Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רן אתה מדבר על מציאות אחרת , שוק אחר מבחינת ביקוש היצע ודרישה אתה מדבר על זמינות של חלקים ובעלי מקצוע שונים . אולם צא מנקודת הנחה שכל מה שבן אדם עשה בכל מקום על הפלנטה גם אחרים יכולים לעשות , את שהטבע עושה אין אנו יכולים אפילו לחקות .ובקטנה אם היו כאן אלפי בעלי חיפושיות שהיו רוצים לדגם את רכבם אין קל מזה -עשרות מגזינים בעולם מפרטים את המצאי ומדגימים את התוצאה , השמיים הם הגבול והכל רק ענין של תשוקה ופפליטוס .

לסיום כמה תמונות מהסדנא הצנועה שלי.

אודי.

יוני 2007 001.jpg

מכוניות 26.5.07 018.jpg

יוני 2007 007.jpg

12.jpg

11.JPG

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אני זוכר נכון אז התמונה השניה מלמעלה היא של חיפושית ?

לגבי כל העבודה שמושקעת בשיפוץ המנועים וצביעתם כל הכבוד אין ספק שהעבודה מרובה ומספר השעות שהושקעו על הרכבים פשוט מטורפת, מספיק לי לראות את הבלוק החלוד שהוצע והפסל המבריק שחזר,הדבר מצריך עבודה זהירה ולא כמו במרכב שאפשר להתיז שם ניקוי חול בלחץ.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

זו בערך התמונה היחידה שנשארה לי מהמנוע של הטריומף, לא רואים הכי טוב.

למען האמת, חוץ ממראה יפה אין לזה שום יתרון, רק שעבוד של נקיון והברקה כל היום. מילא אם מכסה המנוע היה שקוף...:shock:

triumph2.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

השיפוץ הבא לכשיגיע הזמן יוקדש לדינדוש מנועי הרכב שלי

כן זה אתגר בפני עצמו

פורסם

לפני כ 21 שנים, במפגש השנתי ביקב ראשון לציון שהתקיים בסוכות 1989 באתי עם טריומף ספיטפייר מרק 3 שנת יצור 1969 ששיפצתי אז.

בשלב מסויים פתחתי את מכסה המנוע ומיד היתה התקהלות.

המארגנים דרשו ממני בתוקף לסגור את המכסה כיוון שזה גורם מבוכה לחברים אחרים שתא המנוע לא היה מסודר.

אז סגרתי...

מצורפת תמונה של תא המנוע ושתי תמונות מהאירוע. מצטער על האיכות אבל זה צילום של צילום

P1100060.jpg

P1100061.jpg

P1100062.jpg

שלמה דן גדרון

פורסם
רן אתה מדבר על מציאות אחרת , שוק אחר מבחינת ביקוש היצע ודרישה אתה מדבר על זמינות של חלקים ובעלי מקצוע שונים . אולם צא מנקודת הנחה שכל מה שבן אדם עשה בכל מקום על הפלנטה גם אחרים יכולים לעשות , את שהטבע עושה אין אנו יכולים אפילו לחקות .ובקטנה אם היו כאן אלפי בעלי חיפושיות שהיו רוצים לדגם את רכבם אין קל מזה -עשרות מגזינים בעולם מפרטים את המצאי ומדגימים את התוצאה , השמיים הם הגבול והכל רק ענין של תשוקה ופפליטוס .

לסיום כמה תמונות מהסדנא הצנועה שלי.

אודי.

 

 

אודי לפני כמה עשורים היתה מציאות אחרת, ואז קמו כמה משוגעים אוהבי רכב ישן ו....

כמה יש היום?

 

הקונספציה שמחזקים כי בארץ אין שוק, כבר נשברה, בעלי מקצוע היום בפרוש מתפרנסים

היטב מהתחביב שלנו, יש אפילו כאלה שדוחים לקוחות בגלל מחסור בזמן!

 

מס' יבואני חלקים קמו וניבנו על כך שטרחו והביאו את המיטב של התוצרת מחו"ל, בעוד רכיבים

זולים יושבים על המדף ומעלים אבק!

 

בעלי חיפושיות היום(!) מחפשים חלקים מקוריים בלבד או איכותיים בכל העולם ומוכנים לשלם,

כנ"ל הלקוחות שלך, שמגיעים לקבל עבודה מקצועית ולא חאפרית...

 

בלי להרגיש צעדנו קדימה ואנחנו ממשיכים, לאט אבל בטוח לכיוון נכון!

החשיפה למגוון התרבות המוטורית (וגם שיפור וויזואלי של המנוע הוא סוג של...)

יגרום לכמה חברה לרצון לבצע שיפור כזה, הדרישה לחלקים, ציפויים וכד' תיגדל

ואני מהמר שאם יקום היום מישהו שיפתח סדנא איכותית לציפוי כרום ניקל וכד'

הוא לא יהיה מובטל. כנ"ל לגבי נקויי חול על צורותיהם, שיפוץ שעונים, ופחחים איכותיים.

 

כל זה למה, כי ביחד עם התעורורות העניין ושינוי המציאות נוצר צורך ומישהו

יכול להרוויח ממנו, אם ידע לכוון לרצון הציבור, המגוון גדל ואיתה הדרישה,

וזה בדיוק התרבות המוטורית על כל גווניה ויש מקום לכולם-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

:idea:

מדחס מזגן לחיפושית...יפה..מישהו ניסה להרכיב בארץ?

יש לפחות 3-4 בארץ

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

דווקא הפתרון שהעלה ליאור, למרות שלא היה ברור לי כלכך כיצד הוא נעשה

יכול להיות פתרון מצויין לשידרוג המנוע, כולל חלקי הפלסטיק המתכת! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
איך זה

 

 

על פי מה שהצלחתי להבין מאתרים בחו"ל ההתחלה היא מנוע מפורק לגורמים, ומחוץ לרכב!

 

כל חלק חיצוני עובר ניקוי חול וליטוש עד לרמה של חלקלקות!

 

בשלב הבא ניצבע המנוע בצבעים עמידים לחום דלק ושמנים, חלקי מתכת מצופים בניקל/כרום/אבץ

בצביעה דומה לצביעת ג'אנטים של אופנועים.

 

השלב הבא חלקי פלסטיק חוטים וחיווט עוברים שידרוג והתאמת צבע, בצבעים יעודיים.

 

כל הברגים הגלויים מוחלפים לברגי ניקל או נירוסטה מבריקים.

 

החיוטים מסודרים בצורה אופטימאלית וזהה.

 

כל חיבור מקבל נעל בצבע זהה, גומיות וחגורות חדשות.

 

תא המנוע ניצבע באותה תשומת הלב של הצבע החיצוני ועובר ליטוש והחלקה לרמה מושלמת!

ומקבל שיכבות לכה!!!

 

איזה יופי ! - רן

 

הפדנטיות והרצון למושלמות משחקים משחק ראשי בשידרוג הזה.

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אתה יודע שבתחרויות בחו"ל מורידים נקודות אם הג'אנטים לא מסודרים באותו הסדר כשהרכב עומד, [לדוג' השפיץ צריך להיות למעלה בכולם אם יש דוגמא של זרועות בג'אנט]. פשוט חולים במצב קשה. :evil:

טוב שם טוב משמן טוב


×
×
  • תוכן חדש...