Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Project code name : 323F-t


שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רענון אטמים במנוע (רינגים, אטמים למינהם), שמוליק

 

אני לא מבין דבר אחד, אתה רוצה לגדוש על הבוכנות והריניגים המקוריים?

 

למה להשקיע כל כך הרבה באוטו לא ספורטיבי בלי שום כוונה ספורטיבית שהוא בעצם מזדה 323...אז למה?

 

קובי, כנראה שרינגים הוא כן יחליף.

 

קאמרו, אל תזלזל במאזדה, יש להם מורשת של רכבים ספורטיביים כבר 40 שנה, הרבה לפני כל היפניות האחרות. זה שאתה (כנראה) לא מכיר, לא אומר שאין. דבר אחד בטוח ללא שום צל של ספק, ה323F לא נופלת בכלום מהסיויק שכ"כ אוהבים לשפר ולגדוש אותה.

 

שמוליק, עלה והצלח, נראה פרויקט מגניב. אני מצטרף לדעתו של קובי להחליף לבוכנות ורינגים יותר מתאימים.

גם אם הם יעמדו כרגע בעומס ובחום, חבל לבנות כזה פרויקט ועוד חצי שנה לרצות להעלות קצת את הגדישה אבל ללא יכולת בגלל הבוכנות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש מישהו ביד 2 שמוכר כזו מנוע טורבו, אני בטוח שהוא ישמח לעזור לך. זו השחורב עם הפנסים האחוריים המושחרים.

הוא מנתניה.http://www.yad2.co.il/Cars/CarGallery.php?AreaID=&ModelID=22&SubModelID=1044&FromYear=&UntilYear=&Hand=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&GalleryView=1

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מישהו ביד 2 שמוכר כזו מנוע טורבו, אני בטוח שהוא ישמח לעזור לך. זו השחורב עם הפנסים האחוריים המושחרים.

הוא מנתניה.http://www.yad2.co.il/Cars/CarGallery.php?AreaID=&ModelID=22&SubModelID=1044&FromYear=&UntilYear=&Hand=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&GalleryView=1

 

זה לא אותו רכב ולא אותו מנוע

זאת שלדה BG עם מנוע 1600 סמ"ק וסינגל קאמשפט (B6)

של שמוליק זאת שילדה BA עם מנוע 1800 סמ"ק ודאבל קאמשפט (BP כמעט כמו במיאטה, רק ההצתה שונה אני חושב)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במועדון יש בחור עם רכב כזה (BG) שגדש,ויש לו מספיק יידע,כך שאני בטוח ששמוליק מסדור,הן מבחינת היידע שלו,והן מבחינת היידע של אלכס.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל לגדוש BP ל-150 כ"ס שאתה מדבר עליהם, אין צורך לפתוח את המנוע בכלל, תשאיר הכל כמו שהוא מקורי.

כל עוד ניהול המנוע שלך סביר פלוס, לא תצטרך לפתוח מנוע גם בשביל 200 כ"ס.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קאמרו, אל תזלזל במאזדה, יש להם מורשת של רכבים ספורטיביים כבר 40 שנה, הרבה לפני כל היפניות האחרות. זה שאתה (כנראה) לא מכיר, לא אומר שאין. דבר אחד בטוח ללא שום צל של ספק, ה323F לא נופלת בכלום מהסיויק שכ"כ אוהבים לשפר ולגדוש אותה.

 

 

כנראה שלא הבנת את הכוונה שלי, אין פה כל זילזול אני מנסה להבין מה המניע שלו לעשות השקעה שכזאת.

עוד דבר זה שאתה מכליל RX8, מיאטה ו323 כקבוצה אחת... נכון כולן מיוצרות על ידי מאזדה אז מה? זה כמו שאני יגיד שלרנו סניק וקליאו ספורט יש אותן תכונות כי לרנו יש מורשת רכבים ספורטיביים וקבוצת פורמולה 1 הרי שנינו יודעים שאין קשר.

 

ה323F לא נופלת בכלום מהסיוויק ובזה אתה צודק אבל הסיוויק זה רף רע, האוטו שהוא גודש לא נוסע הרבה יותר מקו ישר וגם אחרי שיפורים רבים הוא לא יגיע להתנהגות והתקשרות של רכבים שתוכננו להיות כאלה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שניה אחת,

 

אמרתי שאני רוצה משהו קיצוני ? לא. אמרתי שאני רוצה להגיע להספק של ה-ZXI (כ-150 כ"ס). אז מה הבעיה ? כמו שהשילדה של ה-ZXI מסוגלת להתמודד עם הספק כזה ואפילו גבוה יותר (TYPE-R) ככה גם השילדה של הרכב שלי תהא מסוגלת להתמודד. לא יודע אם התעניינת אי פעם, אבל מגזיני רכב שיבחו מאוד את ה-ZXI מבחינת התנהגות וביצועים. אגב, המתלים של ה-ZXI ושל ה-1.8 הישראלית הם אותם מתלים.

 

בגדול, חסר לי קצת כח בעקיפות, ואני אשיג את הכח הזה.

 

מוטי, נעלמת..

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה פותח מנוע ומתכנן לגדוש 1 באר, גם אני הייתי ממליץ על משהו מחוזק מעט + לבדוק האם יש צורך בהורדת יחס הדחיסה, למרות שמוטי אמר שלא צריך, אם כבר פותחים, למה לא ללכת על שקט נפשי ואמינות משופרת ?

 

בכל מקרה, הפרויקט נשמע מדליק בגלל שהוא קצת הזוי, ב-ה-צ-ל-ח-ה

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזוי ?

 

מה בדיוק הזוי כאן?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלום לא הזוי, אחלה פרויקט.

 

מוטי, אני מסכים איתך וחולק עליך.

הבעיה הגדולה עם שיפורים (כמו מערכות סטריאו ועוד כמה דברים) שתוך חצי שנה אתה מרגיש ב 150 כ"ס שלך בדיוק כמו שהאוטו מרגיש עכשיו ורוצים לשדרג שוב, אבל מה, כשפתחנו וסגרנו את המנוע פעם שעברה השארנו את אותם חלקים, אז עכשיו נפתח ונסגור שוב :?.

אם איציק לא היה פותח מנוע בכלל לא הייתי ממליץ לו לפתוח אלא לגדוש ככה וזהוא, אבל אם הוא כבר פותח מנוע בכל מקרה, למה לא לתקוע כמה חלקי איכות. הרי רק עלות פירוק והרכבת המנוע מהאוטו +פירוק המנוע עצמו בפעם הבאה תעלה כמו הבוכנות עכשיו.

 

עוד דבר זה שאתה מכליל RX8, מיאטה ו323 כקבוצה אחת... נכון כולן מיוצרות על ידי מאזדה אז מה? זה כמו שאני יגיד שלרנו סניק וקליאו ספורט יש אותן תכונות כי לרנו יש מורשת רכבים ספורטיביים וקבוצת פורמולה 1 הרי שנינו יודעים שאין קשר.

.

 

בלי חו"ח לזלזל בידע שלך, חוסר הידע שלך מאוד בולט פה, אף אחד לא הזכיר RX או מיאטה.

כשמדברים על מורשת ארוכת שנים של רכבים ספורטיביים מדברים על גרסאות חמות של ה 323 לדורותיה.

מה שאיציק עושה זה ממש לא רחוק מאשר שאתה תחליט לשתול ב RSI שלך מנוע של קליאו ספורט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון אני חושב כמוך שאם כבר עושים את הפרוייקט כדאי לכוון קצת יותר גבוהה מ150 כ"ס שהם מספר זעום יחסית להשקעה.

 

אם תוכל בבקשה קצת לפרט על ההיסטוריה הספורטיבית של ה323 אני אשמח כי אני אישית לא מכיר כאלה.

 

לגבי הRSI אני מקווה שזה היה בדיחה כן? :wink:

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם יש דגמים ל323 שהם ספורטיביים לא עושה את הגרסא הפשוטה לספרוטיבית.

זה כמו לקחת 306 1400 ולהגיד שיש לה אחלה בסיס. אם כבר אז מתחילים מבסיס טוב יותר

כמו הXSI. סתם דוגמא.

 

בכל מקרה נשמע כמו משהו מעניין,הרבה בהצלחה8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח, יש בארץ גרסאות ספורטיביות ל-323.

גם לגירסאה הכי נחותה של ה-306 יש תקווה, למרות שזה יהיה יותר יקר מאשר להביא איזו XSI, למשל.

 

השאלה, עד כמה טובות הגרסאות הספורטיביות של ה-323, ואת זה אני לא יודע.

מה שכן, לכל רכב יש יכולת להגיע רחוק, השאלה הנשאלת, היא בסך הכל: עד כמה זה יהיה קל וזול.

 

 

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...