תקציב בסביבות 25,000

 

 

אם יש לך 150 כוחות סוס במקור, 1 באר אמור לתת לך עוד 150 בתאוריה. תוריד מזה בערך 20% (יעילות הטורבו + תוספת אינטרקולר) ונשאר לך תוספת של 120 כ"ס בערך - זה נותן 270 כ"ס.

זה כלל אצבע.

 

עוד כלל אצבע - 5cc לכל כוח סוס. כלומר 120 כ"ס כפול 5 זה 600 CC תוספת למזרקים. יש לך 4 מזרקים . 600 לחלק ל 4 זה 150. כלומר אתה צריך מזרקים גדולים יותר ב 150CC לכל מזרק. אם יש לך מזרקים של 240CC, תצטרך 390CC.

 

שכחת להוסיף ניהול מנוע, אגב.

מה נתוני המומנט שלך?

נראה לי שכדאי שתוסיף איזה דיפרנציאל. חבל שלא תוכל להוריד את כל הכוח הזה לכביש.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...