Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בלי מנואל אני יכול לומר לך , שחסר לך כפתור שאומר X10 . אם אין לך אותו לא נראה לי שאתה יכול לבצע מה שמנואל אמר

 

דבר ראשון עם מנואל :mm_yeah:

 

דבר שני יש לו אפשרות בחירה ב LPF וב- HPF

1X או 10X

 

אריאל:

הבנתי שבערוצים 1 ו2 יש לך היי פאס

וב- 3ו- 4 יש LOW פס..

 

אצלי באודיסון בחוברת מוסבר בדיוק איך לכוון אבל במגבר שלך יש כמה דברים שאני לא יודע מה לעשות איתם.

הסאבסוניק למשל יש לך גם HPF ו LPF וגם LP ו HP

 

כדאי לך להתייעץ עם אנשים קצת יותר מתורגלים בחומר.

אני רק יודע שכמעט בוודאות יש לך את האפשרות שאמרתי לחלוקה בין מידבאס למידריינג'.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
לאנוספורס אני יודע על האופציה של ה4XS אבל בגלל שהוא לא אקטיבי אני מעדיף אלטרנטיבה אחרת.

אני מתקשה לתפקד על חיתוך באמצאות נגדים

 

תוכל להסביר למה אתה מתכוון? מה הכוונה שהוא לא אקטיבי?

פורסם

הוא מתכוון לכך שהחיתוכים הם קשיחים כלומר לא ניתנים לשינוי ע"י פוטנציומטר אלא רק בהחלפה של המודלים שסה"כ זה כמו קרוס פסיבי רק משוכלל:).

under construction..

פורסם

אולי ששאלה קצת טפשית אבל....מדוע לא ממקמים את הקרוס הפסיבי של הקומפוננט לפני המגבר?

זה הרי אותו הדבר כמו חיבור הקרוס פסיבי של Audiocontrol, לא?

פורסם

אתה יכול למקם גם את הקרוס הפסיבי ליד המגבר - העניין הוא שהקרוס הפסיבי מתחבר ישירות לרמקולים - ככל שהחוטים יותר ארוכים ככה גם יש יותר השפעות על הסיגנל שמגיע לרמקולים מהקרוס - אבל זה זניח.

 

הקרוס במערכת שלי הוא לא ממש קרוס אקטיבי אבל הוא גם לא קרוס פסיבי - כי אתה יכול לשנות את הגיין של כל יציאה למגבר בקרוס הזה וגם שהוא לא מתחבר ישירות לרמקולים - אלא הוא בא לפני המגבר ולא אחרי המגבר.

 

זה קרוס שאת תדר החיתוך שלו קובעים בעזרת "גשר נגדים" (ג'וק עם 14 רגליים בעעעע) עבור כל יציאה נפרדת - סה"כ יש חמישה או שישה גשרי נגדים כאלה במכשיר - כל אחד אחראי על חיתוך אחר.

 

יחסית מדובר במכשיר ישן עם טכנולוגיה שהיא כבר ישנה - אבל כשעושים משהו כמו שצריך - הוא מחזיק את השנים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
קודם כול מצטער על התגובה הנוספת , פשוט אחרי שעניתי ללאנוס עברתי על דבריך

הדבר הזה שהזכרת , ראיתי בספפיקציות שיש לו DAC20BIT או 24BIT ? ע"פ מה זה נקבע ? ולדעתך מה האיכות שלו ? והאם יש לך הערכה לגבי העלות שלו ? כי על פניו אתה יכול לקנות HU פשוט (למשל פאנאסוניק ב750 ש"ח), ולחבר אליו את הקרוס הזה ולקבל איכות של 9255 , אז למה אנשים קונים את ה9255 ?

פשוט מסקרן אותי מה דעתך בנידון

 

 

יש באמת בלבול כי בחלק מהמקומות רשום שהוא 20BIT ובחלק 24BIT, לא שזה כ"כ משנה אבל אחרי בירור עם התמיכה של אלפיין נאמר לי שזה 24BIT.

 

איכות? זה לא משהו שאני יכול לתאר לך במילים, הוא לא מכניס רעשים מיותרים אם זאת הייתה כוונתך ונראה מכשיר רציני מאוד, מעבר ליתרונות שכתבתי בהודעתי הקודמת, יש למכשיר גם TIME CORRECTION ואקולייזר גרפי 31 ערוצים ופרמטרי 7 (אם אינני טועה)ערוצים לכל צד, היתרון הגדול שהיה מבחינתי במכשיר הזה הוא שהחיבור בינו לבין ה-HU התבצע בכבל אופטי שרץ לאורך הרכב, יש לזה שני יתרונות, אחד כמובן הוא שהסיכויים של ספיחת רעשים מיותרים ע"י שימוש בכבל RCA ארוך בטלה והיתרון השני הוא שהאות שיוצא מה-HU יוצא בצורה דיגיטלית, ז"א שהוא לא עובר המרה לאנאלוג ע"י ה-HU, מגיע לפרוססור ואז שוב עובר לדיגיטל וביציאה למגברים שוב אנאלוג, אלא שמה-HU עד לפרוססור הוא לא עובר שום המרה ורק ביציאה של הפרוססור הוא מומר לאות אנאלוגי, ה"מוח" שלו ישב בתא-מטען צמוד למגברים וממנו יצאו כבלי RCA קצרים מאוד שהתחברו לשלושת המגברים.

 

לגבי עלות ראיתי שכבר קיבלת הערכה, בעיקרון הדגם החדש H701 הוא זהה בתכונות לH700 מלבד זה שהפרידו את יחידת השליטה ואפשר לקנות אותה בנפרד, דבר טוב מאוד לכל בעלי מכשירי ה-DVD של אלפיין.

 

איציק.

פורסם
יש באמת בלבול כי בחלק מהמקומות רשום שהוא 20BIT ובחלק 24BIT, לא שזה כ"כ משנה אבל אחרי בירור עם התמיכה של אלפיין נאמר לי שזה 24BIT.

 

 

לגבי עלות ראיתי שכבר קיבלת הערכה, בעיקרון הדגם החדש H701 הוא זהה בתכונות לH700 מלבד זה שהפרידו את יחידת השליטה ואפשר לקנות אותה בנפרד, דבר טוב מאוד לכל בעלי מכשירי ה-DVD של אלפיין.

 

איציק.

אני לא שאלתי לגבי האלפיין 701 אלא לגבי האלטומובייל שנתת קישור אליו , כי עליו לא שמעתי בשום מקום . על ה701 של אלפיין יש כאלו שמרוצים ממנו ויש כאלו שקונים את הPPI ויש כאלו שהולכים על הרוקפורד (כולם בערך באותו טווח מחיר ), אבל את האלטומובייל לא ראיתי בשום פורום ולכן שאלתי.

וד"א הבטחתי פעם שאני אביא את התרגום של תרד' לגבי PRO וCONS של איקוליזציה , ועדיין לא עשיתי את זה , אבל אני חושב שלשחק יותר מידי באיקולייזרים זה דבר גרוע לסאונד , ולכן איקולייזר עם 31 ערוצים לא בדיוק עושה לי את זה .

הנקודה של הכבל הדיגיטלי כן , כי זה דבר שאינך יכול לקבל ב9255 ודומיו (למרות שהיה מישהו שניסה לעשות את זה , עם יציאה לצ'ינג'ר , אבל לא הבנתי אם זה הצליח לו או לא ). אבל לא בטוח עד כמה שווה לשלם עבור זה.

 

אבל מה שרציתי לבדוק זה האפשרות לקחת פאנאסוניק פשוט (בתור דוגמה) ופרוססרור כמו האלטומובייל , ולבדוק אם הוא משתווה ל9255 . ולכן שאלתי

ודרך אגב מה מחירו של האלטו ?

בברכה יהודה

פורסם
קודם כול מצטער על התגובה הנוספת , פשוט אחרי שעניתי ללאנוס עברתי על דבריך

הדבר הזה שהזכרת , ראיתי בספפיקציות שיש לו DAC20BIT או 24BIT ? ע"פ מה זה נקבע ? ולדעתך מה האיכות שלו ? והאם יש לך הערכה לגבי העלות שלו ? כי על פניו אתה יכול לקנות HU פשוט (למשל פאנאסוניק ב750 ש"ח), ולחבר אליו את הקרוס הזה ולקבל איכות של 9255 , אז למה אנשים קונים את ה9255 ?

פשוט מסקרן אותי מה דעתך בנידון

 

אני לא שאלתי לגבי האלפיין 701 אלא לגבי האלטומובייל שנתת קישור אליו...

...וד"א הבטחתי פעם שאני אביא את התרגום של תרד' לגבי PRO וCONS של איקוליזציה , ועדיין לא עשיתי את זה , אבל אני חושב שלשחק יותר מידי באיקולייזרים זה דבר גרוע לסאונד , ולכן איקולייזר עם 31 ערוצים לא בדיוק עושה לי את זה....

...אבל מה שרציתי לבדוק זה האפשרות לקחת פאנאסוניק פשוט (בתור דוגמה) ופרוססרור כמו האלטומובייל , ולבדוק אם הוא משתווה ל9255 . ולכן שאלתי

ודרך אגב מה מחירו של האלטו ?

 

אז אני אתייחס לשאלה שלך שוב, לא קראתי REVIEWS ולא נתקלתי ב-UCS PRO, הגעתי אליו כשהייתי בחיפושים אחר פרוססור, על הנייר הוא לא הרבה יותר טוב מהאלפיין המדובר ובנוסף מה שמוריד את הכדאיות הוא תג מחיר הקרוב ל-$1,000.

 

אני משער שהסלידה(אם אפשר לקרוא לזה כך) שלך מהאקולייזרים מגיעה מהתחום הביתי, אבל אתה תגלה שבסביבה אקוסטית כמו רכב זה דבר נחוץ מאוד ותורם לא מעט.

 

לגבי שאלת הפנאסוניק, אני משער שהיא כבר לא רלוונטית לאור מחירו של ה-UCS.

 

איציק.

פורסם

sq-5 קרוס אקטיבי 5 way של חברת SOLID AUDIO

עם LINE DRIVER של עד 7 וולט rms וכניסות aux

אמור לעלות כ-650 ש"ח (אני רכשתי כזה משומש בפ"ת ב-400 ש"ח)

earthquake sound frik

 

פורסם

יש קרוס אובר

ויש קרוס אובר טו דה אוט'ר סייד כמו שאומרים.

 

המכשיר של סוליד אודיו הוא מכשיר פחות איכותי בהרבה משאר המכשירים שהוזכרו בת'רד.

 

אפשר גם להציע את לאנזר X6 כקרוס 3WAY כפתרון.

 

הקטע הוא שבמכשירים האלה יש הרבה פעמים בעיות של רעשים כאלה ואחרים, צריך לבדוק באיזה סלופ הם חותכים ומעבר לזה קורס אובר לא אחראי רק על חיתוך אלא הוא גם אחראי על אופי הצליל ועל תופעות כמו היסינג, דיוק ואפילו השפעה על הבמה.

 

הקרוסים הפשוטים יעשו את החיתוך אבל כל השאר מאוד מוטל בספק - מנסיון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אוקי אז ככה ביצעתי את מה שמנאול אמר לי.

חתכתי בהד יוניט טווח של 63 עד 4 אלף

בערוץ של המידים נתתי היי פאס של 800 ומעלה בערוץ של המידים נתתי 800 ומטה.

עד כה נשמע מעולה, אין זיוף ומנגן הכל כמו שצריך, רק בעיה קטנה שהאלמנט של הסט בצד שמאל MBQ מחרחר אבל בדרך עכשיו להגיע אלי אלמנט חדש במסגרת האחריות ואז אני אוכל לכוון כמו שצריך

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
אוקי אז ככה ביצעתי את מה שמנאול אמר לי.

חתכתי בהד יוניט טווח של 63 עד 4 אלף

בערוץ של המידים נתתי היי פאס של 800 ומעלה בערוץ של המידים נתתי 800 ומטה.

עד כה נשמע מעולה, אין זיוף ומנגן הכל כמו שצריך, רק בעיה קטנה שהאלמנט של הסט בצד שמאל MBQ מחרחר אבל בדרך עכשיו להגיע אלי אלמנט חדש במסגרת האחריות ואז אני אוכל לכוון כמו שצריך

 

800HZ זאת נק' חיתוך גבוהה מידיי בין מידבאס למיד ריינג'..

תוריד לאיזור ה- 400HZ

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10


×
×
  • תוכן חדש...