Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר זמן מה בררתי על הרבה מכוניות אבל אני עדיין לא מצליח להחליט מה עדיף.

כמובן שאם אני קונה את ההונדה סיויק או את ה-MX 5 אני אקנה אותן שנת 2008...

אבל לא מצאתי נתונים על היתרונות והחסרונות של כל אחת מהמכוניות ואני צריך עזרה.

אני אוהב את הצורה של ההונדה סיויק ואני גם אוהב מכוניות ספורט קטנות ללא גג כדי לשפר אותם קצת...ג'נטים וכל מיני דברים כאלו אז האם עדיף סיויק עם מנוע חזק או MX-5 לשיפור?

 

בתודה מראש ברק..

פורסם

תקן אותי אם אני טועה אבל אתה מדבר על סיווק TYPE-R החדשה ?

אם כן, אז יש הבדל מחיר של 40K+ ביחס ל-MX-5.

הכל שאלה של מה יותר מושך אותך - רודסטאר או הארדקור (ומהכתבות על הסיווק היא אכן מצטיירת כהארדקור).

Veni Vidi Vici

פורסם

השאלה היא מה אתה מחפש כמו שכבר ציינו מעלי.



אם אתה יותר בכיוון של הפוזה אז ברור אין מה לחשוב בכלל רוץ לסוכנות הקרובה של מאזדה ותפנק את עצמך במיאטה חדשה למרות שלדעתי גם להונדה החדשה יש יופי מאוד מיוחד. אך מצד שני אם אתה חולה הגה ומחפש את הכוח וההנאה מהנהיגה המאזדה לא מתקרבת להונדה בכל המובנים. ההונדה היא ממש אוטו ספורט. כמו שהזכירו מעלי יש גם תהפרש *** תהפרש = אתה פארש / או / את ההפרש ***במחיר שהוא פאקטור רציני בבחירה כי זה הפרש גדול. כיוון שבארץ שלנו אין כבישים מטורפים שאפשר לנצל בהם את מלוא כוחה של ההונדה החייתית ובטח לא זכית בלוטו ויש לך כסף סתם לזרוק הייתי הולך במקרה הזה על המאזדה דווקא שגם היא מצטיידת במנוע גדול יחסית לגודל והמשקל שלה ואתה יכול להיות בטוח שהיא תספק אותך מבחינת הכוח שהיא נותנת.

פורסם

השאלה היא מה אתה מחפש כמו שכבר ציינו מעלי.

 

 

 

 

אם אתה יותר בכיוון של הפוזה אז ברור אין מה לחשוב בכלל רוץ לסוכנות הקרובה של מאזדה ותפנק את עצמך במיאטה חדשה למרות שלדעתי גם להונדה החדשה יש יופי מאוד מיוחד. אך מצד שני אם אתה חולה הגה ומחפש את הכוח וההנאה מהנהיגה המאזדה לא מתקרבת להונדה בכל המובנים. ההונדה היא ממש אוטו ספורט. כמו שהזכירו מעלי יש גם תהפרש *** תהפרש = אתה פארש / או / את ההפרש ***במחיר שהוא פאקטור רציני בבחירה כי זה הפרש גדול. כיוון שבארץ שלנו אין כבישים מטורפים שאפשר לנצל בהם את מלוא כוחה של ההונדה החייתית ובטח לא זכית בלוטו ויש לך כסף סתם לזרוק הייתי הולך במקרה הזה על המאזדה דווקא שגם היא מצטיידת במנוע גדול יחסית לגודל והמשקל שלה ואתה יכול להיות בטוח שהיא תספק אותך מבחינת הכוח שהיא נותנת.

אין לי בעיה של כסף בוא נגיד שאם אתה אומר שאין כבישים בארץ לסיויק R חייתית אז מה תגיד לי אם אני אומר לך שלאבא שלי יש יגואר אס-טייפ אר ובוא נגיד שגם אם הייתי זוכה בלוטו היה לי פחות ממה שיש לי עכשיו...(אם אתה מכיר את יובל ניב או שאתה מכיר את תחנת הסיירים אז זה בטח אומר לך משהו..)

אז מצד אחד אני אוהב את הלוק הספורטיבי של המיאטה ומצד אחד אני אוהב את הכוח של הסיויק ולכן חשבתי על לקנות מיאטה ופשוט לשפר אותה קצת או באמת סיויק אר...

פורסם

לך על ה-TYPE R. אם הייתי כמוך (מבחינת תקציב), לא היה לי פה שיקולים בכלל. ואם כבר, תלך על ה-S3 (שעולה עוד כ-70-80 אלך מהסיויק) :-). אבל, זה רק אני.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לך על ה-TYPE R. אם הייתי כמוך (מבחינת תקציב), לא היה לי פה שיקולים בכלל. ואם כבר, תלך על ה-S3 (שעולה עוד כ-70-80 אלך מהסיויק) :-). אבל, זה רק אני.

 

גיא.

תודה על העצה וגם תודה שסוף-סוף מישהו מאמין לי הייתי בטוח שכולם פה יצחקו ממני אבל אני חושב שה-S3 תהיה מוגזמת כי הסיויק R תהיה האוטו השני שלי ככה שהייתי מעדיף להשתפשף עליה קצת ואז אולי אני אוכל לשפר אותה ובמשך השנים הונדה תוציא דגמים טובים יותר וחסכוניים יותר אבל אני לא רוצה לחשוב יותר מדי גבוה אז תודה לכולם על העצות סוכם על סיויק type-r...אבל האם יש הבדל גדול במחיר בכוח בחסכוניות באמינות או בהתנהגות כביש בין סיויק אר לסיויק רגילה?

פורסם

כח אין מה לדבר פה בכלל. הבדל עצום ביניהם (סיויק ל-TYPE R). חיסכון הרגילה תהיה יותר חסכונית מן הסתם, אבל בהתאם לזאת ההנאה תהיה יותר גדולה עם ה-TYPE R. התנהגות? אתה באמת רוצה להשוות? אתה היא ספורטיבית והשניה זה אוטו רגיל. אין מה להשוות, שוב. והאמינות, של הונדה. :-)

תחפש במגזין מוטורי כתבה על הסיויק type r שעשה סרוניס.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם כבר אז הייתי הולך לכיוון הגולף GTI.

יותר איכותית,יותר יפה(לדעתי),תיבת הילוכים DSG ואם אין בעיה של תקציב אז שלל תוספות(כגון מערכת ניווט לוויני וכו').

פורסם
אין לי בעיה של כסף בוא נגיד שאם אתה אומר שאין כבישים בארץ לסיויק R חייתית אז מה תגיד לי אם אני אומר לך שלאבא שלי יש יגואר אס-טייפ אר ובוא נגיד שגם אם הייתי זוכה בלוטו היה לי פחות ממה שיש לי עכשיו...(אם אתה מכיר את יובל ניב או שאתה מכיר את תחנת הסיירים אז זה בטח אומר לך משהו..)

 

חתיכת אפס קטן ומושתן. בן כמה אתה בדיוק? נראה לך הגיוני שתבוא ותשוויץ כאן שוב ושוב בעושרו של אבא שלך? (ולא, אני לא מכיר את יובל ניב ואין לי מושג מה זה תחנת הסיירים - ושניהם גם מעניינים לי את התחת). ביום שתרוויח את הכסף שלך בעצמך, תוכל לדבר (וגם אז תצא שחצן מתנשא ומגעיל).

 

מומלץ לך למתן משמעותית את הטון שלך כאן, או שלא תישאר כאן עוד הרבה זמן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

sronis, אני לא מבין למה אתה מתעצבן. אנחנו רגילים לאנשים כאלה בתקופת החופש הגדול. נכון החופש נגמר, אבל עדיין שכחת שיש שביתה שנמשכת כבר די הרבה זמן!

 

ברק ניב, אני ממש לא מבין איך מישהו שאומר:

ובוא נגיד שגם אם הייתי זוכה בלוטו היה לי פחות ממה שיש לי עכשיו

 

יכול לשאול את השאלה הבאה:

 

במשך השנים הונדה תוציא דגמים טובים יותר וחסכוניים יותר.

האם יש הבדל גדול במחיר בכוח בחסכוניות באמינות או בהתנהגות כביש בין סיויק אר לסיויק רגילה?

 

 

בכל מקרה חשבת אולי לכיון ה EVO או אולי ה STI?

 

הרבה יותר מהנות לנהיגה, הרבה יותר ספורטיביות והרבה יותר פוזה בשביל בנו של יובל ניב מהסיירים..

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

רוני, אני מצודד בדברייך.

 

ברק, התנהג בצורה הולמת ולא מתנשאת.

 

לאון, אין זה אומר שאם יש חופש/שביתה הפורום יכול לההפך לשכונה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אתה בטוח לא קובע מה מותר ומה אסור בפורום הזה, וזה ממש לא משנה מי אני או איפה אני גר. זה בדיוק מה שאתה צריך להבין - מה שעשית עכשיו זה להכנס לפורום פרטי ולהציג את עצמך בתור "ברק ניב, הבן של יובל ניב מתחנת הסיירים שהוא מיליונר כבד ולכן כולם צריכים להתייחס אליו בכבוד". זה בערך כמו שאני אלחץ לך את היד ואגיד "שלום, אני רוני ואני הבן של ביל גייטס ויש לי מלא מלא כסף, מה שלומך?" - זה נראה לך כמו מעשה מקובל והגיוני בחברה? תאמין לי - אף אחד לא אוהב שחצנים, ומה שאתה עושה זה אפילו יותר גרוע - משוויץ במעשים של אבא שלך, לא בשלך.

 

ועוד משהו בנושא ה"איפה אתה גר" - לא הבנתי, זה אמור להיות "איפה אתה גר שאתה מרשה לעצמך להגיד כאלו דברים?" (במובן של "אם אתה לא גר בסביון/הרצליה פיתוח/מגדלי השופטים" - אל תדבר איתי), או שזה אמור להיות "איפה אתה גר שאני אמצא אותך ואפוצץ לך את הצורה" - כי משני אלו אתה לא יוצא טוב במיוחד...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...