Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני רוצה לבנות תיבה חדשה לסאבים שלי ,זוג אינפיניטי קאפה פרפקט 12.1 350וואט רמס כ"א.

עד עכשיו הם היו בתיבה אטומה30 ליטר לפי המלצות יצרן,הסאבים נשמעו מעולה,עכשיו אני רוצה לבנות תיבה פתוחה בשביל לקבל עוד עוצמה.ניסיתי לתכנן דרך הWINSID אבל אני לא מבין שם כלום,לא מבין את כל הגרפים שמופיעים שם,ולא יודע לאיזה תדר לכוון את התיבה.

רציתי לדעת אם למשהו מהפורום יש את הסאבים הנ"ל בתיבה פתוחה ויכול להמליץ לי על מידות ותדרים.

והסבר אך עובדים עם התוכנה יתקבל בברכה.

תודה

פורסם

למי שמתחיל ולא מנוסה לא ממליץ להתעסק עם התוכנה (שגם כך לא מדוייקת להפליא)

יש לך באתר היצרן המלצות לתיבות עם מידות והכל, ועל זה כדאי לך ומומלץ להסתמך.

בעתיד תוכל כבר לשחק עם הנתונים ולהגמיש אותם לכל מיני צרכים ודרישות.

פורסם

אין המלצת יצרן ?

 

בכל אופן תיבה כפולה , היא למעשה שני תיבות מחוברות שרצוי שתהיה מחיצה בין הסאבים , ולא חלל משותף.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

רק תיקון קטן אם אפשר:

תיבה כפולה יכולה להכיל 2 סאבים שחולקים את אותו החלל ואת הפורט.

כל עוד שהנפח הדרוש לכל אחד הוכפל בעצם ויושם בחלל זה וכך גם לגבי מידות הפורט.

ה"סיכון" בה שאם אחד מהם חלילה יהיה תקול, יהיה סאב אחד שינגן בחלל כה גדול לבדו

ועלול להיות חסר ריסון ובכך אולי אף הוא להנזק.

ה"סיכון" כמו שאני מציין במרכאות איננו גדול והביצוע לא "מסוכן" כפי שיכול להשתמע לאחדים.

פורסם

תאורתית זה נכון, בפועל הם עובדים הרבה פחות טוב ושונה.

נתקלתי בזה בערך 10 פעמים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא הבנתי, אתה מתכוון שסאבים שחולקים תא עובדים פחות טוב ממחיצה?

כי אם כן, זה לא נכון בכלל.

אשמח להוכיח לך במפגש צפון הקרוב שזה ממש לא נכון כל עוד אתה יודע מה אתה עושה (בתיבה)

פורסם

כל תיבה שהוספתי לה מחיצה, נישמעה יותר טוב, בימיוחד תיבות עפ פורט.

 

בשביל שאני יבין למה התכוונת במפגש... יש לך תיבה מודולארית שתוכל להשמיע לי אותה עם מחיצה ובלי ? :wink:

(ברור לי שתעמיד אותי מול תיבה ללא מחיצה ותשאל נו איך)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אפשר לסדר שהיא תהיה מודולארית, אבל במקום זה, אולי תוכל להסביר (מילא לי, אבל לעצמך) מדוע אתה שומע הבדל

בין תיבה עם מחיצה לבין אחת ללא?

כי החלל - הוא אותו חלל, הנפח - אותו נפח, הפורט - מכוון בדיוק אותו הדבר, אז איזה הבדל יש לשמוע כאן?

פורסם

אין לי הסבר, והייית שמח באמת להבין למה זה נשמע אחרת

וכמו שרשמתי בתגובה השניה שלי: " תאורתית זה נכון" , כלומר אני מסכים עם מה שאמרת עכשיו, אבל לא מובן לי למה בפועל זה נשמע אחרת.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה לא נשמע אחרת, לכן אין הסבר.

(אני לא אומר שאתה לא שומע הבדל, כי ברור שפסיכולוגית ניתן לשמוע הכל)

ה MYTH היחיד שנוגע לתיבות אלו הוא כמו שציינתי מעלה - הפחד מנזק לסאב אחד.

פורסם

גל, אז אתה אומר שיש סיכון (אפילו שהוא קטן) שאם יהיה נזק כלשהו לסאב אחד במקרה של תיבה בלי מחיצה, אז גם לשני יהיה נזק? ואם התיבה תהיה עם מחיצה, יש סיכוי קטן יותר לנזק לסאב אם בכלל? (וליתר דיוק אני יודע שדיברת על תיבה כפולה עם פורט\ים, אבל אני שואל על תיבה כפולה אטומה).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הבנת אותי לא נכון אם כך.

כי בעצם אני אומר שהבעיה היחידה שיש לאנשים עם תיבות בלי מחיצות זה הפחד שאם אלמנט אחד יילך (מסיבה X) הרי שהשני,

אשר חולק עימו את אותו החלל, יתנגן לפתע לבד בחלל כה גדול ועל כן יהיה פחות מרוסן ועתיד להנזק גם כן.

שוב, זה בדרך כלל הסייג מתיבות אלו, ובטח שלא משינוי בסאונד כי אין כזה.

לגבי "סיכון" בין תיבה אטומה לפתוחה?

אני חושב שאפשר בשקט לומר שה"סיכון" גובר בתיבה פתוחה מאשר באטומה כי הסאב שיוותר בודד באטומה יהיה נשלט

יותר מהבודד בתיבה פתוחה.

שוב, אני כותב סיכון במרכאות כי זה לא כזה סיכון.

אם אתה עירני למערכת שלך, אתה מיד תזהה אם הלך סאב אחד וכתוצאה מכך אתה תנמיך ותבדוק מה קורה.

קשה לי לדמיין שיילך לי סאב אחד, ואילו אני ירביץ "פול ווליום" מבלי לברר מה קורה ובכך לגרום לסאב הנותר נזק...

פורסם

אוקיי, אז אפשר ללכת על תיבה אטומה כפולה בלי מחיצה הבנתי. תודה :-)

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני לא אומר שאפשר.

אני אומר שהסיכוי לפגוע באחד הסאבים הוא לא כזה גדול.

השיקולים האחרים של מידות נכונות, אופי הסאונד, אופי ומפרט טכני של סאבים צריכים להלקח בחשבון בלי קשר.

אני לעולם לא מכין תיבות אטומות שחולקות סאבים, ואילו תיבות פתוחות - כן.

×
×
  • תוכן חדש...