Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בסטרטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ג'סטי 92 , 1000 .

התופעה היא שמדי פעם כשאני בא להתניע במקום התנעה אני מקבל רעש מחריש של משהו כמו גלגלי שיניים שמגרדים זה את זה במהירות.

אמרו לי שזה אולי איזה גלגל שיניים בסטרטר שאחת השיניים שלו גמורה ואז זה מחליק.

האם זה נכון ואם כן , כמה זה עולה והאם אני צריך להחליף את זה או שלהישאר במצב הנוכחי.

ד"א בפעם השניה ב 99 אחוז מהמקרים זה מתניע כרגיל.

 

בעיה נוספת היא שבזמן שאני מחמם את האוטו בתחילת הנסיעה אני שומע תקתוקים מהמנוע , שמתי לב שכשאני לוחץ על הקלאץ הרעשים מפסיקים (למרות שהייתי לפני כן בניוטראל).

מה הסיבה ואיך מתקנים את הבעיה?

 

תודה מראש. טל

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

פורסם
ג'סטי 92 , 1000 .

התופעה היא שמדי פעם כשאני בא להתניע במקום התנעה אני מקבל רעש מחריש של משהו כמו גלגלי שיניים שמגרדים זה את זה במהירות.

אמרו לי שזה אולי איזה גלגל שיניים בסטרטר שאחת השיניים שלו גמורה ואז זה מחליק.

האם זה נכון ואם כן , כמה זה עולה והאם אני צריך להחליף את זה או שלהישאר במצב הנוכחי.

ד"א בפעם השניה ב 99 אחוז מהמקרים זה מתניע כרגיל.

 

בעיה נוספת היא שבזמן שאני מחמם את האוטו בתחילת הנסיעה אני שומע תקתוקים מהמנוע , שמתי לב שכשאני לוחץ על הקלאץ הרעשים מפסיקים (למרות שהייתי לפני כן בניוטראל).

מה הסיבה ואיך מתקנים את הבעיה?

 

תודה מראש. טל

 

הגלגל שיניים שצריך להחליף בסטרטר נקרא "בנדיקס".

החלק שמקפיץ את הגלגל שיניים, שסיכויים גבוהים שגם הוא לא תקין ב 100%, נקרא "סולונויד".

 

עליך לשפץ את הסטרטר / לקנות אחד משופץ שכבר עבר החלפה של בנדיקס, סולונויד ופחמים.

 

בנוגע לבעיה השניה, סביר להניח שמדובר במייסב לחץ של הקלאץ'. אם הקלאץ' עדיין רך/סביר, השאר את זה ככה (העלות גבוה מאחר וצריך להוריד גיר בשביל להחליפו).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

סטרטר-הפתרון הוא הח' או שיפוץ, עלות משופץ כ-600-800 ש"ח.

 

לרעש הנעלם עם הלחיצה על המצמד-הוא נובע מהגל הנגדי בגיר(קונטרא-גיר).

פתרון הוא שיפוץ גיר, אך אין צורך למהר לתקן זאת, למד לחיות עם זה, בגיר לא יתחרפן לך בקרוב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מתעלק קצת על הת'רד -

 

האם ייתכן שסטארטר יתלכלך בפנים?

 

יש דרך לנקות אותו?

 

(פשוט חבר מוסכניק המליץ לנקות את הסטארטר אחרי שיצא קצת עשן מהאיזור ההוא)

 

אם כן - מה הדרך המומלצת לעשות כן?

 

 

תודה,

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
מתעלק קצת על הת'רד -

 

האם ייתכן שסטארטר יתלכלך בפנים?

 

יש דרך לנקות אותו?

 

(פשוט חבר מוסכניק המליץ לנקות את הסטארטר אחרי שיצא קצת עשן מהאיזור ההוא)

 

אם כן - מה הדרך המומלצת לעשות כן?

 

 

תודה,

ראלימן

למה לא שאלת את החבר?

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
סטרטר-הפתרון הוא הח' או שיפוץ, עלות משופץ כ-600-800 ש"ח.

 

לרעש הנעלם עם הלחיצה על המצמד-הוא נובע מהגל הנגדי בגיר(קונטרא-גיר).

פתרון הוא שיפוץ גיר, אך אין צורך למהר לתקן זאת, למד לחיות עם זה, בגיר לא יתחרפן לך בקרוב.

 

עמית

 

לבעיה השניה: יותר סביר בעיית מצמד (חופש בתבור הדיסק, או קפיצי דיסק חלשים)

תופעות של רעש מהקונטרה גיר בג'סטי נדירות.

פורסם

ערב טוב לגבי הסטרטר שלך הוא הלך תחליף אותו לפני שיגרום נזק גם לגלגל התנופה

כמו כן לא ניתן לנקות את הבעיה שטויות במיץ עגבניות

הרעש בזמן לחיצה על דושת המצמד מקורה בגיר ואך ורק בגיר

 

דבר ראשון שעליך לעשות זה ליבדוק ולהוסיף שמן לגיר במידה וחסר וליבדוק אים

יש נזילת שמן מהגיר

והיה ולא אז הרעש נובע מהגיר

לתשובתו של קודמי כאשר מיסב הלחץ במצמד מקולקל הוא ירעיש רק בזמן

לחיצה על דושת המצמד מכיון שכאשר לא לוחצים על הדושה המיסב מיתרחק מהמצמד

ומפסיק להיסתובב בהצלחה בני

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
ערב טוב לגבי הסטרטר שלך הוא הלך תחליף אותו לפני שיגרום נזק גם לגלגל התנופה

כמו כן לא ניתן לנקות את הבעיה שטויות במיץ עגבניות

הרעש בזמן לחיצה על דושת המצמד מקורה בגיר ואך ורק בגיר

 

דבר ראשון שעליך לעשות זה ליבדוק ולהוסיף שמן לגיר במידה וחסר וליבדוק אים

יש נזילת שמן מהגיר

והיה ולא אז הרעש נובע מהגיר

לתשובתו של קודמי כאשר מיסב הלחץ במצמד מקולקל הוא ירעיש רק בזמן

לחיצה על דושת המצמד מכיון שכאשר לא לוחצים על הדושה המיסב מיתרחק מהמצמד

ומפסיק להיסתובב בהצלחה בני

 

סוף-סוף אנו מסכימים על משהו :wink:

 

ולבחור שהציג הצעת מחיר של 350 ש"ח, הכל שאלה של מה בדיוק מחליפים לך בשיפוץ.

שיפוץ טוב וכללי ינסוק רבות מעל ל-350 ש"ח.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

קודם כל לתשובתו של בני . הרעש לא נוצר בעת לחיצה על הקלאץ ,אלא נפסק בעת לחיצה על הקלאץ . (לכן נשמע לי סביר יותר שהתשובה של איציק לגבי מיסב לחץ פגום נכונה). וכמו כן הוא מפסיק אחרי שהטורים עולים קצת כשהאוטו מתחמם. (או שאני מפסיק לשמוע אותו בגלל מהירות התקתוקים הגוברת).

 

בקשר לסטרטר- אני מבין שהנזק הוא בין 600- 800 שקלים . אם אני משאיר את זה ככה (אפשר לחיות עם זה , זה קורה פעם בשבועיים). מה יכול להיות הנזק העתידי?

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

פורסם

בקשר לסטרטר- אני מבין שהנזק הוא בין 600- 800 שקלים . אם אני משאיר את זה ככה (אפשר לחיות עם זה , זה קורה פעם בשבועיים). מה יכול להיות הנזק העתידי?

 

כמו שאמרו לך , עם הזמן זה עשוי לדפוק לך את השיניים של גלגל התנופה , זה אומר פירוק מנוע, הח' גלגל תנופה, הרבה כסף.

חבל.

פורסם
קודם כל לתשובתו של בני . הרעש לא נוצר בעת לחיצה על הקלאץ ,אלא נפסק בעת לחיצה על הקלאץ . (לכן נשמע לי סביר יותר שהתשובה של איציק לגבי מיסב לחץ פגום נכונה). וכמו כן הוא מפסיק אחרי שהטורים עולים קצת כשהאוטו מתחמם. (או שאני מפסיק לשמוע אותו בגלל מהירות התקתוקים הגוברת).

 

אדוני הנכבד:

לא הבנת ולא ירדת לסף דעתו של בני(וגם שלי).

רעש מהגיר(ככל הנראה מהגל הנגדי) ישמע בדיוק בסיטואציה שלך, ויפסק בעת לחיצה על דוושת המצמד.

 

רעש ממיסב הלחץ ישמע בעת הלחיצה על דוושת המצמד ויפסק בעת הרפייתו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לחביטה ברורס שלום רב

קראתה את מה שעמית כתב? שמע לי תיקרא עוד פעם את ההסבר שלי

לגבי זהוי הרעש. למד מיסב לחץ או מצמד ירעיש רק בזמן לחיצה על המצמד!!!

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...