Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

בבעלותי rsi ומיום הקניה יש לי בעיה של טורים לא יציבים. לאחר ניקוי המנוע צעדים הבעיה לא נפתרה. במוסך נאמר לי שהבעיה נובעת מחיישן לקוי שנמצא מעל הכנף הימנית שמחובר בצינור ווקום למנוע.

 

אז כאן מגיע החלק החשוד הפיתרון היה פשוט לנתק את הצינורית ווקום ולהשאירה מחוץ לחיבור. התוצאה: הטורים התייצבו ב1500 סל"ד עם תנודות קלות פה ושם במקום 1000 סל"ד שזה הנורמלי.

 

עכשיו קצת מחשיד אותי שהפתרון הוא כל כך פשוט ואני מפחד שהרגיעה הזמנית הזאת תביא לבעיות גדולות יותר בעתיד

 

עזרה בבקשה ממבינים בעניין

 

תודה

פורסם
שלום

 

בבעלותי rsi ומיום הקניה יש לי בעיה של טורים לא יציבים. לאחר ניקוי המנוע צעדים הבעיה לא נפתרה. במוסך נאמר לי שהבעיה נובעת מחיישן לקוי שנמצא מעל הכנף הימנית שמחובר בצינור ווקום למנוע.

 

אז כאן מגיע החלק החשוד הפיתרון היה פשוט לנתק את הצינורית ווקום ולהשאירה מחוץ לחיבור. התוצאה: הטורים התייצבו ב1500 סל"ד עם תנודות קלות פה ושם במקום 1000 סל"ד שזה הנורמלי.

 

עכשיו קצת מחשיד אותי שהפתרון הוא כל כך פשוט ואני מפחד שהרגיעה הזמנית הזאת תביא לבעיות גדולות יותר בעתיד

 

עזרה בבקשה ממבינים בעניין

 

תודה

 

ניתקת את המאפ סנסור? או שאני לא הבנתי נכון?

אם כן זה ממש לא נשמע לי דבר חכם לעשות.

פורסם

ניתקת את המאפ סנסור? או שאני לא הבנתי נכון?

אם כן זה ממש לא נשמע לי דבר חכם לעשות.

 

 

יש סיכוי שזה מה שנותק ההבנה שלי בנושא קטנה

אתה יכול להסביר למה זה לא דבר חכם במידה וזה המאפ סנסור?

אזה עוד חיישן זה יכול להיות?

פורסם

אמרתה שניתקתה צינורית ואקום למיטב ידיעתי זה המאפ סנסור.

תפקידו לתת למחשב הרכב מדד על העומס בו נמצא המנוע באמצעות מדידת תת לחץ בסעפת היניקה. ניתוק החישן יביא להערכתי לתערובות עשירות מידי, לשרפת דלק בלתי מבוקרת, לפיוח בפלאגים (אולי גם במזרקים) ביצועים נחותים של המנוע ולאורך זמן אפילו לסתום לך את הממיר (אם יש לך בכלל :wink: )

 

אני מודה שכל זה מבוסס על הערכה מלומדת ולא על נסיון אישי.

יש בפורום אנשים שמבינים ממני בנושא זה וכנראה לא יצא להם לקרוא עדיין את השאלה.

אז בינתיים קח את דברי בעירבון מוגבל.

פורסם

ניתקת כנראה צינורית השואבת אדי דלק המגיעם מהמיכל.

האדים מגיעים למיכל הקולט אותם בשם קניסטר ומשתחררים בסל"ד בינוני ומעלה ליניקה, כנראה השסתום שפותח את המעבר סתום או פגום, עדיף לפתור את הבעיה בדרך אחרת ואף פעם לא להשאיר צינור ואקום פתוח.

אני לא מאמין שזה חיישן תת לחץ (MAP ) כי זה היה משגע לך את המנוע אבל יכול להיות .

פורסם
ניתקת כנראה צינורית השואבת אדי דלק המגיעם מהמיכל.

האדים מגיעים למיכל הקולט אותם בשם קניסטר ומשתחררים בסל"ד בינוני ומעלה ליניקה, כנראה השסתום שפותח את המעבר סתום או פגום, עדיף לפתור את הבעיה בדרך אחרת ואף פעם לא להשאיר צינור ואקום פתוח.

אני לא מאמין שזה חיישן תת לחץ (MAP ) כי זה היה משגע לך את המנוע אבל יכול להיות .

 

 

בכל זאת אני בטוח ב100% שהצינורית התחברה לחיישן

יש עוד מישהו שיכול לזרוק רעיונות אני ממש לא רוצה להזניח את העניין

 

תודה

פורסם

קודם כל בוא נתחיל מהיסוד:

הסלד הנורמלי הוא לא 1000. הוא נע סביב 750 - 800.

שנית זה שהוא יושב על 1500 אומר שניתקתה משהו שלא הייתה צריך לנתק.

נראה באמת כאילו ניתקתה את הקניסטר או את ה MAP. בכל מקרה זה כאילו שיהיה לך קר מידי מהמזגן בחדר ואז תפעיל גם תנור סלילים כדי לאזן את הקור של המזגן....

 

אני מציע שתחבר חזרה את מה שניתקתה.

פורסם
ניתקת כנראה צינורית השואבת אדי דלק המגיעם מהמיכל.

האדים מגיעים למיכל הקולט אותם בשם קניסטר ומשתחררים בסל"ד בינוני ומעלה ליניקה, כנראה השסתום שפותח את המעבר סתום או פגום, עדיף לפתור את הבעיה בדרך אחרת ואף פעם לא להשאיר צינור ואקום פתוח.

אני לא מאמין שזה חיישן תת לחץ (MAP ) כי זה היה משגע לך את המנוע אבל יכול להיות .

 

 

בכל זאת אני בטוח ב100% שהצינורית התחברה לחיישן

יש עוד מישהו שיכול לזרוק רעיונות אני ממש לא רוצה להזניח את העניין

 

תודה

 

גם לי הייתה את אותה בעיה...

אבל פתרתי אותה ע"י הוצאת המפתח מהסוויץ' :roll:

:-)

פורסם

אז אם אני אחבר את הצינורית הבעיה תחזור, זה אומר שיש לי בעיה בחיישן? אם כן כמה עולה חיישן חדש?

 

 

אם אני אמשיך לנסוע עוד כמה ימים במצב הנוכחי זה יכול לגרם נזק?

פורסם

האמת שלצערי את הבעייה הספציפית שלך אני לא יכול לפתור מהאינטרנט אבל נזק לא נראה לי שיהיה לך.

בכל מקרה, יכול להיות שאכן מדובר במנוע צעדים וזה נזק של בערך אלפייה.

 

אני באמת מציע שתלך אל בעל מקצוע אמיתי שיוכל לתת לך תשובה אמינה כי ניתוק צינורות זה לא ממש פתרון

פורסם
שלום

 

בבעלותי rsi ומיום הקניה יש לי בעיה של טורים לא יציבים. לאחר ניקוי המנוע צעדים הבעיה לא נפתרה. במוסך נאמר לי שהבעיה נובעת מחיישן לקוי שנמצא מעל הכנף הימנית שמחובר בצינור ווקום למנוע.

 

אז כאן מגיע החלק החשוד הפיתרון היה פשוט לנתק את הצינורית ווקום ולהשאירה מחוץ לחיבור. התוצאה: הטורים התייצבו ב1500 סל"ד עם תנודות קלות פה ושם במקום 1000 סל"ד שזה הנורמלי.

 

עכשיו קצת מחשיד אותי שהפתרון הוא כל כך פשוט ואני מפחד שהרגיעה הזמנית הזאת תביא לבעיות גדולות יותר בעתיד

 

עזרה בבקשה ממבינים בעניין

 

תודה

 

בדקת כבר את החוטי הצתה כמו שאמרתי לך?

אצלי היתה בעייה דומה של חוסר יציבות בסרק (לא תמיד, שהמנוע קר בעיכר) וחיתוכים במצב מצערת מסוים.

פתחתי את החוטי הצתה ושמתי לב שאחד התחיל להחליד, אין לי מושג למה שמתי ספרי מגעים ועכשיו האוטו "כמו חדש".

פורסם

שימו לב!

חוטי ההצתה של הRSI הינם חוטי פחם מיוחדים לא כל כבל הצתה (כחול אדום בורדו עם נקודות צהובות וכו') מתאים אלא רק מקוריים או תחליפיים משולבי פחם (להולכה גבוהה).

 

 

במקרה שלך ידידי C-RSI

כדאי שתקבל עוד חוות דעת ממוסכניק מבין ומיומן בRSI ולא חאפריסט.

וכפי שזה נישמע לי בכל אופן- אין מנוס אלא להחליף את מנוע הצעדים.

 

בהצלחה.

פורסם
שימו לב!

חוטי ההצתה של הRSI הינם חוטי פחם מיוחדים לא כל כבל הצתה (כחול אדום בורדו עם נקודות צהובות וכו') מתאים אלא רק מקוריים או תחליפיים משולבי פחם (להולכה גבוהה).

 

 

במקרה שלך ידידי C-RSI

כדאי שתקבל עוד חוות דעת ממוסכניק מבין ומיומן בRSI ולא חאפריסט.

וכפי שזה נישמע לי בכל אופן- אין מנוס אלא להחליף את מנוע הצעדים.

 

בהצלחה.

 

החוטים הוחלפו לחוטים עבים יותר מהמוקריים

 

בכל מקרה אתה יכול להמליץ על מוסכניק כזה?

 

נ.ב. הרכב הזה הוא בור ללא תחתית :cry:

×
×
  • תוכן חדש...