Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר אני מתקין מערכת,



הסכום המוערך4000 לא כולל ההתקנה

רציתי התייעצות בנוגע לרכיבים הבאים:

HU - פיוניר 5950

קומפ' מורל פולס

רמקולים אחוריים JBL396

מגבר JBL75.4 / קראנץ {אשמח לקבל חוות דעת נוספת על המגברים}

סאב- רוקפורד 2P או הייפוניקס גולד מה עדיף?

 

ד"א כדאי לוותר על הרמקולים האחוריים ובמקומם לשנות את הקומפ' למורל דוטק/פוקאל1V ??

תודה רבה !

 

**אשמח לקבל הצעות נוספות

פורסם
ד"א כדאי לוותר על הרמקולים האחוריים ובמקומם לשנות את הקומפ' למורל דוטק/פוקאל1V ??

 

כן. אולי אחר כך תחליט לקנות זוג אחוריים פשוטים, יד שניה.

פורסם

תתקין משהו טוב ובהמשך תוסיף אחוריים

HU: Pioneer 880prs, Component: mbq-qsc216 Rear: mbq RUA 216 Amp1: p.g x400.1Amp2: MBQ PAB4100 Sub: Infinity kappa perfect 12.1

פורסם

תשדרג את הסט הקדמי לטוב יותר

 

אם אתה אוהב מורל - דוטק או הייבריד.

 

אם אתה אוהב צליל שונה נוסח פוקל או MBQ או כל דבר אחר - אז תשדרג את הסט.

 

לגבי הסאב - P2 נשמע לי יותר טוב רק שתדע שהסאב שלו הוא מאוד פאנצ'י ואין לו רכות כמעט בכלל.

 

אם לא יצא לך עדיין לשמוע את הרמקולים שאתה הולך לקנות - אז תתאפק בסבלנות עד שתשמע כי חבל לזרוק 4 אלף שקל - זה לא בא בקלות. (לפחות לרובנו זה לא).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני גם לא אהבתי את הP-2 וכן עדיף לותר על האחורים ולדעתי לשים פוקאל מקדימה.

ולגבי הסאב אולי תקנה הרץ או משו בסגנון .

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

אני לא מבין את פותח התרד.

הוא אומר שמחר הוא מתקין את מערכת וכמה שעות לפני זה הוא מיתעץ אם ליקנות אחוריים או לא או איזה סט קדמי ליקנות נשמע לי מאוד לא רציני העניין.

 

לפותח התרד,תיחכה קצת תברר מחירים תתיעץ פה ותאמין לי שתוכל לנצל את התקציב בדרך הכי טובה.

פורסם
אני לא מבין את פותח התרד.

הוא אומר שמחר הוא מתקין את מערכת וכמה שעות לפני זה הוא מיתעץ אם ליקנות אחוריים או לא או איזה סט קדמי ליקנות נשמע לי מאוד לא רציני העניין.

 

לפותח התרד,תיחכה קצת תברר מחירים תתיעץ פה ותאמין לי שתוכל לנצל את התקציב בדרך הכי טובה.

 

 

התייעצתי גם על גבי האתר הזה וגם לא..

אלו הרכיבים שהגעתי אליהם אחרי הרבה התייעצויות

אם מישו יכול להרכיב רכיבים טובים יותר מהסכום הנ"ל נראה אותו..

בכל מקרה יש עוד זמן ההתקנה לא תתבצעה כבר היום :((

פורסם

תראה אין לי נסיוון עם מערכות שמורכבות ממגברים וסאבים וכו'...

אבל אני אישית חושב שלא צריך לוותר על אחוריים גם במצב שיש לך סאב מטורף כי ה9*6 לא נותנים רק באס הם גם משלימים שמיעה יפה יותר זה יוצר מצב של סראונד....זו דעתי

פורסם

תחליף לדוטק ואתה יכול להשאיר את הסאב. מדוייק יחסית, פאנצי מאוד, אבל הבאס שלו דיי חלול (היה לי אותו ואהבתי). חזק יחסית תלוי בתיבה שתשים לו. אני ממליץ. בכל מקרה, אם אתה בקטע של לפתוח בגז ולשמוע את המערכת עם חברים שהאוטו חונה בפול ווליום (יש פה כמה כאלה), הייתי ממליץ לך להשאיר את האחוריים, כי אחרי זה תתאכזב. אם אתה לא בקטע הזה ממש, תחליף לדוטק מקדימה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בדוק דוטק אל מול V2 של פוקל , מי נשמע לך טוב / מתאים יותר.

 

לגבי הסאב, תמיד מומלץ לקנות במקום שמתקינים ואשר יש בו מבחר, תוכל לראות מה טוב לך במוזיקה שלך במערכת שלך בסביבת האוטו האקוסטי שלך.

 

רק לוודא כל נסיון כיוון אופטימלי ככל שניתן מחדש, ו... שהעייפות לא שולטת, כי אז ההחלטות לא מדוייקות.

 

בהצלחה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...