Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מדובר ב-205 FOREVER 98 לאחר טיפול של החלפת אטם ראש מנוע והחלפת מחזיר שמן ואטם לקרטר שעלה הכל 1600 שקל.

אני רוצה לנקות את המנוע כדי לראות האם כעת אין יותר נזילות.

אולי צריך לחזור למוסך שיתקנו ואני רוצה להיות במעקב כי כעת הכל עוד מלוכלך.

 

מה השיטה המוצלחת ביותר, איזה חומרים יעילים בהסרת השמן מסביב לבלוק המנוע וכל הסמתוחה שם בפנים?

אני יודע שניקוי בלחץ מים יכול לעשות בלגאן במערכת ההצתה ואין לי בעייה להתלכלך.

אשמח לקבל רעיונות בנושא.

 

בחיפושים אני מוצא רק ענייני פלאשינג, ונקיונות פנימיים במנוע.

 

תודה.

mess with the best - die like the rest:snipersmi

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפני שבוע החלפתי אטם מכסה שסתומים , גם אני רציתי לנקות את הבלוק , התלבטתי בין שטיפה בלחץ , לבין ספריי קרבורטורים , לבסוף המכונאי שלי לקח ספריי קרבורטור עם קשית ארוכה , והתיז על הבלוק , קצת פחדתי , כי לא רציתי שהחומר יבוא במגע עם גומי , לצערי נגמר הספריי באמצע , אבל הספריי עושה עבודה מדהימה , הבלוק נראה חדש וכסוף . אני צריך להמשיך את העבודה שהוא עשה , אבל צריך קשית ארוכה מאוד .

אני חושב גם לכסות חלקים בניילון , כמו מדחס המזגן וכו , ואז לשטוף עם קיטור עדין . .

בכול מקרה , תפרק את מכסה האלומיניום שיושב על היציאה של המפלט (ממש על הבלוק ) וכך תגיע ליותר אזורים בבלוק .

אל תשכח לספר מה עשית בסוף .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

תלוי בכמות הלכלוך ובמיקום. אם לא מדובר בשטח גדול אתה יכול גם עם מברשת, נפט, סמרטוטים והרבה סבלנות.

אם מדובר בשטח גדול כמו שהוצע- להגן על חלקים רגישים ולשטוף בזהירות עם קיטור.

פורסם

ספריי קרבורטורים מומלץ, תיזהר כשהוא בא במגע עם פלסטיק, אני פתחתי שרשור לאחרונה על תופעות הלוואי.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

תודה על הרעיונות.

אני אעשה כמה תמונות של לפני ואחרי ונראה איך זה יצא.

mess with the best - die like the rest:snipersmi

פורסם

נתק כבל מינוס מהמצבר, קנה לך בקבוק ספריי של "נוזל לניקוי קרבורטורים" , רסס בכל במקומות המלוכלכים והכל יהיה נקי לביקורת על נזילות של כל נוזל אפשרי (מים/שמן).

דוד:lol:

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

יש חומר יעודי לניקוי מנוע (שכחתי את שמו) מגיע במיכל ספריי קצת ארוך מצוייר עליו ציור של מנוע, הפקק שלו בצבע כתום.

יש להביא את הרכב לטמפ' עבודה, לכבות את המנוע ואז לרסס מהחומר בתא המנוע ועל המנוע עצמו להמתין דקה או שתיים כדי שהחומר יתחיל לפעול ואז לשפשף מעט בעזרת מברשת או מטאטא פלסטיק (אלו הצבעוניים) להמתין 5 דקות ולשטוף באמצעות צינור גינה.

 

אם אני לא טועה מחיר המיכל הוא סביב 30 ש"ח ומיכל אחד יספיק לביצוע המלאכה.

יש לכסות באמצעות שקית ניילון חלקים רגישים כגון מחשב, אזעקה.

 

 

אני בעל רכב מסוג רובר 216 שנת 99

לפני קצת פחות משנה כשרכשתי אותה ביצעתי ניקוי מנוע באמצעות לחץ קיטור במקום לרחיצת רכבים, כמובן שבעל המקום

הסביר לי שהוא מסיר אחריות מכל נזק שיגרם, כיסיתי את מחשב הרכב ועוד כמה חלקי חשמל רגישים, ניתקתי כבל מינוס מהמצבר, ולאחר ריסוס המנוע במסיר שומנים ושטיפה בלחץ המנוע יצא מבריק ובנוסף כל החלקים בתא המנוע יצאו כחדשים

כל זאת נעשה כדי לחקור אחר נזילות וגם למען הסדר הטוב, בגמר השטיפה האותו הניע במכה ראשונה לאחר עמידה של כחמש דקות בשמש וייבוש חלקי בלחץ אויר.

 

לפני כשבועיים ביצעתי באותו מקום שטיפה נוספת לאחר שהחלפתי גיר ברכב ורציתי לנקות את הלכלוך מעליו ומשאר החלקים שהתלכלכו עקב ביצוע העבודה בגיר, גם הפעם לא ניתקלתי בבעיה והרכב הניע שוב במכה ראשונה,

שוב שמעתי את בעל המקום מתריע על חוסר אחריות מצידו על כל נזק שיגרם לרכבי ואז צץ רעיון למוחי שאם כבר נזק לרכב עדיף שאני יעשה אותו ולכן לקחתי ממנו את מיכל הריסוס ואת אקדח לחץ המים וביצעתי ניקוי עצמי ועל אחריותי.

 

בעבר ניקיתי את הרכבים שהיו ברשותי בעזרת הספריי שציניתי למעלה ויצא מעולה.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

שוב שלום לכל המנקים בפורום.....

היום בבוקר ניסיתי להתחיל לנקות את המנוע, הכל מצולם וכאשר אסיים אוציא הכל לאור.

גיליתי שהמנוע של ה-205 הוא לא סביבה ידידותית למנקה הידני, פירקתי את מערכת האויר-פילטר והכל, פירקתי גם את המכסה הקדמי שמעל הסעפת.

מאוד קשה להגיע לשם עם מברשת או אפילו רק ביד.

כשנשברתי נסעתי וקניתי שני מיכלי ספריי ניקוי קרבורטור שנגמרו אחרי 20 שניות ולא ניקו הרבה, כנראה הלכלוך מאוד קשה שם.

שנים שלא ניקו את השמן שנזל וממש קשה לנקות שם.

אני די על סף יאוש......ראיתי איך נראית כל מערכת החשמל שם בפנים, כל החוטים נראים זוועה, אני מפחד בשטיפה לעשות איזה קצר או למלא איזה חיישן במים שלא לצורך(למרות שנראה לי ששטיפה בלחץ עם מים חמים אולי תעשה את העבודה).

אני ממתין בינתיים עם העניין עד שאמצא פתרון יעיל יותר.

חוץ מזה גם יצא לי החלון מהמסילה היום וזה הביא לי תקריזה, אז יש עוד משהוא לסדר עכשיו.

 

ממש מסיבמבה האוטו הזה.

 

ביי בינתיים

mess with the best - die like the rest:snipersmi

פורסם

במקום ספריי קרבורטור תתחיל עם זז קל. הוא ממיס את הלכלוך ויורד אח"כ בקלות (ואם תחכה יום או יומיים הוא מתייבש לחלוטין).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם, עבר הרבה זמן מפרסום ההודעה.

רציתי לעדכן.....

ניסיתי ספריי קרבורטור....אחרי שלושה מיכלים שלא ניקו הרבה הפסקתי---קצת יקר.

ניסיתי עם סבון ומברשת כמו שנאמר שיטת הטפ"ש(טיפול שבועי) בתותחנים, לא עוזר, סיפור להגיע לכל הנקודות שם בנבכי מנוע הפג'ו.

בקיצור, אין לי תמונות מוצלחות מידי שיראו איזשהו הבדל אז אינ י מפרסם, אולי בקיץ אני אלך לארגן איזה שטיפה רצינית למנוע ןבינתיים נקווה לטוב.

 

אז תודה לכל המציעים ולהתראות בהמשך.

אורי

mess with the best - die like the rest:snipersmi

פורסם
יש חומר יעודי לניקוי מנוע (שכחתי את שמו) מגיע במיכל ספריי קצת ארוך מצוייר עליו ציור של מנוע, הפקק שלו בצבע כתום.
לחומר קוראים גאנק (GUNK). זה למעשה שם החברה שמייצרת אותו, אבל בכל חנות חלפים שמכבדת את עצמה אם מבקשים ספריי ניקוי מנועים GUNK הם ישר יבינו במה מדובר.
  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

ראיתי הרבה תמונות מדיטיילינג שממש חידשו את כל האזור למצב כחדש.

אני לא מצפה שהמנוע שלי יראה חדש אחרי טיפול שלי אבל אני עדיין מוכן לנסות לנקות לבד את רוב הפלסטיקה לפחות

מה החומרים המומלצים?

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

צביקה ידידי אתה טועה שהוא הולך לבשל בתא המנוע.

היה לא מזמן תוכנית בטלויזיה על בישול גורמה על המנוע.

כנראה הבן אדם רוצה לנסות.

שיהיה בהצלחה רק תשאיר לי לטעום.

בברכה טל

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

האמת שחשבתי להפוך את זה לסט של תוכניות סטאנד אפ...

 

נקיון הוא לא אחד התחומים שצריכים סיבה, כמו שאנשים משלמים למכון דיטיילינג לעשות את זה (רק כי כשאתה פותח את המכסה מנוע כיף לך) אני רוצה לנסות לנקות קצת לבד.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית


×
×
  • תוכן חדש...