תודה רבה לכול העונים ,היתי בסוכנות ביום שישי שזה מתי שהיתי אצל הפחח ,ניכנסתי לבעל הבית וסיפרתי לו על המיקרה ,הוא ניסה לנופף אותי בשטויות גם מכה בדלת זה מרכב , והוא לא יתחיל לספר לי על כל שיפשוף ,אמרתי לו זה לא סתם שיפשוף יש כאן ירידת ערך ואני שילמתי מחירון זה לא מה שקניתי אני לא רוצה את האוטו ,אמרתי לו שאני לא קונה את זה הוא אמר גם לי יש פחחים אני לא ממש מבין למה אתה מתכוון תבוא בשבוע הבא ראשון שני הסוכן שמכר לך את האוטו יהייה כאן דבר איתו וגם הפחח שלי יבדוק במה מדובר,היתה לי הרגשה שהוא מנסה לנפנף אותי אבל אני לא מתכוון לוותרוגם עשיתי לאוטו טיפול גדול אצלו של כ2000 שח מה,אתם אומרים והאים החוק כאן לצידי ,מה אגיד לכם חברים ירד לי מהאוטו לגמרי.