Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי תסביר למה אתה חושב ככה? (אין לי דיעה בקשר לגאידמק, סתם כדי לדעת מה אתה חושב) :mm_yeah:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לדעתי גאיידמק הוא אוליגרך , ואחד שהיה צריך להלבין כסף שזה כבר אומר משהו עליו ועל התנהגותו

2 -מי שאוליגרך היום ומקיים קשר עם רוסיה , המשמעות היא שהוא תומך בשלטון שם (כי את מי שלא תמך פוטין הרס, והוא גם העיז להכנס לסניף של חברת חשבונאות בינלאומית , ולהאשים אותה בעבירות פליליות כי היא עוזרת לאולגרך שכלוא שם ושרכושו הולאם )

כלומר שהוא די לא בסדר וכול מה שהוא עושה (הנדבות שלו) זה ע"מ להשיג לגיטימציה בחברה הישראלית

אנשים כאלו חושבים שהם יכולים לקנות את השלטון ולהיות פוטין שני , והיות ומדינת ישראל קטנה מרוסיה , אז גם אוליגרכון יכול לקנות אותה .

ולכן אני חושש ממה שיקרה עם העם המשוגע הזה יתן לו דריסת רגל בשלטון

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

לא קשור לפוטין ורוסיה, אבל גאידמק באמת מנסה לקנות הכל פה, הוא בעיקר מנסה לגרום לנו לשכוח שהוא סוחר נשק ,סמים וזייפן אלקטרוניקה עם הכסף שהוא זורק עלינו.

פורסם

אני חושב שזה כן קשור , כי לאנשים שהם חברים יש תפיסת עולם שמושפעת מחבריהם , וכשאתה רואה אדם שלא כ"כ נורמטיבי , מתחבר עם רודן , יש לך חשש שיש בו רודנות משלו. ושפוטין הוא רודן זה כבר ברור .

אז אנחנו רפובליקת בננות זה נכון , אבל עדיין לא רודנות

בברכה יהודה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...