Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רדיו דיסק DEHP5950IBוPioneer אני רוצה לקנות מגבר 4 ערוצים (שח1500~), רמקולים אחוריים6X9

(שח1000~), וקומפוננט מקדימה(שח1000~). אני חושב על דברים הבאים:

מגבר: http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=37788

אחוריים: http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=370998

קדמיים: http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=370999

 

מה תוכלו להגיד עליהם? ומה אתם יכולים להמליץ בסכומים האלה?

אני גם מתלבט מה עדיף: לחבר את 6X9 וקומפוננט למגבר או לקנות סאב ולחבר אותו במקום קומפוננט .

תודה.

פורסם

אז אתה אומר שיש לך בסך הכל 3000

אני אומר בתקציב שלך הכי עדיף:

קומפוננט טוב מקדימה אזור ה1500 ש''ח יש מגוון ע-צ-ו-ם

אני אוהב רוק אז אני ממליץ על MBQ או על פוקל שהם המועדפים עלי והטוויטר שלהם חד וחזק

יש גם את האינפינטי קאפה באזור ה1200 שהוא לא רע בכלל.

אני אישית לא אוהב מורל ברמות האלה אבל יש כאלה שממש אוהבים אני ממליץ לך לשמוע לפני זה.

אם אתה רוצה חדש אתה תמצא את סדרות הביניים שלהם אם תלך על משומש ראיתי פה לא פעם סדרות גבוהות בתקציב שלך כמו את הK2P.

 

מגבר 4 ערוצים במחיר הזה זה רק משומש, או שאתה מביא את הJBL דיוטי פרי ב200 דולר

מגברים משומשים במחיר הזה ממש לא קשה למצוא עיון קצרקצר בפורום ואתה בעיניינים חברות מומלצות במחיר הזה זה הייפוניקס קראנץ' JBL זטק לא חסר,

 

רמקול אחורי הייתי מוריד בשלב זה אם הוא בא על חשבון הסאב סאב עולה על אפקט של במה אחורית באלף רמות.

שום רמקול אחורי לא יתן לך תחליף הגון לבאס של סאב.

 

זה משאיר לך כמה מאות לסאב, ופה חביבי יש מגוון כל כך לא מבוטל יש המון סאבים בסגנונות שונים ובתקציבים שונים.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

×
×
  • תוכן חדש...