Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ידידה שלי רוצה לקנות רכב ראשון משלה.

היא מחפשת משהו קטן ורק אוטומט..

הכי חשוב לה שהרכב יהיה הכי אמין שיש, כאלו שלא רואים מוסך עד לטיפול.

עד 25K

כמובן שרכב חסכוני ובטיחותי הם גם בראש סדר העדיפות (חסכוני עד כמה שאפשר ברכב אוטומט ולא חדש)

תודה רבה

פורסם

דייהטסו שרייד 1300 סמ"ק מודל 1997-1998 תענה על הדרישות של אמינות מקסימאלית חיסכון ותקציב .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
דייהטסו שרייד 1300 סמ"ק מודל 1997-1998 תענה על הדרישות של אמינות מקסימאלית חיסכון ותקציב .

 

 

מצטרף להמלצה.

רכב מעולה, מניסיון.

שלומי.

פורסם

תודה רבה על התגובות

רציתי לציין דבר אחד ששכחתי... אנחנו גרים בחיפה ככה שהרכב צריך להיות מסוגל לעלות את העליות שיש פה (פרויד כל יום למשל שהיא נוסעת לעבודה)

תודה

פורסם

אני ממליץ לך בחום על מספר מכוניות תשכול טוב טוב זה יכול להתאים לך

 

1. טויוטה סטארלט שנת 97 98 96 - מכונית אמינה שיוצרה ביפן כהיום אין ייצור של האוטו עוד מכונית אמינה מאוד ממליץ לחפש

2. אופל קורסה שנת 96 97 98 - מכונית אמינה גם חסכונית מאוד בצריכת דלק אוטו מוצלח.

3.דהייטסו שרייד שנת 96 97 98 - חוות דעת אנני יכול לתת אבל כל האנשים שהיו קרובים אלי והיה בבעלותם האוטו הזה היו מבסוטים אני לא יודע איך ולמה אבל כך את זה בעירבון מוגבל

 

לגבי טויוטה סטארלט ואופל קורסה

אלה אחלה מכוניות תנסה לחפש משהו שמור מפרטי

תבדוק כמו שצריך ואל תמהר זו סיסמא המהירות היא מן הסטן

בברכה,

×
×
  • תוכן חדש...