Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי אימפרזה 02 מנוע 1600 , המנוע מתחמם , המחוג עובר את הקו העליון.

כאשר אני פותח מכסה ראדיאטור אני רואה שאין מים ,כשאני ממלא לוקח הרבה זמן למלא ואז המים קופצים ,לפי הבנתי הרי שמדובר באויר במערכת...

כיצד אוני מוציא אויר?

דבר נוסף כאשר אני נותן ברקס יש דפיקה מהצד הקידמי ימני של האוטו.

בבדיקה של האוטו מצוין כי תושבת מנוע, תושבת גיר וציריות פגומים.

מהיכן יכולה להגיע הדפיקה?

תודה.

פורסם

אם אתה ממלא הרבה מים כשהמנוע חם אתה הורס אותו ועלול לגרום לו לסדקים.

 

יש לך בעיה כלשהי במערכת הקירור וכדאי שתיגש למוסך כדי לבדוק לאן נעלמים המים. בשום אופן אל תיתן למחוג החום להגיע לחלק העליון. אם הוא מתחיל לעבור את החצי במגמה לעלות כבה את הרכב וגרור אותו למוסך.

 

החלף את התושבות הפגומות, יכול להיות שהדפיקה תעלם.

פורסם

אני מוסיף מים תוך כדי שהמנוע פועל.... אני מאמין שהמנוע מתחמם בגלל שיש אויר במערכת.

אבל איך אני מוציא את האויר?

פורסם

אם הוספת הרבה מים זה ממש לא אוויר במערכת.

זה נזילה!!! (אלא אם שתו לך אותם בלילה).

הביעבוע נוצר בעקבות כך שאתה מכניס מים פושרים, למנוע חם שחסר בו מים, והם פשוט באים במגע עם כל מערכת הקירור שהיא רותחת מחוסר מים, ולכן יש ביעבוע (המים רותחים - כמו בקומקום).

אסור לעשות את זה בכל מקרה כשהמנוע חם.

אם עד עכשיו הכל היה בסדר, ופתאום התחמם לך המנוע, גש בדחיפות למוסך.

חבל להחליף מנוע.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

1- בדוק שאין על פקק מילוי השמן סימני טחינה או שפתאום המים שלך במע' הקירור התערבבו עם שמן.

אם קרה אחד מהם,צפה לשיפוץ ראש שכנראה התעוות מכך שנתת למנוע לרתוח.

2- אם אין את אחד הסימנים חובה לגשת למכון רדיאטורים לבדיקה של מע' הקירור בלחץ,של הצינורות,טרמוסטט,משאבת מים,מאווררים,יוניטים וכל דבר שמשפיע על חום המנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לגבי לאן נעלמו המים.... כנראה שהפקק היה פתוח מעט והתהתדו המים.

האם יש צורך עדין להוציא אויר ואם כן כיצד עושים זאת?

 

תודה.

פורסם

כשבמנוע קר!!

תניע את הרכב תפתח את הפקק של הראדיאטור ותמלא מים ,

תתן למים להישאב וכאשר אתה רואה שאין מים באדיאטור תוסיף עוד עד שכבר לא ישאבו המים לראדיאטור ,

תסגור את הפקק תעשה סיבוב ותראה אם נעלמו המים אם כן תוסיף עוד ותעשה עוד סיבוב.

אם כל פעם נעלמים לך המים אז יש לך נזילה,

ואם אין סימנים של נזילות מיתחת לרכב אז ככל הנראה זה ראש מנוע.

בקשר לדפיקה תבדוק ציריות, הן מתבלות מהר בסובארו.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...