Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנויה לטורבו? תגדיר בנויה לטורבו.

 

בקשר למי שהגיב - מה הופך את ה206 GTI למתאימה להרכבת טורבו בעיניך?

 

לפותח השרשור, בארץ מסתובבות כמה 205 עם טורבו, ואני בטוח שאם תחפש תמצא גם 106 ו306.

אה ויש גם 605 טורבו, ואני בטוח שאפשר להרכיב טורבו על ה407..

בקיצור: מגדש טורבו אפשר להרכיב על כל רכב כמעט, ולכל רכב ניתן למצוא את המגדש שיתאים לו.

אם אתה שואל על איזה רכב אפשר להרכיב מגדש בלי לשנות שום דבר אחר - אז התשובה היא על אף אחד מהם.

ובשביל להבין את זה תבצע חיפוש על שיפורי כח.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אין 205, 206, 106, 306 בתצורת שתי דלתות, אז אותם צריך להוריד מהרשימה.

 

צודק,יש להן 3 דלתות.

לא קיים דגם לפיגו בשנתונים האחרונים(משנות ה80) עם 2 דלתות

כולם 3/4/5 דלתות

פורסם

הוא בטח התכוון ל 3 דלתות.

 

כי פיזו 2 דלתות היחידות הן 205 CJ/CTI, ו - 206/307/207 CC וכמובן 406 קופה

 

טוב, למעשה היו עוד הרבה דגמי קופה וקבריאולט 2 דלתות בעבר וגם קיים בחו"ל דגם קופה ל 407 אבל כל זה לא רלוונטי.

 

 

פורסם
בנויה לטורבו? תגדיר בנויה לטורבו.

 

בקשר למי שהגיב - מה הופך את ה206 GTI למתאימה להרכבת טורבו בעיניך?

 

לפותח השרשור, בארץ מסתובבות כמה 205 עם טורבו, ואני בטוח שאם תחפש תמצא גם 106 ו306.

אה ויש גם 605 טורבו, ואני בטוח שאפשר להרכיב טורבו על ה407..

בקיצור: מגדש טורבו אפשר להרכיב על כל רכב כמעט, ולכל רכב ניתן למצוא את המגדש שיתאים לו.

אם אתה שואל על איזה רכב אפשר להרכיב מגדש בלי לשנות שום דבר אחר - אז התשובה היא על אף אחד מהם.

ובשביל להבין את זה תבצע חיפוש על שיפורי כח.

 

206 GTI יש לה טורבו לא?

ולפי ההודעה שלו חשבתי שהוא שואל איזה אוטו של פג'ו 3 דלתות יש לה טורבו עם המנוע המקורה שלי, חשבתי שהוא מתכוון בלי להוסיף טורבו אלא שהיא באה עם אחד מוכן

פורסם
206 GTI יש לה טורבו לא?

ולפי ההודעה שלו חשבתי שהוא שואל איזה אוטו של פג'ו 3 דלתות יש לה טורבו עם המנוע המקורה שלי, חשבתי שהוא מתכוון בלי להוסיף טורבו אלא שהיא באה עם אחד מוכן

 

ל206 GTI אין טורבו ,

הרכב בה אם מנוע 2000 ו138 כ"ס

 

ואם לזה אתה מתכוון ל2 דלתות ?

 

34gvlti.jpg

פורסם

אף אחת לא בנויה לטורבו על המנוע המקורי. בשביל זה צריך לעשות קצת שינויים.

לנוחיותך התקציבים הבאים:

השתלת 605T, מנוע טורבו של פיז'ו - ~20K.

בניית טורבו על המנוע הקיים בגדישה נמוכה - בין 20K ל 30K - תלוי כמה אתה קמצן ואיזה מנוע זה.

בניית טורבו על המנוע הקיים בגדישה גבוהה - בין 35K ל 50K - תלוי כמה אתה קמצן ואיזה מנוע זה.

 

אני לא מדבר פה על אינטרקולר של משאית, טורבו של וולו ומחשב של אונו טורבו, לתוהים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

OMRI89, ה-T בGTI לא מסמל טורבו :).

והאמת מבחינת הספק, ה206 היא ממש לא מציאה, במיוחד כאשר התחרות שלה היא קליאו ספורט עם 172 סוסונים צרפתיים (עם שפם).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...