Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

מי מכיר ויכול להסביר את הפרוצדורה הכרוכה בהחלפת בלם אחורי תופי לדיסק - אם ניתן.

לא רק מחיר ואיפה אפשר לעשות. אם ניתן להסביר אילו חלקים יש צורך להחליף ומה נשאר ותואם לשניהם.

 

אם ניתן להסביר איזו השפעה (אם בכלל) תהיה להחלפה, על יכולת הבלימה של הרכב.

 

תנקס

טכנולוגיה מתקדמת

http://www.mfkeyboards.com

פורסם

בעניין: החלפת התוף בקליפרים בפיאט בראבו [המערכת הוסיפה את דגם הרכב כמתבקש]

אפשר. אבל מסוכן. אפילו מסוכן מאוד. הסבר !

מערכת הבלימה מתוכננת ע"י מהנדסים.

הגורמים הניכללים בתיכנון הם.

משקל הרכב . חלוקת משקל הרכב קדימה ואחורה. יציבות סיבובית. סוג מגבר הבלם. אורך צינורות נוזל הבלמים קדימה ואחורה.

סוג הבלמים דיסק או תוף. גודל הבלמים והעובי. קירור הבלמים במצב בלימה. והחשוב ביותר חלוקת לחץ הבלימה קדימה ואחורה.

 

ולכן אפשר לראות ברכבים בעלי בלמים מדיסק קדימה ואחורה.שהדיסקים הקידמיים גדולים יותר.ובד"כ מאווררים. ומאחור הם

יותר קטנים. וברכבים שבהם גודל הדיסק קדימה ואחורה שווה. יש חלוקת לחץ בלימה שונה במערכת בין קדימה ואחורה.

דבר זה נעשה בד"כ כדי למנוע את נעילת הגלגלים האחוריים בזמן בלימה. שאז עובר מרכז הכובד והמשקל על הבלמים הקידמיים

גדול בעוד שאחיזת הגלגלים האחוריים קלה יותר דבר הגורם לנעילתם. ובמצבים מסוימים לאיבוד אחיזה ולבריחת החלק האחורי

מהכביש ולתאונה ...

ולכן אם אתה לא מהנדס מכוניות. עזוב את הרעיון. ובפחות כסף תדאג שמערכת הבלימה ברכב תהיה תקינה.

בדוק את מגבר הבלם שאין דליפת אויר. החלף שמן בלמים. בדוק את מצב הבלמים קדימה ואחורה. והחשוב מכל נקה בלחץ אויר

את הסנדלים בתוף האחורי כל 3-4 חודשים מאבק הבלמים אשר נאגר שם.

יש לי כרכב שני בראבו 1.6 אוטו.98. ומערכת הבלמים שלו טובה מאוד...

 

התשובה מתאימה, גם לשאלתך, לגבי פורד פוקוס - לא מומלץ .

 

ההבדל הוא בבלימה לאורך זמן רב - הדיסק פתוח ומאוורר, התוף סגור, ואבק הרפידה נשאר בפנים.

זה לא הבדל בלימה גדול -ולכן לא כדאי לבצע שינוי - העלות תהיה יקרה מאוד.

ואם בכל זאת - נסה למצוא בפרוק, פוקוס, נפח מנוע 2000 סמ"ק, הם מגיעות עם מערכת מושלמת, כולל ABS .

ולבצע התאמה למכוניתך - צריך ידע, בקריאת ספרות טכנית באנגלית, והתאמת המחשב רכב, למערכת הבלימה החדשה.

 

- אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...