Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאוד אוהב מוזיקה, ותמיד בחיפושים אחרי דברים חדשים ומעניינים, אני מתעניין בעיקר ברוק לסוגיו - הרבה מתקדם, אלטרנטיבי, כבד, מטאל, הרד רוק, וגם במוזיקה שחורה - בלוז, נשמה, היפ הופ, וקצת ג'אז.

בזמן האחרון נהיה לי קצת כבד עם הרוק, אז התחלתי לחפש דברים אחרים כדי שלא יימאס לי - וחשבתי על אלקטרונית.

הכיוון שאני חושב עליו זה האוסים ופסיי-טראנס (כמו אינפקטד משרום, ואם אני לא טועה גם וייב טרייב),

אבל אשמח לשמוע המלצות לעוד כיוונים וגם לאלבומים ספציפיים.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

החביבים עליי- future prphecy האלבום- body shaker

 

יש עוד כמה

כמו שאני רואה אתה מכיר את וייב טרייב השאלה אם יש לך את שתי האלבומים wise cracks ו-melodrama.

 

phanatic- in my head

atomic pulse- direct source & say gat hering

bizzare contact- plastic fantastic

astrix- the red sun & artcore

vox- innerpolarity

ultravoice- the star alliance

system nipel- deep into matter

sesto sento- come togther

gms- emergency broadcast system

DNA- kick me up

eskimo- baloonatic

indra- killer machine

f.f.t- future frequncy technology

spectrum- space helmet

פורסם
החביבים עליי- future prphecy האלבום- body shaker

 

דווקא התאכזבתי ממנו מאוד.

 

אם אתה מגיע מכיוון של מטאל אז ההרכבים של הכימיכל קרו יכולים להתאים לך בול.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

אני אמליץ על דברים קצת שונים - האוס יו סיי?

קודם כל THE CHEMICAL BROTHERS!

ב' כל - INFECTED

ג' כל - האלבום הראשון של Faithless.

 

בנוסף - בני בנאסי יכול להיות מעניין.

וגם DARUDE.

 

ממליץ לך להסתובב בפורומי האוס שונים (פורום של 99 בתפוז, ויש פורום האוס בMP3MUSIC.CO.IL)

תוריד משם כל מיני שחרורים תראה אולי תמצא משהו שתאהב.

 

אם מעניין אותך רמיקסים איכותיים של שירי מיינסטרים - הייתי הולך חד וחלק על הFreemasons.

אה.. תתרחק מעופר ניסים - אני כבר לא מבדיל בין השירים מרוב שכולם נשמעים אותו דבר.

 

בקשר לטראנס?

PSYCRAFT

YAHEL

ABOVE AND BEYOND

GMS

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

TSUYOSHI SUZUKI

OFORIA

TALAMASCA

HUX FLUX

כול הרקעם אלקטרוניים לחלוטין

תהנה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

OSSOM/OSSUM

DARK SAW

GUITARMINATOR

אם אתה אוהב גיטרות, לא תתאכזב.

נסה גם WIZAK TWIZAK

BIOTONIC

נסה ותהנה, אם תרצה עוד. שלח ה"פ:wink:

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

לא מבין יותר מדי באלקטרו, אבל הייתי מציע לך להשתמש ב

Last.FM כי למצוא מוסיקה חדשה. בד"כ יוצא להכיר משם המון דברים טובים, לא משנה מאיזה כיוון אתה בא.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

עדיין לא מכיר הרבה חובבי האפי הארדקור בישראל אבל תנסה את Showtek

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אוקיי קודם כל תודה לכולם..

אז ככה: וייב טרייב שמעתי קצת את מלודרמה (מהמלצה בת'רד של דיסקים לאודיופילים..) ואת האמת לא ממש אהבתי, כי זה בעיקר בומים והכל נשמע לי אותו דבר (ממה ששמעתי), ואני מחפש יותר שילובים של כלים שלאו דווקא באים מהעולם האלקטרוני (ע"ע גיטרות) ובקטע הזה אני אוהב יותר את אינפקטד. כמו שאמרתי אני שומע בעיקר רוק והרבה מתקדם, ככה שאני אוהב שילובים מעניינים.

hematoma - כימיקל קרו - הכוונה לchemical brothers?

דרך אגב, אני שומע באוטו כבר הרבה זמן דיסק של Antiloop מ-97' ואני ממש אוהב אותו - בסגנון הזה יהיה גם נחמד.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

×
×
  • תוכן חדש...