Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, זה התחיל אתמול בבוקר כשחברה שלי מתקשרת ומספרת לי שיש לה בעיות עם האוטו ושהו מקרטע ובקושי סוחב.

דבר ראשון אני שואל מה מצב חום המנוע, היא כמישהי אחראית ישר דווחה כי הטמפרטורה תקינה ולא עברה את הגבולות התקינים.

טוב, אני אומר לה לעצור בצד ושאני אגיע לחלץ אותה.

ישר אני לוקח את ארגז הכלים, נכנס לקליאו ומרביץ לכוון צומת ירקון.

 

אני מגיע בודק את האוטו ורואה שהכל נראה תקין אבל כשמניעים אז אכן האוטו מקרטע.

בודק מים ורואה שחסר אבל עדיין לא מתחת למינימום.

ממשיך את הבדיקה ומנתק פלג פלג כדי לראות מי לא מתפקד ומוצא שהפלק הימני לא מתפקד.

ישר אני שולף כלים וחולץ את הפלג החוצה.

מייד אני קולט כי הוא יוצא רטוב. זה לא טוב.

מעיף מבט חטוף לתוך הפלאג ולא רואה כלום. טוב, אני ישר מנתק את החוט מהקויל ומבקש מחברה שלי להניע את האוטו לכנה שניות.

אני כמובן נעמד במבט לראות אם יצא משהו מהחור של הפלג והיא מניעה....

ישר עף עליי סילון מטורף של מים ירוקים רותחים מתוך החור של הפלג!

שיט, DAMN Mother fucker!!!!

טוב, הבשורות הטובות שלא קרה לי כלום.

הבשורות הרעות, תקראי לגרר. הלך פאקונג ראש מנוע.

 

עוז כסף מתבזבז בזמן הכי גרוע שיכול להיות!

 

מוסר ההשכל מהסיפור:

לא להביט לתוך החור של הפלג כשבודקים אם יש מים בבוכנה!

פורסם

טוב שלשרשור הזה לא קוראים "למה לא לדחוף את האצבע לרצועת האביזרים :?

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

מוסר ההשכל מהסיפור:

לא להביט לתוך החור של הפלג כשבודקים אם יש מים בבוכנה!

 

LOL :lol:

אני דווקא חשבתי שמוסר ההשכל צריך להיות: גם בצרפתיה שלא מתחממת "הולך" ראש מנוע כתוצאה מ"בלאי טבעי", ראו הוזהרתם :p :mm_tongu:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

BOOLY ידידי היקר אבא תמיד אמר לי לא לדחוף את העיניים למקומות חשוכים ועמוקים (בשביל זה יש איברים אחרים בגוף...) :?:wink:

 

הרכב המדובר הוא........

 

 

קליאו 1.4

פורסם

אכן מדובר בקליאו 1.4 אוטומטית.

היום פורק ראש המנוע ונאמר לי שהסיבה היא לא התחממות או משהו קרוב אלא פשוט הבעלים הקודמים.

 

אצלי, מהיום שאני נגעתי ברכב יש רק מים ירוקים.

אבל הבעלים הקודמים לא הקפידו והשתמשו במים רגילים. מה שקרה זה שהראש כ"כ אכול שלא ניתן לתקן אלא רק לחפש ראש מנוע חדש, וזה מה שאנחנו עושים עכשיו.

פורסם
אכן מדובר בקליאו 1.4 אוטומטית.

היום פורק ראש המנוע ונאמר לי שהסיבה היא לא התחממות או משהו קרוב אלא פשוט הבעלים הקודמים.

 

אצלי, מהיום שאני נגעתי ברכב יש רק מים ירוקים.

אבל הבעלים הקודמים לא הקפידו והשתמשו במים רגילים. מה שקרה זה שהראש כ"כ אכול שלא ניתן לתקן אלא רק לחפש ראש מנוע חדש, וזה מה שאנחנו עושים עכשיו.

 

אולי תפתח שרשור : איך להשתיל ראש של RSI ב1.4 אוטומטית :lol:

:-)

פורסם

כדי להרגיע את חברה שלי, לא שזה עזר, אמרתי לה שלפחות יהיה לה אוטו משופר... אמרתי שנעשה לה פורטינג ויחס דחיסה באותה הזדמנות :loco:

 

האמת שכבר מזמן הופיעו ונעלמו לה בעיות של רעידות אבל לא ברמה שהיא חוותה בפעם האחרונה ופשוט הם נעלמו כל פעם עד שהיא הגיעה הביתה.

החלפתי פלאגים, כבלי הצתה, ניקיתי חיישנים, החלפתי רוטור ומכסה דיסטריביוטור וכו וכו ולא ניתקלתי בכלום. אגב בעבר כשהחלפתי פלגים לא ניתקלתי ברטיבות אבל זה לא אומר כלום כי החלפתי אחרי שהמנוע התקרר.

 

עכשיו אמרו לי שהראש נאכל לאט לאט עד שהגיע למצבו היום.

אני רק מקווה שנמצא ראש מנוע ושהמחיר לא יהיה אסטרונומי אחרת עדיף כבר להחליף מנוע.

×
×
  • תוכן חדש...