Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובינתיים הם עובדים ולא הופכים המבורגרים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
האירוני הוא שאפילו מישהו שכרגע עבר קורס תיכנוס ב C או C# וכו' יצליח לימצא עבודה יותר מהר מזה שיש לו 7 שנים ניסיון ב IT עם CCNA , UNIX .

 

תשמע, אני רואה בכל יום די הרבה הצעות עבודה בתחום הIT וטכנאות PC. לא יודע להגיד מה התנאים בעבודות האלו וכמה מועמדים קופצים לכל משרה כזאת, אבל מודעות דרושים יש הרבה. אני, שחיפשתי (ובערך עדיין מחפש) עבודה בתחום האלקטרוניקה, קיבלתי לפחות ארבע הצעות בתחום הIT בשבועיים האחרונים, וזה למרות שאני לא מחפש משרות כאלו. פשוט רואים בקורות חיים שלי שעסקתי בתחום הזה עד לא מזמן, ומתקשרים.

 

 

המון הצעות עבודה זה כן, אבל דורשים בתחום הזה ניסיון.

יש תחום שבו לא דורשים ניסיון?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מכיר את זה

 

ההצעות האלו ניגמרות בשכר שעדיף להיות שליח פיצה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אבל אחרי שנתיים של עבודה בשכר של פיצה, אפשר להתקדם לעבודה אמיתית בשכר של, לפחות, ספגטים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ברשותכם מתעלק בשאלה חופפת לנושא.

מצב הפוך - ידע של SYSADMIN MICROSOFT עם כ3 שנות ניסיון בתפקיד זה וניסיון כולל של כ5 שנים (גם ברשתות ובתכנות) אך ללא תעודה פורמלית, האם קורס רלוונטי יכול לשפר את השכר במעבר לחברה אחרת ? MSCE או כל קורס בסגנון ? או שעדיף לעשות קורס בנושא אחר שירחיב את האופקים?

 

תודה.

פורסם

לא..

 

תואר ראשון ומעלה..כן

 

מסלול מלא של הסמכות גם כן (כמו לעשות CCNA+CCNP+CCIE שלמעשה זה שווה יותר מתואר ראשון)

 

או מסלול הסמכות של אורקל/צ'קפויינט

 

על הסמכה פה והסמכה שם לא שמים בכלל מבחינת שכר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני רק רוצה להתייחס לנקודה עם קורס תכנות.

 

קורס תיכנות - ילמד אותך סינטקס של שפה - אף אחד לא יעסיק אותך כמתכנת רק עם קורס תכנות - כיוון שטכנית אתה אולי יודע לעשות מה שצריך - פרקטית - יש בזה עוד הרבה תאוריה ופרטים מסביב כמו מתמטיקה שקורס תכנות פשוט לא נותן.

 

(ולפני שקופצים - הכוונה למשרות תכנות רציניות בחברות רציניות)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...