Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יצא יפה מאוד!

אבל סליחה על השאלה, מה זאת אומרת לדלל 1-4??

אם הגלגלים שלי לא מלוכלכים כל כך אני יכול לדלל יותר?

תודה

 

כן אם הגלגלים מתוחזקים ואתה עושה שטיפה אחת לשבוע-שבועיים אז אפשר לדלל בכייף 1-6

אולי גם יותר..לא ניסיתי.

 

1-4 זאת המלצת היצרן בכל אופן.

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תא המנוע אצלי ברכב מלוכלך למדי, הפלסטיק שעוטף את המנוע דיי לבן מאבק וזה נראה מכוער.

עם מה הייתם ממליצים לבצע ניקוי שכזה? אין ברשותי מכונות / מקור מים וצינור.

ראיתי שאצל CG יש חומרים שונים דיגריזרים וכו' - אשמח להכוונה.

 

אם אין מנוס - אגיע למקום שמתמחה בנקיון שכזה תמורת סכום סמלי.

תודה!

Opel Adam S 2017

פורסם

APC, לשפשף עם מברשת, ולנגב במטלית לחה, הדרך הכי בטוחה וקלה ללא שום דברים מיוחדים. (אלא אם גם APC ומברשת אין לך ;) )

פורסם

האמת? שראיתי כל פעם חומרים שונים להסרת שמנים וכו' מסביבת תא המנוע, אם אתה אומר APC אתה יודע, חיפשתי סיבה להזמין מהרקולס את ה APC שלהם..

לכסות דברי חשמל למיניהם (מצבר / קופסת פיוזים או מה שזה לא יהיה?)

Opel Adam S 2017

פורסם

ברכבים מודרניים הרוב כבר מכוסה,אבל לא יזיק אם תכסה חיישן פה וחיישן שם.

גם אני ניקיתי עם APC בשיטה של m.l

 

לפני.jpgאחרי.jpg10529561_794721760548681_1742323019_n.jpg10525078_794723587215165_221814899_n.jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

נראה מעולה וזה בדיוק המצב אליו אני רוצה להביא את תא המנוע, או לפחות קרוב לכך.

באיזה דילול להשתמש? להשפריץ בליברליות לשפשף ולנגב (נשמע כמו מתכון לילד חרמן)

:)

Opel Adam S 2017

פורסם

1/3 ופשוט להשפריץ כמו משוגע.

לשפשף עם מברשת רוחמה.

מגבת רטובה.

מגבת יבשה.

שלום על ישראל.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

מטלית לחה, במקומות מלוכלכים עובר גם עם apc.

לסיום על כיסוי הפלסטיק הרבים מרסס silk shine, נותן מראה של כמו חדש.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

GABIUBOGI

ממש התלהבתי מהעבודה שעשית

תוכל לשלוח לי קישור בפרטי למוצרים של הניקוי ואשמח להסבר מזה APC (פעם ראשונה שומע את זה)

ואשמח להסבר איך לבצע את העבודה בלי לפגוע בדברים בטעות

פורסם

פעם פתחתי שרשור,תסתכל http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?534698-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9C-%D7%9C%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2

 

זה החומר:

010239.jpg?v=3?1420378208917%20=1420378208917

 

ברכב שלך גם אין מה לכסות,תא המנוע זהה לשלי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

עכשיו נזכרתי שקראתי את השרשור שלך :)

אגב - ה APC אם נוזל במקרה על חומרים / גומיות / פלסטיקים שונים בתוך תא המנוע - לא עלול לגרום נזק עם השומניות שלו או חריפות וכו'?

כמו כן אשמח לקבל המלצה לאיזה דילול להשתמש בתוך תא המנוע

 

עריכה: אוקי קראתי שעשית 1/10 - אחלה :)

Opel Adam S 2017

פורסם

1/10 זה ככה איך לומר בקטנה...

אני משתמש בזה גם לשטיחים ופלסטיקים.

 

ללכלוך מאוד כבד כמו ביונדאי, השתמשתי בריכוז 1/3 חופשי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

החומר של שופרסל קשה להשגה. נראה לי שהפסיקו את הייצור שלו. חיפשתי באיזה 7-8 סניפים שונים בארץ.

 

יש חומר טוב לאופטימום, החומר של מגוואיירס אמור להיות טוב. אישית לא אהבדתי את הall clean של CG (מקציף מידי ולא מסיר מספיק לכלוך)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013


×
×
  • תוכן חדש...