Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לא אם הרכב היה תוחזק כמו שצריך במשך ימי חייו אזי זה אחד המכוניות הספורטיביות האמינות ביותר בשוק.

בדוק.

פורסם

ההצתה הם מפחם....

צר לי. רנו לא המציאו את הגלגל בתחום הזה....

 

 

 

 

-ולכן אין שום צורך לקנות את החוטים המקוריים -

(סתם יקרים ...)

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
ההצתה הם מפחם....

צר לי. רנו לא המציאו את הגלגל בתחום הזה....

 

 

 

 

-ולכן אין שום צורך לקנות את החוטים המקוריים -

(סתם יקרים ...)

 

 

 

רון.

 

רון אף אחד לא אמר שהם ייחודיים אלא אם מחליפים חוטים יש להחליף לחוטי פחם ולא לחוטים רגילים.

 

 

יש מבין?

פורסם
ההצתה הם מפחם....

צר לי. רנו לא המציאו את הגלגל בתחום הזה....

 

 

 

 

-ולכן אין שום צורך לקנות את החוטים המקוריים -

(סתם יקרים ...)

 

 

 

רון.

 

רון אף אחד לא אמר שהם ייחודיים אלא אם מחליפים חוטים יש להחליף לחוטי פחם ולא לחוטים רגילים.

 

 

יש מבין?

 

היי ,אתה צודק ,נקודה חשובה היא שאם מחליפים לחוטי הצתה תחליפיים אז לדאוג שהם

חוטי פחם ולא נחושת.

דרך אגב הכי טוב זה חוט הצתה פחם עם ציפוי סיליקון 8)

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

(למרות שמתשובתכם בטח יש - אלא אם נתקלתם בכאלה - כי אני ממש לא נתקלתי בכאלה)

אבל פשוט, בתנאים העבודה המסויימים בהם הם עובדים, ודרישות ההולכה של ההספק והזרם - חוט נחושת לא יעמוד וייתן ביצועים אחידים לאורך זמן.... לכן אני בכלל לא מאמין שיש חוטי הצתה מנחושת.

 

 

סה טו.

 

 

 

רון.

-לי הסט על 40 או שישים שקל - אני לא זוכר כי זה היה מזמן... -

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...