Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

לאחרונה החלטתי שאני רוצה ללמוד את הקורס: טכנאי PC ורשתות, הבנתי שלא חסרה עבודה בתחום בארצינו הקטנה.

כבר מזמן אני מתעניין במחשבים ויודע את הבסיס מבחינת חומרה ויודע להתעסק עם מחשבים כבר מגיל צעיר. (אני בן 24, מתעסק עם מחשבים עוד מגיל 13).

רציתי לדעת היכן מומלץ\כדאי ללמוד, איפה התעודה הכי נחשבת ועוד פרטים באופן כללי ומידע לגבי הנושא...

 

ההתלבטות שלי לגבי מוסדות חינוך היא כזאת: מכללת הייטק בהרצליה, קורס של חצי שנה, המחיר: 13100 ש"ח.

ג'ון ברייס בת"א, קורס של 7-8 חודשים, מחיר: 14000 ש"ח.

תפנית (מטעם האוניברטיסה הפתוחה), קורס של שמונה חודשים, מחיר: 7200 ש"ח.

 

היכן עדיף? אודה מאוד על תשובות ותגובות ענייניות כיון שזה הזמן להרשם ואני כבר מאוד רוצה להתחיל ללמוד,תודה למגיבים!

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אתה בטוח שבתחום הזה חתיכת נייר עם כותרת של "דיפלומה" כל כך משנה?

 

התואר של המכללות האלו מוכר ע"י משרד החינוך?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
שלום!

 

לאחרונה החלטתי שאני רוצה ללמוד את הקורס: טכנאי PC ורשתות, הבנתי שלא חסרה עבודה בתחום בארצינו הקטנה.

כבר מזמן אני מתעניין במחשבים ויודע את הבסיס מבחינת חומרה ויודע להתעסק עם מחשבים כבר מגיל צעיר. (אני בן 24, מתעסק עם מחשבים עוד מגיל 13).

רציתי לדעת היכן מומלץ\כדאי ללמוד, איפה התעודה הכי נחשבת ועוד פרטים באופן כללי ומידע לגבי הנושא...

 

ההתלבטות שלי לגבי מוסדות חינוך היא כזאת: מכללת הייטק בהרצליה, קורס של חצי שנה, המחיר: 13100 ש"ח.

ג'ון ברייס בת"א, קורס של 7-8 חודשים, מחיר: 14000 ש"ח.

תפנית (מטעם האוניברטיסה הפתוחה), קורס של שמונה חודשים, מחיר: 7200 ש"ח.

 

היכן עדיף? אודה מאוד על תשובות ותגובות ענייניות כיון שזה הזמן להרשם ואני כבר מאוד רוצה להתחיל ללמוד,תודה למגיבים!

ליאור

 

אל תלמד את זה. השוק מפוצץ בטכנאי מחשבים ואף בעלי תעודת MCSE. אם אתה לא עובד בתחום אז לדעתי הלימודים האלו סתם ביזבוז של כסף.

אם אתה באמת רוצה לעסוק בתחום הIT תתמקד יותר בתחום של אבטחת נתונים/מידע.

פורסם

אני חושב שאתה טועה. לא יודע כמה השוק מפוצץ, יש המון הצעות עבודה בתחום. ה-מ-ו-ן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

המון הצעות עבודה זה כן, אבל דורשים בתחום הזה ניסיון.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אם אתה לא מתברג טוב בחברה מבטיחה אז גם היכולת קידום שלך מוגבלת כולל השכר. כל היום להתרוצץ בין תחנות או לקוחות ולתקן מחשבים בשביל קורס שעלה לך 14000 ש"ח נראה לי ביזבוז זמן וכסף.

שלא נדבר על חוסר נסיון, בלי קומבינות בתחום יהייה קשה להתקבל.

פורסם

אם כבר קורס בסיגנון אז תלמד linux/unix sys admin

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני יודע שבקורס טכנאי PC לומדים גם WAN משהו...(?) זה מה שהיה רשום לפחות בחוברת שהבחורה הביאה לי. בדיוק הרגע חזרתי מפגישת יעוץ..

Twincharger Stratified Injection

פורסם

תלמד אבטחת מידע , CCNA , Linux\Unix administrator

 

אלה פחות או יותר המקצועות עם הסכומים היותר רציניים והמבוקשים יותר (בעיקר הלינוקס והיוניקס, אין כמות של אדמינים של לינוקס כמו של ווינדווס)

 

קורס שמשלב את שלושתם יעלה לך בערך 35 אלף במכללת סלע, אבל כשיש לך תעודת CCNA (סיסקו , נתבים וכו') וידע ביוניקס, הדרך שלך תהיה רחבה מאוד.

פורסם

נצל"ש.

קיום אני סוגר כ5 שנים עבודה בתחום הIT. הידעה שלי הוא SYS ADMIN MICROSOFT.

באיזה תחום כדאי לי להתמקד עלמנת בעתיד להתקדם לדרגים הגבוהים עם משכורת טובה?

פורסם

בתור בעלים לשעבר של חברת תמיכה טכנית

אני יכול להגיד לך שנסיון זה הדבר החשוב ביותר.

אם כבר אתה רוצה לעבוד ברשתות, אז תשכח מטכנאי PC

רק MCSE ומעלה.

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

האירוני הוא שאפילו מישהו שכרגע עבר קורס תיכנוס ב C או C# וכו' יצליח לימצא עבודה יותר מהר מזה שיש לו 7 שנים ניסיון ב IT עם CCNA , UNIX .

 

אומר את זה אחד שיש לו נסיון ב IT ומחזיק CCNA ו MCSE ויודע לינוקס וכל מה שקשור ברשתות על בוריו (וכרגע עובד בכלל בתחום אחר)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כשחברה גודלת מגייסים מתכנתים

שחברה מצמצמת מפטרים מתכנתים

 

מתכנתים יש בערימות

הם הראשונים לגיוס והראשונים לעוף

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
כשחברה גודלת מגייסים מתכנתים

שחברה מצמצמת מפטרים מתכנתים

 

מתכנתים יש בערימות

הם הראשונים לגיוס והראשונים לעוף

 

יניב

 

 

צודק!

×
×
  • תוכן חדש...