Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במכוניות שידוע שהגיר מתחמם כגון סופר לנסר וכדו'

נוהגים להשים אחרי שיפוץ גיר ויש כאלה גם לפני קולר

לגיר לצינון שמן הגיר.

השאלות:

1 האם מבטלים את מעבר השמן גיר ברדיאטור של המנוע ומעכשיו הוא רק עובר דרך הקולר?

2 אם כן למה?(אפשר שהשמן שיוצא מין הגיר יעבור דרך הרדיאטור ואח"כ דרך הקולר ובחזרה לגיר)

3 אם יש סיבה מה לעשות שזה עדיין מתחמם?

 

 

בברכה לכל העונים!!

פורסם

בדר"כ הוא לא קיים, ומוסיפים אותו.

אצלי באודי למשל, ביטלו את הקולר הקיים כיוון שהוא נזל (אני מניח-אחרת לא היו מבטלים).

והרדיאטור של המנוע מצננן את נוזל הקירור, לא השמן של המנוע.

יש דגמים בהם בתוך הרדיאטור הרגיל (זה של נוזל הקירור) יש רדיאטור נוסף לקירור שמן הגיר.

 

אנא הסבר עצמך טוב יותר.

פורסם
בדר"כ הוא לא קיים, ומוסיפים אותו.

אצלי באודי למשל, ביטלו את הקולר הקיים כיוון שהוא נזל (אני מניח-אחרת לא היו מבטלים).

והרדיאטור של המנוע מצננן את נוזל הקירור, לא השמן של המנוע.

יש דגמים בהם בתוך הרדיאטור הרגיל (זה של נוזל הקירור) יש רדיאטור נוסף לקירור שמן הגיר.

 

אנא הסבר עצמך טוב יותר.

 

 

אני באמת לא מבין מה לא ברור ?

את התשובה שלך בכלל לא הבנתי ?

פורסם

ציינת מיצובישי לנסר.

בה לא קיים קולר גיר ונהוג להוסיף קולר שמן-אויר חיצוני. כך שהשאלה ה-1 שלך לא רלוונטית (ספציפית לדגם זה).

לשאלתך השניה, הרדיאטור מצנן את נוזל הקירור, לא שמן הגיר ולא שמן המנוע, יש דגמים של מכוניות שבהם הקולר שמן גיר "מוחבא" בתוך הרדיאטור.

 

ואם תפרט איזה רכב יש ברשותך, יוכלו לעזור לך יותר טוב.

פורסם
ציינת מיצובישי לנסר.

בה לא קיים קולר גיר ונהוג להוסיף קולר שמן-אויר חיצוני. כך שהשאלה ה-1 שלך לא רלוונטית (ספציפית לדגם זה).

לשאלתך השניה, הרדיאטור מצנן את נוזל הקירור, לא שמן הגיר ולא שמן המנוע, יש דגמים של מכוניות שבהם הקולר שמן גיר "מוחבא" בתוך הרדיאטור.

 

ואם תפרט איזה רכב יש ברשותך, יוכלו לעזור לך יותר טוב.

 

ציינתי סופר לנסר

ובדגם הזה במקור השמן עובר בתוך הרדיאוטר של המנוע (מוחבא)

ואצלי ביטלו את זה ובמקום זה שמו קולר פרטי קטן

פורסם

יפה.

אז יכול ליהיות שהוא נזל וביטלו אותו.

אם בדקת והוא לא נוזל, אז אין שום בעיה לגרום לכך השמן הגיר יעבור תחילה באחד, ואח"כ בשני.

אבל האם אתה בטוח בכך שיש קולר גיר בתוך הרדיאטור?

מעיון בפורום אני זוכר באופן ברור שאמרו כי למיצובישי לנס\סופר לנסר לא היה קולר גיר, ולכן ברכבים רבים אחרי שהגיר שבק וטיפלו בו, הוסיפו קולר גיר.

 

אבל שוב, אם אתה יודע בוודאות כי אצלך יש קולר גיר "מוחבא" בתוך הרדיאטור, תבדוק שהוא לא נוזל ותבקש שיחברו בניהם (בין "המוחבא" לחיצוני החדש).

פורסם
יפה.

אז יכול ליהיות שהוא נזל וביטלו אותו.

אם בדקת והוא לא נוזל, אז אין שום בעיה לגרום לכך השמן הגיר יעבור תחילה באחד, ואח"כ בשני.

אבל האם אתה בטוח בכך שיש קולר גיר בתוך הרדיאטור?

מעיון בפורום אני זוכר באופן ברור שאמרו כי למיצובישי לנס\סופר לנסר לא היה קולר גיר, ולכן ברכבים רבים אחרי שהגיר שבק וטיפלו בו, הוסיפו קולר גיר.

 

אבל שוב, אם אתה יודע בוודאות כי אצלך יש קולר גיר "מוחבא" בתוך הרדיאטור, תבדוק שהוא לא נוזל ותבקש שיחברו בניהם (בין "המוחבא" לחיצוני החדש).

 

בטוח ב100 אחוז אני רואה את הצינורות שביטלו והניחו בצד הרכב מודל 96

אים היה נזילה ולכן בוטל הקולר המוחבא הייתי צריך לאבד מים לא?

הקולר המוחבא זה צינורית ברזל שנכנס בפלסטיק התחתון של הרדיאטור ויוצא ממנה.

פורסם

לא יודע להגיד לך בבירור. אין לי רכב כמו שלך. ולא, אתה לא אמור לאבד מים, הקירור מתבצע ע"י האויר ולא המים (אלא אם יש לך אודי,סקודה, VW).

אם תצלם מחר את האזור יהיה הרבה יותר ברור...

פורסם

yuraskor יש באאודי קולר לגיר? :shock:

אצלי אין זכר לדבר כזה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אצלי יש, אך בוטל משום מה (יש השערות כי נזל).

אני אצלם את שלי (עוד יומיים) ואשלח לך שתראה.

אין לי מושג אם אצלך קיים או לא.

בכל אופן, אני מתכנן לעבור לקירור אויר ולא מים.

×
×
  • תוכן חדש...