Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בג'יפ שלי ריינג' 93 יש חופש בהגה, ולפי מה ששמעתי וראיתי בכל ג'יפ יש חופש בהגה. (אצלי הכל תקין יש שמן והכל)

ממה נובע החופש הזה ? איך אפשר להקטין אותו או לבטל בכלל ? זה תורם למשהו (החופש) ?

בקיצור איך אפשר לעשות הגה יותר מדוייק ?

תודה מראש, דין.

פורסם

לא יודע במה מצוייד ריינג'רובר אבל לרוב בג'יפים (אמיתיים, לא של קוסיות) יש תיבת הגה ולא מסרק הגה. בתיבה יש חופש מובנה מסויים שמקובל גם בתיבה תקינה.

פורסם

כעיקרון, חופש בהגה מקל את חיי הנוהג בשטח בכך שלא כל בור, חריץ או קפל בנתיב מתורגמים לתזוזה בהגה.

הבעיה כפי שאתה מרגיש בעצמך, באה לידי ביטוי בנהיגת שבילים מהירה ובכביש.

 

מכיוון שמדובר ברכב ישן, יתכן והחופש שאתה מדבר עליו גדול משאמור להיות. במקרה כזה כדאי לבדוק את תקינות

מערכת ההיגוי, ובכלל זה כל הגומיות וכיוון זוויות הגלגלים.

פורסם

אם אתה מטיל יום שישי בדרום כנס אלי

אוני אגיד לך אים זה חופש נומאלי או לא

כוס קפה בטוח

יום טוב

אורי

נ.ב עברתי למוסך בקיבוץ ניר עוז

ונייד שלי לא הישתנה

0505769934

×
×
  • תוכן חדש...