Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

שוב אני צריכה לעשות משהו ברכב, ובגלל בורותי מרגישה לא בטוחה וצריכה להסתמך על מוכרים שהאינטרסים שלהם לא תמיד זהים לשלי.

אז מאוד אשמח לקבל עזרתכם.

הפעם - רוצה להחליף 4 צמיגים לפיאט פונטו.

ברשיון כתוב - 165/65R14

כרגע יש בריג'סטון, ובפנצ'ריות המליצו לי על אליאנס או משהו סיני.

האם אליאנס יכולים להספיק לי?

אני לא עושה חראקות ונוהגת רגוע. משתדלת לא להגיע לדרכי עפר.

בקיצור, נהגת חנונה.

תודה מראש

רוית

פורסם

חפשי צמיג מיצרן מוכר וגדול במחיר סביר וסעי לשלום. תתרחקי מצמיגים סיניים זולים ועלומי שם.

 

צמיג במידה שלך לא אמור להיות יקר במיוחד, משהו באזור ה200-300 ש"ח לצמיג.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מעיון במחירון צמיגים שבאתר www.tires4u.co.il עולה שמחיר צמיג אחד של אליאנס הנו 263 ש"ח ושל הנקוק 222 ש"ח ושל קלבר 288 ש"ח. אישית אני מעדיף את קלבר כדי לקבל איכות טובה יותר ואם כבר המחיר קובע אז הייתי מתקין הנקוק.

כמדומני שאת מרחובות וראיתי באתר זה שיש להם גם צמיגיה (פנצ'ריה) ברחובות.

בפיאט טמפרה שלי הרכבתי 4 צמיגי אליאנס ואיני מרוצה מהם (קצת רועשים).

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

צהריים לך - כמעט

קחי קלבר טוב ומעלה במחיר שוה לכל נפש

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

מחזק את החאפר עם הצוללת הצהובה,גם אני ממליץ על הGT2 או GT3 (זה אותו הצמיג כעיקרון). יחסית למחיר (בערך 800 לרביעיה) הם שווים את זה, החסרון הוא שהם רועשים וצווחים יחסית.

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...