Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

S70 החלפה ב s40


DOCTOR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים יש לי S70 וולוו,שנת 97 אני מאוד מאוד מרוצה,לאחרונה עברתי דירה רחוק ממקום העבודה,ואני חייב רכב

אם נפח מנוע פחות מ 2400 סמק שכן צריכת הדלק אסטרונומית...

אני יודע שכל רכב זולל דלק אבל אני מעוניין גם להתקדם בשנים קצת 2000 2001 ,מאחר וחשוב לי מאוד הבטיחות ואני מבסוט בוולוו חשבתי על s40 נפח 2000 אני יודע שגם היא לא תרחם בדלק אבל לפחות אני מתקדם בשנים ואולי קצת יהיה חסכון...

מה אתם אומרים איך ה S 40 ? אני יודע את כל סיפור הכריזמה וכו...

פורסם

S40, מכונית גרועה מידי היא לא השאלה היא כמה היא עולה והאם היא שווה את זה?

בתחילת שנות ה2000 כבר רוב המשפחתיות ובטח רכבי המנהלים הגיעו ברמה בטיחותית מצויינת.

 

תן דרישות מהרכב, אתה צריך רכב משפחתי? כמה אתה נוסע? כמה אתה מעוניין להוציא? וכמה שיותר פרטים מהדרישות שעליהן הרכב יצטרך לענות וננסה לעזור.

פורסם

יש לי S-70 SE שנת 2000 ולפני שקניתי את הרכב גם אני התלבטתי וכמובן שזו שאלה של מחיר אבל אין מה להשוות בין השתיים ואים אתה אומר שאתה מכיר וולו ה-70 נחשב לדגם קלאסי ואמין מאוד {למעט בעיות פלסטיקה לעיתים }. מה שקשה להגיד על ה-40 ובקשר לדלק אתה חושב שה-40 תחסוך לך ? אני לא בטוח ומה לגבי הפסד במכירה \קניה .

דרך אגב שלך שנת 97 ושלי 2000 חוץ מהשנה אין בינהם הבדל רב ואם האוטו שלך אהוב ומטופל עצתי תשאיר אותו

פורסם

אני מאוד אוהב את ה S70 אבל הדלק הורג אותי...,אני מחפש רכב שיהיה מפנק אני מאוד גבוה וגדול ,לא שמן רחב...

יש לנו טיוטה קורולה 2006 בבית והיא בסדר אבל לא מספקת אותי,זה רכב 2 במשפחה חשוב שיהיה בטיחוטי,נוח ומפנק,ועדיף נפח מנוע פחות מ 2000 .

חשבתי על בורה?

או A4 שנת 2000 אבל אני מפחד מאחזקה יקרה ל A4 וקשה מאוד למצוא שנת 2000 שמורה ולא "שחוטה".

יש למישהו הצעות ???

לכן חשבתי על S40 כי זה בכל זאת וולוו ...

ואני מעוניין גם לחסוך דלק וגם להתקדם מספר שנים ,ה S40 שנת 97 אני רוצה רכב שנת 2000

תנו הצעות בבקשה HELP

פורסם

צריכת דלק אסטרונומית?

S70 SE שנת 2000 , מנוע 5 צילינדרים 2,400+ סמ"ק , ק"מ כולל 100,000 , מצב מכני מצוין , צמיגים במידות המקוריות עם לחץ אויר מינימלי : 10 ק"מ ל-1 ליטר , צריכה משולבת חצי חצי , אופי נהיגה דינמי , 95 אוקטן רגיל .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
S40, מכונית גרועה מידי היא לא השאלה היא כמה היא עולה והאם היא שווה את זה?

בתחילת שנות ה2000 כבר רוב המשפחתיות ובטח רכבי המנהלים הגיעו ברמה בטיחותית מצויינת.

 

.

יש לך את הרכב?

פורסם

את זורקים פה היערות לגבי הS40 כאילו שזה חרא של רכב.

לחברים שלנו יש את הרכב הנ"ל בגירסת 2.0T והרכב מצויין מכל הבחינות!

(מנוע חזק,מראה די טוב,איכות של וולוו והכל עובד פיקס)

כל הסיפור של הכרזימה לדעתי זה סתם שטות להתייחס לזה.זה עדיין וולוו.

פורסם

אני בתור בעלים של הרכב 3 שנים.

חוץ מהשלדה אין שום קשר בין הקריזמה לS40 !

 

רכב מצויין, חסכוני ואמין. תחזוקה יקרה כמו לכל הוולבואים. מרווח ונוח לנוסעים ומאד זול ביד 2.

 

הליצן שרשם פה שזה רכב גרוע מידי טועה ומטעה אחרים.

ואם הוא אכן היה הבעלים של הרכב אז הוא היה אם רכב שתוחזק גרוע!

 

גיא

פורסם

היום כבר לא מתייחסים להבנת הנקרא ברצינות הראויה לה. כתוב:"מכונית גרועה מידי היא לא".

אני פשוט חושב שהבן-אדם פה נשבה בקסמיו של סמל הוולבו, ואני לא יודע עד כמה הרכב הזה מצדיק אותו.

אם הS40 נמכרת במחירי פרימיום כמו אודי A3 למשל אז אני לא יודע עד כמה היא כדאית.

כבר עדיף גירסא מאובזרת של איזו משפחתומטית 1.6, שגם תהיה חסכונית יותר, וגם לא פחות בטוחה ומרווחת.

ויש גם אופציה לדיזל.

אבל לא קיבלנו פרטים על כמה מעוניין להשקיע ומה הדרישות מהרכב.

אודי A4, אני לא יודע עד כמה תהיה חסכונית יותר בגיסאת הבנזין, ואם תסתכל בתוצאות מבחן הריסוק שלה אז תוותר עליה מייד

http://www.euroncap.com/tests/audi_a4_1997/14.aspx

דגמי 2000 כנראה הגיעו עם אבזור בטיחותי משופר, אבל עדיין לא מספיק כדי לקבל ציון שתואם את המחיר והמותג.

פורסם
את זורקים פה היערות לגבי הS40 כאילו שזה חרא של רכב.

לחברים שלנו יש את הרכב הנ"ל בגירסת 2.0T והרכב מצויין מכל הבחינות!

(מנוע חזק,מראה די טוב,איכות של וולוו והכל עובד פיקס)

כל הסיפור של הכרזימה לדעתי זה סתם שטות להתייחס לזה.זה עדיין וולוו.

גם הכריזמה היא לא חרא של רכב, וזה שיש לה ול S40 שלדה משותפת לא צריך לבייש את מי שרוצה לקנות וולוו.

הכריזמה משרתת את השוק שלה מעולה - משפחות.

להורים שלי יש אחת כזאת (AIR), והיא עונה מצויין על כל הצרכים המשפחתיים.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

התקציב נכתב כאן סביב ה 50 אלף ,לא רוצה להוציא יותר כי זה רכב 2 במשפחה,ושנת 2000 בהחלט מספקת אותי גם 1999

אני רק רוצה להתקדם מ 1997, בעבר היה לי מזדה 626 נוחה וטובה אבל אני רוצה לגוון.

האופציות הם שנת 1999 או 2000

1.וולוו S40

2.A4

3.גולף ,אבל מושקעת ... גנטים גג נפתח,שתהיה יפה ונעימה למראה.

4.בורה

אם למישהו יש אחד הדגמים בנפח עד 2000 אוטומטי חובה ,שלחו לי ה.פ

תודה ,שנה טובה וחג שמח לכולם

פורסם
גם הכריזמה היא לא חרא של רכב, וזה שיש לה ול S40 שלדה משותפת לא צריך לבייש את מי שרוצה לקנות וולוו.

הכריזמה משרתת את השוק שלה מעולה - משפחות.

להורים שלי יש אחת כזאת (AIR), והיא עונה מצויין על כל הצרכים המשפחתיים.

 

לא אמרתי שהכריזמה זה חרא של אוטו,אבל כשאתה חושב על וולוו אתה לא רוצה קשר למיצובישי.

בכל אופן,הS40 זה אחלה רכב מכל הבחינות.שווה את הכסף.

פורסם

בסך הכל שלדה משותפת, זה לא כאילו לקחו את הכריזמה והדביקו לה סמל של וולוו.

סתם ניפחו את כל העניין.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

×
×
  • תוכן חדש...