Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני רוצה מחר להחליף ברדיאטור את המים הרגילים לנוזל קירור

להחליף שמן מנוע(יש לי כבר שמן אני רק צריך לרוקן הכל פשוט לא הצלחנו לפתוח את האגן הוא סגור בצורה חזקה יותר מדי)

לבדוק את מערכת הקירור לבדוק מה צריך להחליף טרמוססט,יוניט שגורם להתחממות

כמה צריך לעלות כל העניין?

תודה

פורסם

אולי חלק מהטיפול אני אעשה לבד רציתי לשאול איזה טרמוססט מתאים וכדאי לסובארו

וקניתי נוזל קירור פרסטון מוכן כבר לשימוש במיכל צהוב כזה ונוזל לניקוי רדיאטור

איפה נמצא הפתח ניקוז של הרדיאטור כדי לרוקן את המים?

פורסם

אם אתה עומד מול הרכב הניקוז נמצא למטה מצד ימין אם אני לא טועה,בכל מקרה תמשש את התחתית של הראדיאטור לכל אורכה עד שתרגיש בליטה, כמו בורג כזה

בקשר לטרמוסטט זה טרמוסטט של 82 מעלות אם אני לא טועה.

ובקשר לראדיאטור בכלל כדאי שתפנה למכון ראדיאטורים לבדוק אם שווה להשקיע בראדיאטור הקיים או להחליף ראדיאטור חדש,

אולי, ורוב הסיכויים, שהנוכחי שלך אם הוא מקורי משנת 82 ,הוא אכול ורקוב, וצנרת המים בהתאם

ובקשר לבורג ניקוז של השמן תזהר שלא תשבור את ראש הבורג ולא תוכל לפתוח אותו , אתה תצטרך לקדוח את הבורג ולעשות הברגה חדשה עם גומיה לא מקורית וזה מתכון לנזילות,

כדאי שבמוסך ישברו את הראש על הבעיה הזו.

אני לא יודע איך המערכת של הקירור עובדת אצלך במדוייק אבל אם יש לך 2 מאווררים אחד שעובד קבוע, מכאני.

ואחד שנדלק מעל טמפ' מסויימת, חשמלי,

אז לפני שאתה מניע את הרכב תבקש מחבר שיתפוס את המאוורר המכאני וכשתניע רק משאבת המים תעבוד , הרכב יתחמם בצ'יק

ואז תראה אם המחוג עובר את החצי סקלה והמאוורר החשמלי לא נדלק , אז או שהוא מנותק ,או שהוא תקול, או שיש בעיה ביוניט חום.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

יש לי רק מאורר אחד!

ולא יודע משום מה אני זוכר שפעם המאורר היה פועל כבר שהוא היה מגיע לרבע

והיום הוא מתחיל לפעול שהוא רק כבר מגיע לקו האדום כמעט!

פורסם

והיום הוא מתחיל לפעול שהוא רק כבר מגיע לקו האדום כמעט!

ככל הנראה סתימה , כי לא מגיעים מים חמים ליונט החום. וזה שבסוף הוא נדלק אז זה אומר שהיוניט תקין.

אופציה אחרת: הכל תקין אבל היונט חום מזייף או לא מתאים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הטרמוסטט שלך כנראה מלא אבנית ותקוע, קנה והחלף בטרמוסטט ייעודי למנוע שלך, אכן 82 מעלות, יפתור לך את בעיית החימום, יש מצב שאתה שולח תמונה של איזור הרדיאטור שלך שאכן נראה שיש מאוורר אחד? לגבי פתיחת בורג הקרטר, גש לחנות חלקי חילוף וקנה לך בורג חליפי + שייבה חדשה (עניין של שקלים), את הבורג הישן תצפה יפה בWD40, ותן לזמן לעשות את שלו, לאחר מכן נסה שוב עם ידית כח, עדיף בנוסף לידית להשתמש במוט מאריך לצורך הגברת המומנט ואז פעל בעדינות רבה ונסה לפתוח את הבורג, טיפ חשוב, נסה לסגור קודם את הבורג ממש ממש קצת ואחר כך נסה לפתוח...

 

לגבי הרדיאטור קבלת כבר עצות מועילות למעלה, אז בהצלחה!

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

סתם הערה כללית:

את הטיפול בראדיאטור כולו תשאיר למכון ראדיאטורים, אל תלך למוסך שיסדרו לך, תגדי למוסך שיתקן רק את הבעיה של הבורג.

כי הם ישלחו את הרכב למכון הראדיאטורים,

וכמובן יצא לך קצת יותר יקר, כי אתה בעצם משלם "תיווך"

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

נגיד 120 - 100 שקל כולל הרכבה אם אתה עושה את זה בנפרד ולא כחלק מטיפול

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אם אתה מחליף לנוזל קירור, כדאי לך להחליף את הרדיאטור, הצנרת, משאבת מים והטרמוסטט וכמו כן, לעשות ניקוי יסודי של כל הצנרת קודם להחלפה, שאחרת אתה צפוי לנזילות וסתימות.

אישית, אם יש מי ברז שנים רבות, הייתי נמנע מלהחליף לנוזל קירור (בדיעבד ומניסיון אישי עם סובארו 84)

לשיקולך.

פורסם

אל תמהר להחליף חלקים, אם חלק מסויים , במהלך הניקוי יגיד לך כבר מכון הראדיאטורים אם הראדיאטור שלך רקוב או שצריך רק ניקוי, ואת מצב הצנרת.

לא נראה לי שלבחור יש הסטוריית טיפולים של הרכב, אולי הראדיאטור שלם לא אכול, והוא רק סתום

ואולי משאבת המים הוחלפה , או שהמקורית תקינה? ורק הרצועה מחליקה? כדאי לבדוק כי עלות החלפת מע' המים תגיע לשווי הרכב.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אני חושב שכמעט כל מערכת המים יחסית חדשה לפני שקיבלתי את האוטו (שנה בערך)הייתה החלפה של משאבת מים ורדיאטור אם אני לא טועה אני צריך לברר זאת שוב

אני אחליף רק טרמוסטט ונראה אם האוטו יפסיק להתחמם

פורסם

בכל מקרה רצוי לבצע ניקוי לכל מע' המים ולא רק לראדיאטור, ותחליף טרמוסטט על הדרך.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אז מחר אני מחליף טרמוסטט חדש מוציא את הצינור התחתון של הרדיאטור מרוקן את המיים ינקה את הרדיאטור חיצונית ופנימית עם ספריי לחץ אוויר וימלא מים ירוקים של פרסטון

×
×
  • תוכן חדש...