Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שתי ידיעות שהיו היום בYNET . הראשונה רוצחים למאסר ביית כי ההליכים נמשכים יותר מידי זמן?!!!!!!

 

והשניה מכון רישויהוא העביר מכוניות לקויות וכול העונש שלו זה חמישה ימי סגירה להתראה ?!!!!

 

אני לא מבין רוצחים במאסר ביית , רוצח המונים בפוטנציה מקבל התראה ולא סגירה מוחלטת ? בעוד חמישה ימים הוא יוכל להמשיך והעבריינים יוכלו להמשיך מלחמת כנופיות ורציחות ?!!!

 

לאן בדיוק היגיעה המדינה הזו ?

 

כול יום אני רואה שיאים חדשים של שחיתות ושל אנרכיה מושלמת מצד "שילטון החוק" , הרי שלטון החוק אמור לוודא שהשופטים והשוטרים יוודאו שיהיה חוק וסדר . איזה חוק וסדר יש כשרוצחים לא נענשים ?

 

 

מעניין מה דעתכם , האם יש סיכוי שהמצב ימשיך להדרדר או שיוטב ?

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

יש המון אנשים טובים במדינה , אבל כאשר השלטון כל כך מושחט אין פלא שקורים דברים כלה.

 

להזכירך, המפלגה שנמצאת כיום בשלטון היא ככל הנראה המושחטת מכולן, ורשימת החברים בה לא נבנתה על פי הצבעה אלא על פי שיקול דעת העומד בראשה, לאן הגענו... כמעט אף אחד לא ידע למי הוא מצביע, ולמעשה עד היום רוב חברי המפלגה הזו אינם מוכרים.

מדובר כאן באנשים שאמורים להציל אותנו מהגרעין האיראני.

אסור לשכוח גם שראש הממשלה כמעט ולא נכנס לכנסת הקודמת כי הקדים את פנינה רוזנבלום רק במעט ברשימת הליכוד, היום הוא בעל התפקיד החשוב ביותר.:?

הכל באשמתנו, בבחירות הבאות אסור להצביע למפלגה בה נמצאים חברים מושחטים, זה אמור לשנות את האווירה הכללית לגבי שחיטות.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
ורשימת החברים בה לא נבנתה על פי הצבעה אלא על פי שיקול דעת העומד בראשה, לאן הגענו... כמעט אף אחד לא ידע למי הוא מצביע, ולמעשה עד היום רוב חברי המפלגה הזו אינם מוכרים

 

ואתם תמיד תקפתם אותי כי תקפתי את הדמוקרטיה.

בישראל אין דמוקרטיה, יש רק 2 אפשרויות לבחור ליצן א' או ליצן ב' ל 4 שנים, בחורים ראש ממשלה מחוסר ברירה.

עצוב, אבל ככה רוב הדמוקרטיות כיום נראות.

פורסם

בישראל יש דמוקרטיה, אחלה דמוקרטיה.

הבעייה שהציבור טיפש ולא יודע מה לעשות איתה (סליחה על הביטוי).

עובדה שבכל בחירות יש לך המון מפלגות לבחור בהן, והבחירה היא אישית וחופשית שלך - וזו מהות הדמוקרטיה, זה שרוב ראשי אותן מפלגות מושחטים מהיסוד זה עניין אחר.

מה שמפתיע אותי הוא שבכל שנת בחירות פוליטיקאים מבטיחים מחדש לשפר \ לתקן \ לבלבל במוח, והם אף פעם לא עושים אף אחד מהדברים שהבטיחו - אמנם זה לא ימנע מאנשים לבחור בהם מחדש בפעם הבאה.

מה? זה שהוא לא עושה מה שהוא מבטיח לא מדליק אצל אף אחד נורה אדומה?

מה שצריך בארץ, זה מנהיג נורמאלי שאכפת לו מהמדינה, עם יחסי ציבור טובים.

הבעייה, שכבר לא קיימים מנהיגים פטריוטים כאלה - היו כאלו שעוצבו עם קום המדינה (לדוגמאת יצחק רבין לעניות דעתי, ואל תיכנס לדיון איתי בין אם היה טוב או לא לדעתך כי זה לא מה שאני מנסה להעביר לך), והיום המנהיגים הם כאלו שהתרגלו לקבל הכל בכפית זהב - לא אכפת להם מהמדינה, אכפת להם רק מעצמם וממי שמלקק להם את התחת על בסיס קבוע.

כמה דוגמאות פשוטות -

עמיר פרץ - שר בטחון, שבכלל היה שר העבודה אם אני לא טועה, כמו כן בעל השכלה חקלאית - בצבא הוא היה סרן ופרש באמצע השירות עקב פציעה (היה אם אני לא טועה שנה בודדת בצבא, קריא - מחסור בהשכלה הצבאית הבסיסית ביותר - והוא שר הבטחון)

שאול מופז - היה רמטכ"ל בעל עבר צבאי עשיר (ועזבו את הוויכוח בין אם היה טוב או לא), בוגר המכללה לפיקוד של חיל הנחתים האמריקאי, הששתף במלחמת יום הכיפורים,ששת הימים, מלחמת ההתשה, השתתף במבצע יונתן המפורסם ובקיצור עשה הרבה במסגרת הצבאית - עכשיו הוא שר התחבורה, אין לו שמץ של מושג בנושא.

לימור לבנת - אין לה שום השכלה בתחום החינוך (חוץ מלימודיה בספרות עברית באוני' תל אביב שאותם לא סיימה דרך אגב), היא פרסומאית במקצועה וכיהנה כיו"ר מטה ההסברה של הליכוד ב 96' (ומעניין איך היא התגלגלה לשלב הבא) כיום היא שרת החינוך.

פרסומאית במקצועה, מכהנת כשרת החינוך - אח"כ מתפלאים למה ההשכלה בישראל במצב כזה.

אלו סתם דוגמאות שעלו לי לראש עכשיו, תאמין לי - אתה תמצא עוד המון אם תחפש.

בקיצור - דמוקרטיה יש פה, מנהיגים מושחטים גם יש פה.

מה שצריך לעשות זה רפורמה, והרפורמה תבוא רק מהעם - צריך למצוא מנהיג נורמאלי ולהעלות אותו לכנסת, הבעייה שאת זה - אין לי מושג איך לעשות.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

בנתיים הבנאדם שהכי הגיוני להצביע לו הוא גיידמק, מצד שני - אולי כל היחצנו"ת עד עכשיו הייתה בדיוק בשביל זה.

50% מהשלטון במדינה הזאת הם אנשים שלא ראוים להיות מועסקים בתפקיד ציבורי, אפילו בתור מנקי הכנסת הם לא ראוים להיות.

מעבר לזה שהם מושחטים מהתחת הם גם לא מגיעים לדיונים, אחוז הנוכחות בכנסת נמוך יותר מים המלח!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בנתיים הבנאדם שהכי הגיוני להצביע לו הוא גיידמק

לא יודע מה איתך, סוחרי נשק הם לא אנשים שהייתי שוקל להצביע בעבורם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

זאת הבעייה היחידה איתו - העבר שלו.

מצד אחד, יכול להיות שהבן אדם החליט להשתנות - ומצד שני יכול להיות שבאמת כל העזרה לזולת היא כדי להסיח את דעת האנשים מהעסקים שלו ולזכות באהדת הציבור.

בכל מקרה - גאידמק זו סוגיה בפני עצמה, מה גם שאם אני זוכר נכון הוא לא מתמודד לכנסת ולפי מה שהוא אומר הוא גם לא מתכנן להתמודד.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
לימור לבנת - אין לה שום השכלה בתחום החינוך (חוץ מלימודיה בספרות עברית באוני' תל אביב שאותם לא סיימה דרך אגב), היא פרסומאית במקצועה וכיהנה כיו"ר מטה ההסברה של הליכוד ב 96' (ומעניין איך היא התגלגלה לשלב הבא) כיום היא שרת החינוך.

פרסומאית במקצועה, מכהנת כשרת החינוך - אח"כ מתפלאים למה ההשכלה בישראל במצב כזה.

 

כיום שרת החינוך היא פרופ' יולי תמיר ולא לימור לבנת.

 

שר לא חייב להיות מקצועי. לפי דעתי מספיק שיהיה לו חזון, יכולת ביצועית, כושר מנהיגות ,ידע בניהול כח אדם וידע בכלכלה.

 

 

אסף

פורסם

אבל הוא מריץ את ביבי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

קח עצה : תעשה כמוני :

 

תתיחס למדינה כאל מדינת עולם שלישי,ואז כל דבר שקורה פה יהיה לך

יותר מובן.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
ואתם תמיד תקפתם אותי כי תקפתי את הדמוקרטיה.

בישראל אין דמוקרטיה, יש רק 2 אפשרויות לבחור ליצן א' או ליצן ב' ל 4 שנים, בחורים ראש ממשלה מחוסר ברירה.

עצוב, אבל ככה רוב הדמוקרטיות כיום נראות.

 

אתה יודע מה אומרים על דמוקרטיה :

 

זו השיטת ממשל הכי פחות גרועה שיש....8):-P

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

משהו אחד לא הבנתם , בארץ אי אפשר שיעלה מישהו חדש ואמיתי . כי בארץ לא הפוליטיקאים/אזרחים קובעים מי יחליט .

יש את התקשורת , שכאן אפילו לא צריכה עלה תאנה כדי להסתיר את מי היא רוצה ואת מי לא .

דוגמאות :

טרטמן . היא היחידה שבילפה על לימודיה ? לא. בילפה השופטת העליונה והרבה חברי כנסת מהמערך , למה לא עשו מזה סקנדל ? לתקשורת הפתרונים . מאמתי אסור למי שמרמה בתוארים שלו להיות שר , אבל מותר לו להיות השופט העליון ?

 

ראש מרץ לשעבר הלך למצריים וסיפר על משהו משנת תרפפו ועשה בזמן מתיחות איזורית , בעיות עם מצריים , בכול מדינה נורמלית הוא היה מוקע או על טיפשות או לדעתי על בגידה , שמעתם משהו ? לא . וכנראה גם לא תשמעו

 

הדבר השני שיש זה את שלטון הפקידות ובתי המשפט

 

ראש הממשלה הקודם , היה כול הזמן תחת לחץ של מזוז שהוא יפתח בחקירה פלילית נגדו , היו אז דיבורים בתקשורת , והיא נראה בבירור שחלק מהחלטותיו היו בגלל ה"סחיטה " הזו

לפני שרמון נכנס למשרד המשפטים , היו מקורות שאמרו שבפרטי הוא אמר שיתכן ויהיו לו בעיות אם ירצה לעשות משהו , ולפני שפרידמן נכנס , היה מאמר מערכת (אם אני לא טועה בגלובס ) שדיברו במפורש שמי שרוצה להכנס לתפקיד שיוודא שאין לו דוח חניה כי אחרת המערכת תהרוס אותו .

אז רק כאן הזנב(פקידות ושופטים) מכשכש בכלב

 

ולא נשכח את העובדה שלדעתי האישית חלק מהפקידות הבכירה מקבל טובות הנאה מהון , כי למעשה כול נערי האוצר מגיעים לשם , לשם מקפצה לשוק הפרטי , מה שאומר שבמדינה שבה הפקידים שולטים (ובאוצר זה כמעט גלוי לעיין ) והפקידים נשלטים ע"י ההון , אזי ההון שולט למעשה

 

מה שאומר שיש לנו משולש של תקשורת(שנשלטת ע"י הון) ,הון ישיר , ופקידות ומשפט .

 

מה זה אומר על דמוקרטיה ? שיש לנו דמוקרטיה בתור מראה , למעשה אנו ברפובליקת בננות , זה בדיוק כמו הדמוקרטיה ברוסיה , רק ששם הדיקטטור נראה כמו דיקטטור (לפחות הם אמיתיים שם )

 

ולכן לבוא ולומר שאתם חיים בדמוקרטיה זה שטות

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
כיום שרת החינוך היא פרופ' יולי תמיר ולא לימור לבנת.

 

שר לא חייב להיות מקצועי. לפי דעתי מספיק שיהיה לו חזון, יכולת ביצועית, כושר מנהיגות ,ידע בניהול כח אדם וידע בכלכלה.

 

 

אסף

מצטער על הטעות, בזמן האחרון מרוב שזה הפסיק לעניין אותי אני לא מעודכן בדברים האלו.

בקשר למה שאמרת -

וכיצד ידע מה לבצע? וכיצד ידע לאיזה כיוון להנהיג? ולתעל את כוח האדם לאותו כיוון?

תאמין לי, במידה והייתה חקיקה שתאפשר רק לבעלי מקצוע שרלוונטי לאותו תיק לכהן כשרים היה פה הרבה יותר טוב, כך לפחות היו שרים שיודעים מה הם עושים - ולא שרים שמכהנים פשוט בגלל שליקקו יותר טוב מחבריהם באופוזיציה.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
בנתיים הבנאדם שהכי הגיוני להצביע לו הוא גיידמק, מצד שני - אולי כל היחצנו"ת עד עכשיו הייתה בדיוק בשביל זה.

50% מהשלטון במדינה הזאת הם אנשים שלא ראוים להיות מועסקים בתפקיד ציבורי, אפילו בתור מנקי הכנסת הם לא ראוים להיות.

מעבר לזה שהם מושחטים מהתחת הם גם לא מגיעים לדיונים, אחוז הנוכחות בכנסת נמוך יותר מים המלח!

 

אם תצביע לגאידמק, וכמוך עוד רבים אחרים נקבל פה מה שהייה אחרי פירוק ברית המואצות.

ופי 100 יותר גרוע מהממשל שיש לנו כרגע,הסיבה היחידה שעוד לא העיפו אותו מפה לקיבינימט זה כנראה שהוא פשוט שיחד את כולם.

×
×
  • תוכן חדש...