Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

כבר תקופה שאני משתמש במחשב לצורך כתיבת\עריכת מוזיקה.

הבעיה היא שבכל פעם שאני משתמש בריבוי ערוצים או באחד מהכלים הכבדים

המחשב לא עומד במשימה לאורך זמן ולרוב קורס (אין מה לדבר על קיובייס ושות').

 

התקבלה ההחלטה לשדרג את הקיים ולהביאו למצב שיוכל

להתמודד עם תוכנות האודיו הרציניות.

 

הלוח (של אסוס) יוחלף בכל מקרה.

המעבד (פנטיום 4 2.4) אני מניח שיאלץ לעבור גם כן

הזכרונות בנפח 512mb ואני מתכנן להשתמש בהם גם בהמשך.

 

כרטיס הקול שלי הוא לא רע (Rack חיצוני של הרקולס) וכך גם כרטיס המסך (ראדון 9550)

מאייבורי קיבלתי את ההצעה המובאת לפניכם מילה במילה כדקלמן:

מארז

לוח 965

מעבד אינטל E6320

זכרון 2G 800

דיסק 160G

כ.מסך 7300GT

---------

3,700 ש"ח במזומן

 

הבחור טוען שתקן AGP הוא מיושן ולכן אצטרך לרכוש גם כרטיס מסך בתקן PCI אקספרס

(למען האמת, לא שמעתי על הטכנולוגיה הזאת ובפעם האחרונה שבדקתי AGP X8 היה הלהיט.)

 

אני לא מתמצא במחירים כך שאין לי אמות מידה לתקציב.

אם מישהו יכול לשפוך קצת אור על החלקים שצויינו

ובכלל מה הרכיבים שאני צריך למען המטרה אני מאוד אודה.

 

נ.ב

 

אולי אני קצת באפלה כשזה נוגע למחירים (או לטכנולוגיות החדשות)

אבל ידע במחשבים יש לי.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

כשאתה עורך מוזיקה, הדבר החשוב ביותר הוא זיכרון. אם אתה רוצה לעבוד בצורה מקצועית עם קיובייס ולא להיות תלוי במחשב אתה צריך מעבד מודרני חזק, ו4 ג'יגה זיכרון (מומלץ מאוד, הבדל גדול מ2 ג'יגה).

כמובן אם יש לך קצת נסיון אתה יודע שצריך רזולוציה מאוד גבוהה לעבודה בצורה יעילה. אז אל תבנה על כרטיס מסך שוק.

דבר יחסית חשוב נוסף הוא לקנות כונן קשיח בעל מהירות קריאה וכתיבה גדולה. 10,000 RPM לדוגמא.

פורסם

קודם כל... 965 זה טוב, אבל איזה לוח??

לא כל לוח שיש לו צ'יפסט של INTEL 965 הוא טוב!

היום כל הלוחות מגיעים עם PCIE ולא APG, אז כן, צריך להחליף...

4 ג'יגה זיכרון ש MAX אמר לך לפני זה מעולה! אבל יצריך ממך מערכת הפעלה 64BIT...

ולדעתי אין לך צורך ברפטור, שזה הארד דיסק 10,000

תקח במקום 250 ג'יגה

 

 

מילה אחת ממני... לא לקנות באייבורי!!!!

 

שיהיה בהצלחה

אם כבר מנוע... אז שיהיה לו קרבורטורים

 

www.psi.co.il

פורסם

זיכרון זיכרון וזיכרון

יותר חשוב מכל דבר אחר.

 

מעבד בעדיפות שניה.

cubase לא הומצא היום והוא עובד יפה גם על פנטיום 3 רחמנא ליצלן.

כרטיס המסך שלך הוא יותר ממספיק.

כרטיס קול שמומלץ הוא אחד כזה עם מעבד DSP עליו , שיוריד בצורה משמעותית את העומס מהמערכת

יש לטרטל ביץ' כרטיסים מעולים.

 

ושהדביל מאיבורי יפסיק לחרטט אותך.

הרי זה מה שהם עושים בד"כ.

לוח האם של ASUS שהם מוכרים שווה לכפרות.

 

אפשרות מומלצת היא התקנת 2 דיסקים במערך RAID0.

יש שיפור משמעותי במהירות הכתיבה והקריאה לקבצים רציפים (כמו אודיו ווידאו.)

מה שכן - תצטרך התקן גיבוי חיצוני.

פורסם
קודם כל... 965 זה טוב, אבל איזה לוח??

לא כל לוח שיש לו צ'יפסט של INTEL 965 הוא טוב!

היום כל הלוחות מגיעים עם PCIE ולא APG, אז כן, צריך להחליף...

4 ג'יגה זיכרון ש MAX אמר לך לפני זה מעולה! אבל יצריך ממך מערכת הפעלה 64BIT...

ולדעתי אין לך צורך ברפטור, שזה הארד דיסק 10,000

תקח במקום 250 ג'יגה

 

 

מילה אחת ממני... לא לקנות באייבורי!!!!

 

שיהיה בהצלחה

 

הוא לא חייב 64BIT כדי להריץ 4 גיגה, גם 32 ביט תומך (עד 8, 64 תומך עד 32)

 

לגבי הדיסק הקשיח , 250 גיגה 7200 , 16 מגה קאש יעשה את העבודה.

 

מה שנכון לגבי ה AGP הוא שזה כבר באמת מיושן .. היום מה שהולך זה PCI-E , אבל לא חסר כרטיסים זולים גם לשם.

 

ובהחלט מסכים על אייבורי .. לא להתקרב !

פורסם

כרטיס קול שמומלץ הוא אחד כזה עם מעבד DSP עליו , שיוריד בצורה משמעותית את העומס מהמערכת

 

פיתרון כזה יאפשר עבודה אפילו עם פנטיום 2 -קיובייס היא בסך הכול תוכנה די ותיקה,

ששורשיה נמצאים בכלל ב-486. עיקר העומס כיום נובע מהמעבר ממודולים חיצוניים

של קולות ואפקטים, אל VIRTUAL SYNTHS, ולזה אכן דרוש זיכרון וכוח עיבוד,

כשלא ממהרים לעשות DOWNMIX לערוצים האלה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
מנסיון... 4 ג'יגה על מערכת 32BIT מתקבלים בתור 3 ג'יגה וקצת...

נבדק בויסטה, וב XP

 

קודם כל WINDOWS תמיד מוריד .. זה לא חדש .. :)

 

בדקתי כרגע במחשב ה SQL כאן אצלנו , 8 גיגה זיכרון , מראה 7996 .. 4 מגה.. בקטנה ;) (והוא 32 ביט):lol:

פורסם
פיתרון כזה יאפשר עבודה אפילו עם פנטיום 2.

 

בדיוק וזה מה שכתבתי.

במקום לקנות מחשב חדש, שאין בו שום צורך, (אלא אם יש לבחור שימושים אחרים שצריכים עוצמה) שווה להשקיע בכרטיס קול טוב.

פורסם

תודה לכל המגיבים.

אני מבקש להתייחס להודעתו של ליביו (פורסמה בPSI)

 

סבבה שלכרטיס מסך יש 256 מגה זיכרון (מה שהיה המון בזמנו) אבל ביצועית הוא פשוט כבר לא זה.

כרטיסים להתקדם איתם ביציאת AGP כרגע יעלו 50 אחוז יותר מאותו כרטיס בPCI (ואני בסרט הזה גם כן עם 7600GT אז אני יודע מאיפה אתה בא) פשוט , אם אתה מחליף לוח אם , זכרונות , מעבד , אין טעם לחפש בכלל משהו עם AGP.

 

יש לוח אם אחד של ASROC שתומך גם וגם (מקווה שאייתתי את השם נכון) אבל באמת , עזוב את הנקודה הזו.

 

ההבדלים במחירי הזכרונות - פלוס מינוס 50 אחוז יותר על 800.

אם יש לך יציאה במסך של DVI - תעבור להשתמש בה.

 

עכשיו מפרט ומחירים פלוס מינוס - AMD ATHLON 64 4800*2 סביבות ה750 ש"ח

 

לוח אם - אני אוהב את אלו של DFI LAN PARTY - עולים הרבה סביבות ה800 , אפשר להתפשר קצת

 

זיכרון של קינגסטון גיגה עולה 250 ש"ח *4 (או 2 בתור התחלה)

 

כרטיס מסך - 8600GT יעלה סביבות ה750-800 ש"ח , אין טעם לקנות פחות אם אתה חושב קדימה

7300 GT יעלה סביבות ה400 (אבל באמת שאני לא ממליץ)

 

דיסק קשיח 250 של WD יעלה סביבות ה450 ש"ח לאחד *2

 

DVD RW *18 מהסידרה החדשה של LG עולה פחות מ200 ש"ח

 

עכשיו , מארז וספק כח סטנדרטים יעלו עד 500 ש"ח.

 

אם תשתמש בכרטיס שלך אז סבבה

אם לא - אז MAUDIO REVOLUTION 5.1 שמתאים גם להקלטות והתעסקות עם מוזיקה (מוריד די הרבה מהמעבד) עולה סביבות ה450.

 

המחירים הם פלוס מינוס ועל פי העפת מבט בחנויות.

 

חנויות מומלצות:

למיר (לסגור מועד הספקה , חוץ מזה הם באמת עשר) בהרצליה

סקיי פי סי (פיזבן השאיר שם משכנתא - יש להם ג'קוזי על שמו במשרד smile.gif )

זיג זאג (רק ביקורות טובות מכמה חברים)

 

ותזכור , שווה לשים על כל הדברים עוד 500 ש"ח לעומת IVORY ולדעת שאם קורה משהו משהו מטפל בך.

 

ליביו

 

כרטיס הקול הוא GTXP של הרקולס

מעט מיושן אך עושה את העבודה.

כרטיס המסך הוא 9550 ATI RADEON0 שלדאבוני הרב ימצא משכנו בבית הקברות למולטימדיה.

 

מה דעתכם על המפרט בהשוואה להצעה של אייבורי?

האם יש לכם הצעות נוספות?

ולבסוף,

חנויות מומלצות (אני מפתח תקווה).

 

תודה רבה,

ניב.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

תראה

אני לא יודע מה להגיד לך.

 

לפי הכותרת שלך."יעוץ ברכישת מחשב שיעבוד עם cubase"

אתה לא צריך מחשב חדש.

מספיק שתשקיע בכרטיס קול עם DSP - כמו שכתבתי לך.

וזיכרון - והרבה.

 

יותר מזה אתה לא צריך.

נקודה.

 

 

גם אם תיקנה מחשב חדש, עדיין ההמלצות יהיו על הרבה זיכרון.

וכרטיס קול עם DSP.

 

זה מה שחשוב למה שאתה מחפש לו פיתרון.

בטוח שלא כרטיס מסך.

כל קשר בינו לבין עריכת קול הוא במקרה הטוב הזוי לחלוטין.

היום גם כרטיס מסך OB יתן לך רזולוציה של 1024*768 עם 16 מליון צבעים בלי שום בעיה.

מה אתה צריך יותר מזה?

פורסם

קודם כל מזה בישבילך ריבויי ערוצים? (5 מידי + 5 אאודיו? 10 מידי? ) כמה?

 

שנית עד כמה אתה עובד רציני בתחום הסאונד?

 

חוץ מיזה המחשב שלך (מה שאתה רוצא ליקנות) הוא מחשב מצויין ולפי דעתי אתה לא צריך יותר ממנו. (אם ממש תירצה אז תגדיל טיפה את הזיכרון הפנימי) המעבד יעשה את העבודה שלו וכרטיס מסך טוב יותר אתה לא צריך (אלא אם כן אתה מיתכוון גם ליהיות גיימר מיקצועי).

 

עצה לי אלייך, תחליף את הכרטיס קול - הוא זה שהכי קובע בסאונד, הוא זה גם שיתן לך לעבוד על יותר ערוצים במקביל!

נורא חשוב בכרטיס הוא שיתמוך ב ASIO! לא תומך ב ASIO - לא שווה גרוש!

עוד דבר חשוב שמשפיע על ריבויי ערוצים הוא ה LETENCY שאותו משנים בהגדרות של הדרייבר (של הכרטיס קול), בעיכרון זה DELAY בין הניגון ועד ליציאות מהכרטיס קול - דיליי "טוב" כך שתוכל לעבוד בקלות יותר על איכות הו 5ms ומטה (אופטימלי זה 2ms).

 

בירשותי Pentium D 2.6 וזיכרון 2G ואני לא מבקש הרבה יותר מיזה - כרטיס קול ESI דגם JULI.

 

שוב כמה אתה רוצה ליהיות רציני בתחום.

 

*טיפ - תיצור לך מערכת הפעלה נוספת, אחת כזאת שלא תיהיה מחוברת לאינטרנט וללא שום תוכנות שלא קשורות לסאונד - תאמין לי זה יעשה ניסים וניפלאות!

 

*ועוד דבר - משיותר משפיעה על מהירות המחשב אלא דווקה המכונות (VSTI) שאתה מפעיל במגביל וכאן כבר בתחום עוצת המחשב "שמים הם הגבול"

 

מקווה שעזרתי. יבגני.

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

***עדכון*** ***עדכון*** ***עדכון***

 

בשעה טובה ומוצלחת סגרתי על המפרט הבא

 

 

KINGSTON 1024/667 -זכרונות X2

LEADTEK 8600GT 256MB -כרטיס מסך

WD 250KS 250GB SATA2 -הארד דיסק X2

AMD ATHLON64X2 5200 DUAL-CORE AM2 BOX -מעבד

HEC 6A19 300AR + 1 FAN -מארז

GIGABYTE GA-M57SLI-S4 -לוח

 

הכל טוב ויפה חוץ מהנקודה של עבודה ב64Bit

מסתבר שכרטיס הקול שלי תומך בויסטה רק ב32Bit (לפי הדרייבר האחרון)

השאלה שלי היא האם אאלץ להחליף את כרטיס הקול שלי (שקשה למצוא לו תחליף ראוי, אפילו מחוץ לתקציב)

או להתפשר על עבודה ב32Bit

ובכלל, מה ההבדל בין שתי סביבות העבודה והיכן ארגיש את ההבדל?

האם כל היכולות של המעבד ירדו לטמיון עם ויסטה32?

 

תודה,

ניב.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

הכל תלוי בתוכנה

אם ה QBASE יודעת לעבוד ב 64 - יופי.

אם לא - אז לא רק שהביצועים לא ישתנו אלא יכול להיות שהם ירדו מאחר וחלונות תעבוד באמולציה.

 

ולמה VISTA?

×
×
  • תוכן חדש...