Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות מברגי טורקס (כוכב) על מנת שאוכל לחקור את הרכב מעט יותר (אני מרגיש שזה שאין לי את המברגים חוסם אותי מעט) .

ברצוני לדעת מה המידות שאני צריך לקנות בסט והיכן ניתן לקנות אותם ומה המחיר המומלץ ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

אתה מאזור המרכז?

ממליץ על סט בוקסות טורקס ואולי 1-2 מברגים בנוסף. יותר שימושי. לא זוכר אם המברג הכי שימושי בטורקסים קטנים הוא T20 או T25 (נדמה לי שזה האחרון).

מקום אפשרי לקניה - "פרו-טכניקה" ברח' יצחק שדה, ת"א.

עד עכשיו בצרפתיות יצא לי להשתמש כמעט בכל הגדלים מ-T20 עד T55.

פורסם

לא סגור על זה ב1000%, אבל אני חושב שלאופל ישנם מברגי טורקס מיוחדים עם חור במרכז. בברגי הטורקס אתה רואה פין שיושב באמצע המגרעת של הבורג אליה אמור להיכנס המברג?

אם כן, קח בחשבון 30-50 ש"ח לכל מברג, וגם לא תוכל להשיג אותם בכל חנות כלי עבודה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אין חור במרכז, זה כוכב רגיל.

מחירם כמו כל מברג רגיל, זה לא עשוי מזהב.

אם אתה מתעסק לבד עם כל מה שקשור לפנים הרכב אז אתה חייב מברג כזה.

פעם היה לי סט מיתקפל (כמו אולר) עם הרבה מידות, אבל זה לא נוח. הכי נוח זה בצורת מברג.

בכחל חנות כלי עבודה תוכל לקנות את זה.

תבוא עם הרכב לחנות, תקנה מברג ותראה שהוא מתאים, אם לא אז תחליף במקום.

פורסם

בוקר בוקר

כל סט של SIGNET

יספק את הדרישות

מידות 10 - 50

תלוי איזה מודל הקורסה

תזהר שהחקירות לא יגרמו לכתב אישום חמור נגד הארנק שלך

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

בוקר טוב לחובבי הרכב .

 

חחחח , אהבתי .

שנת 2004 מנוע 1.2 .

 

אני חושב שאני אקנה סט בצורת L ( כמו מפתחות אלן ) , נראה לי הכי נוח .

 

כי את הידית של הבוקסות עוד אין לי ואני לא חושב שיש לי צורך בזה לכן לא אקנה ואלך על התצורת L , דעות ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
בוקר טוב לחובבי הרכב .

 

חחחח , אהבתי .

שנת 2004 מנוע 1.2 .

 

אני חושב שאני אקנה סט בצורת L ( כמו מפתחות אלן ) , נראה לי הכי נוח .

 

כי את הידית של הבוקסות עוד אין לי ואני לא חושב שיש לי צורך בזה לכן לא אקנה ואלך על התצורת L , דעות ?

 

 

אם אתה רוצה אלן, אז הם באים בצרור, כמו של מפתחות. אבל יש גם את מה שאנשים אמרו פה, ואני קניתי אותו, והא כמו אולר, יש בו את כל המפתחות (נדמה לי איזה 10-12 מפתחות.) ממליץ עליו בחום, כי יש לך אפשרות אחיזה כמו של מברג, וגם כמו של מפתח אלן.

 

מומלץ!!!

 

מחיר - בין 20 ל-45 ש"ח.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

לא הבנתי למה סט שלם של מפתחות, בכל הרכב יש את אותו גודל בורג (המידה וזוהא כוכב) חוץ מהברגים של הכיסאות (שמרוב שזה כוכב גדול, מפתח אלן 5 מ'מ פותח אותם מבלי לעשות נזק)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
בוקר טוב לחובבי הרכב .

 

חחחח , אהבתי .

שנת 2004 מנוע 1.2 .

 

אני חושב שאני אקנה סט בצורת L ( כמו מפתחות אלן ) , נראה לי הכי נוח .

 

כי את הידית של הבוקסות עוד אין לי ואני לא חושב שיש לי צורך בזה לכן לא אקנה ואלך על התצורת L , דעות ?

 

אתה צוחק

הרכב הזה מלא באלקטרוניקה

דוגמא קטנה אם תפרק לוח שעונים ותנסה לגעת במשהוא ואח"כ

לא יניע אני חושב שאני אצחק צחוק מתגלגל

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם
לא הבנתי למה סט שלם של מפתחות, בכל הרכב יש את אותו גודל בורג (המידה וזוהא כוכב) חוץ מהברגים של הכיסאות (שמרוב שזה כוכב גדול, מפתח אלן 5 מ'מ פותח אותם מבלי לעשות נזק)

 

קודם כל מפתח אלן כן יגרום נזק וזה מאוד לא מומלץ.

 

אישית כשאני ניגש לפרק משהו אני מעדיף שיהיו לידי מפתחות בכל המידות כדי לא לגלות באמצע העבודה שחסרר לי מפתח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא רשמתי "לפתוח את הברגים האלו עם אלן" רשמתי שלגבי פירוק הכיסאות אפשר ליפתוח עם אלן מיבלי ליגרום נזק לאותם ברגי כוככה כי הם גדולים מחוסמים ועמוקים ואלן 5 ניכנס בול ולא מיתנדנד בהם.

אבל לא ניראה לי שבשביל הכיף, בנאדם יתחיל לפרק כיסאות מהרכב כדי לחקור אותו.

לגבי שאר הברגי כוכב ברכב, הם כולם באותם מידה (שאני לא זוכר בעל פה) ואין צורך ליקנות סט, אלא עדיף ליקנות מברג כוכב אחד שמתאים וזהו.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מחזק , מפתח בצורת L יעיל ביותר מאפשר הפעלת כוח רבה וזול משמעותית , עם סט ביטים למידות הקטנות אתה מכסה קשת רחבה של ברגים.

עבור מידות גדולות יותר -בוקסות.

פורסם
אתה צוחק

הרכב הזה מלא באלקטרוניקה

דוגמא קטנה אם תפרק לוח שעונים ותנסה לגעת במשהוא ואח"כ

לא יניע אני חושב שאני אצחק צחוק מתגלגל

 

מהיכן את יודע זאת ?

תן לי לנחש שאתה עובד ב UMI , (על פי החתימה ,השאלה בתור מה ...)

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

×
×
  • תוכן חדש...