Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Project code name : 323F-t


שימו לב! השרשור הזה בן 5018 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם המטרה היא 150 כ"ס והגירים הפשוטים והנפוצים מחזיקים עד 200, אז למה לאכול קש עם גיר אחר ? בגלל שהוא אמור להחזיק עד 300 ?

לא הבנתי את ההיגיון.

 

לכל רכב יש יכולת להגיע רחוק, השאלה הנשאלת, היא בסך הכל: עד כמה זה יהיה קל וזול.

 

אתה מתכוון עד כמה זה יהיה קשה ויקר.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המטרה היא 150 כ"ס והגירים הפשוטים והנפוצים מחזיקים עד 200, אז למה לאכול קש עם גיר אחר ? בגלל שהוא אמור להחזיק עד 300 ?

לא הבנתי את ההיגיון.

 

 

 

אתה מתכוון עד כמה זה יהיה קשה ויקר.

 

יש משהו במה שאתה אומר, ואני מסכים איתך. אני רוצה להשאר עם הגיר הזה כי הוא קצת יותר חזק מהגיר השני. אם אני אראה שאני מסתבך עם הגיר הזה, אז אני אחליף אותו לגיר מהסוג השני.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום היום בדיסקל וגילינו שפעמונים של 626 מתאימים לגיר מסדרת G. יש תקווה !

 

כמו כן, רכשתי היום אצל חזי דלאל סט אטמים של חברת TAKOMA היפנית

 

p1010001sg7.jpg

 

ביום שבת מתחילים לפרק את הגיר בבית.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמוליק, שיהיה המון בהצלחה.

תחשוב היטב לפני שינוי הצורה של הפגוש הקדמי בהכנה לפתחי האיורור (ע"ע הלמבו הצהובה).

דווקא לעיצוב החיצוני יש פוטנציאל לא רע, אך עדיין צריך ללכת לכיוון הסולידי מפאת אותה בעיה שהזכרת (שוטרים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג על ה323F מהדגמים הראשונים (עם הפנסים הנפתחים)

לאוטו הזה יש היגוי יוצא מן הכלל! והיא יושבת טוב על הכביש.

נשמע כמו פרוייקט ששווה את ההשקעה!

בהצלחה 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום קיבלתי במתנה גלגל תנופה מקורי לגיר רגיל והזמנתי ברגים מקוריים (18 ש"ח כל בורג).

 

תמונות בהמשך.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג על ה323F מהדגמים הראשונים (עם הפנסים הנפתחים)

לאוטו הזה יש היגוי יוצא מן הכלל! והיא יושבת טוב על הכביש.

8)

ל 323 הישנה היתה התנהגות כביש גרועה למדי,שבידיים לא מיומנות יכולה להיות אפילו מסוכנת,בלי שום בונוס של הנאה.

ההיגוי היה אמנם חד מאד,אך אחיזת הכביש נמוכה מאד והמכונית היתה ניזרקת להיגוי יתר מסורבל וקשה לשליטה.

ללאנטיס היתה התנהגות כביש טובה בהרבה,והיא יישרה קו עם שאר היפניות בנות תקופתה.

וקמארו 69-גם אם תשקיע בלאנטיס 100K היא לא תיתנהג כמו הקליאו ספורט.

יש גבול גם ליכולת השיפור.

הרבה בהצלחה בכל מקרה!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאני אבין, לקליאו ספורט (או כל קליאו) יש שילדת צינורות או משהו דומה?

אני מבטיח לך שב-100K אני הופך את הלאנטיס למכונת נהיגה טהורה שלא רואה ספורט סטנדרטית גם אם היא תשב לה על העפעפיים.

 

בעודף מ-100K, אממן לעצמי חופשה ארוכה.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקליאו ספורט יש שילדת הנעה קדמית מעולה בכל קנה מידה,ישר מהמקור,ומלבד זה היא גם מכונית מהירה.

יש גבול כמה אפשר לשפר שילדה בינונית,ובטח שאי אפשר לשנות מרכיבי יסוד בה.

יודע מה,קח 200K ותנסה לעשות מדייהו לאנוס מכונת נהיגה.

דווח בסוף מה יצא..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב100K אתה אולי תוסיף לה הרבה כוח ותשנה קצת מתלים ובלימה אבל השלדה היא אותה שלדה וההגה

כנראה ישאר אותו הגה.

לקפוץ מעל הפופיק זה סתם,אין מה לחפש שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, תראה מה עושים בתקציב הנ"ל עם מנטה A.

שים לב לצריחי הבולמים העליונים קידמיים ולמיקום שלהם :lol:

Picture 003.jpg

Picture 005.jpg

Picture 002.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5018 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...