Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ניראה לי שאתה נהנה נכון?

אם תמצע לי מישהוא שעושה ניקל ברמה גבוה אני עומד דום וומצדיע לך

ואל תזכיר לי את העבודה סוג ז' של הבחור מרח' חומה ומגדל בתל אביב.

חוץ מיזה אני מצרף קישור שתרגע ותשנה את הלך המחשבה שלך כי בארץ עושים דברים יפים כמו בחו"ל ואף יותר.

זו רק דוגמא 1 ועשיתי הרבה פרויקטים ברמה הזו

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=122866&highlight=%D7%A8%D7%A0%D7%95

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש לי מישהו ברחוב שלי שיש לו חיפושית עם מזגן ,רן לנסות להשיג לך פרטים?

 

 

תודה, נושא מזגן לחיפושית נטחן עד דק בפורום חיפושיות תפוז, אני שמתי מאוורר (תקופתי!)

שניתן לפירוק קל בחורף, הוא מסווה היטב מעיף רוח בעוצמה של לוחם שייטת, והכי חשוב

לא מעמיס לי על המנוע הקשיש!

 

בני ל' - אתה תירגע, אז מדי פעם יוצא לך משהו טוב, במיוחד אחרי כמה בירות, סבתא ננה אומרת:

"שגם תרנגול עיוור מוצא מדי פעם גרגר..." טוב ... אז יותר מפעם אחת יוצא לך טוב ...

אבל כמה כמוך יש? והאמת טוב שכך! :lol:

 

אני ממליץ לכל מי שמשפץ מנוע ומכונית להקדיש יותר ממבט חטוף למנוע, כי דווקא המנועים

המוקפדים ואלה שניבנו בצורה מושכת את העין, הם אלה שמקבלים טיפול שוטף טוב יותר ממנוע

"רגיל" כי מי שהשקיע במנוע רוצה גם להראות אותו ולכן המנוע זוכה ליותר מבדיקה תקופתית,

הוא זוכה למניעת נזילות, לריענון מערכת החשמל והקפדה על חיווט הוא נישמר ברמת תחזוקה

הרבה יותר טובה למנוע ולבעלים...

 

נושא אחזקת הרכב והשיפוץ עולה בארץ מדרגה ובכל פעם ניקבעים מדדים חדשים, ואכן אנו

מתקרבים כל פעם קצת יותר לחו"ל-וזה בדיוק המטרה בדיונים האלה, וכן בני, אני נהנה!

נהנה מהשיפוץ, נהנה מהידע, נהנה מהתמונות, ונהנה לראות איך ניבנת כאן בארץ

תרבות מוטורית אמיתית, לפני שני עשורים ויותר זה לא היה קורה! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

חברים יקרים, לאף אחד בארץ (לפחות ממה שראיתי וממה שאני יודע) אין מנוע מדוגם כמו שרן מתכוון, מנוע שיכול להשתתף בתחרות יופי.

הכי קרוב שראיתי באיכות היו עבודות של בני לוי ושל ליאור ברוך, (בלי לפגוע בכל השאר).

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

מכוניות נוצוצות משופרות ויפיפיות יש הרבה אבל מה על המנוע?

 

מי שמכיר דרכים לשפור מראה המנוע, תמונות הצעות ורעיונות אשמח לשמוע

כל מי שרוצה גם להשוויץ קצת סבבה,

 

ובכלל, מה בדבר תחרות המנוע היפה ביותר הנוצץ ביותר הנקי ביותר וכד'

 

בני ידידי

אני מדבר על עבודת פרוייקט המקיפה את כל חלקי המנוע, מתא המנוע עצמו,

דרך צפוי בניקל וכרום, הסוואת חוטי החשמל, ועד להחלפת כל בורג במנוע

לבורג נירוסטה נוצץ!

 

הרעיון לשדרג את המנוע ליצירת אומנות נשמע טוב,

אבל כבעל רכב אספנות אני נמצא בדילמה. מצד אחד להתקרב כמה שיותר למקור כפי שהיצרן קבע אותו.

ומצד שני הרצון ליצור את אותו הדבר אבל יפה משודרג ונוצץ.

 

איך המנוע הזה בשביל התחרות :-o, (בעצם אתה כבר מכיר אותו, לא?)

 

eng1.jpg

 

eng2.jpg

 

eng3.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

לא שיפוץ מנוע, הכוונה לניקיון, איך נפטרים משאריות שמן שרוף למשל שבוודאי הצטבר ברכבים בני 15 בערך.

ואמנם לא שמעתי על זה בחיים אבל ההיגיון אומר שצריך להיות בלאי גם במצב הבוכנות והשסתומים וביציבותם, יש מה לעשות עם דבר כזה?

ואם מישהו יכול לפרט על "בדיקת לחץ הפוך"?

 

כמו שאתם מבינים מדובר בחיפוש דרכים לוודא שכמה שיותר מהדלק ינוצל במקסימום יעילות, ובכללי קצת שאיבת ידע על טיפול ברכב ישן ויישורי קו ;).

פורסם

הדרך הפשוטה היא לשים תוסף פלאשינג בשמן, ואחרי מספר הק"מ שדרוש, להחליף שמן ופילטר שמן.

לגבי הבלאי- בלי שיפוץ אין לך מה לעשות, אלא אם כן אתה מאמין לפרסומות של חברת קסדו שטוענת לאיזה תוסף קרמי שבונה את המנוע "מחדש". פה בפורום יש הרבה סקפטים על העניין, אם כי יש גם לא מעט תגובות אוהדות למוצרים.

פורסם

לא נוסעים עם פלאשינג מנוע, נותנים למנוע לעבוד בסרק עם החומר למשך כמה דקות,

 

ואז מרוקנים את השמן, חובה להחליף גם פילטר שמן ורצוי למחמירים להמתין שהשמן ירד , לפרק אגן שמן ולנקות לכלוך שהצטבר.

 

קח בחשבון שפלאשינג יכול לעשות גם נזק במקרים מסויימים

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הבנתי, תודה.

אז אתם אומרים שהניקיון עם תוסף והחלפת שמן ופילטר צריך להספיק בכל מצב? אין דבר כזה שתידרש פתיחה של המנוע בשביל ניקיון? ואם אפשר הסבר על הפעולה של הפלאשינג בבקשה

פורסם

ד"א, סליחה על הבורות, אבל אם מישהו יוכל להסביר לי איך השמן משתלב בפעולה ובמבנה של המנוע, ומה קורה באגן שמן? פשוט לפי מה שאני יודע הצילינדר צריך להיות אטום לגמרי, אז איך יכולה להיות זרימה של שמן? או שהשמן בכלל יושב למטה ומסכך את גל הארכובה? כי במחשבה קצת יותר לעומק, שום דבר לא לוחץ את הבוכנה לצילינדר, אז החיכוך לא גבוה... נכון?

פורסם

להתעסק עם פלאשינג צריך לעשות בכובד ראש ורק עם ידע, גם עם מוסך, רק אחד כזה שיודע טוב להשתמש ולבצע פלאשינג.

נתקלתי ברכבים ש"עברו" פלאשינג ונגרם נזק למנוע, ביניהם של דוד קרוב.

 

חכה לעוד המלצות משאר המומחים.

Opel Adam S 2017

פורסם
לא שיפוץ מנוע, הכוונה לניקיון, איך נפטרים משאריות שמן שרוף למשל שבוודאי הצטבר ברכבים בני 15 בערך.

ואמנם לא שמעתי על זה בחיים אבל ההיגיון אומר שצריך להיות בלאי גם במצב הבוכנות והשסתומים וביציבותם, יש מה לעשות עם דבר כזה?

ואם מישהו יכול לפרט על "בדיקת לחץ הפוך"?

 

כמו שאתם מבינים מדובר בחיפוש דרכים לוודא שכמה שיותר מהדלק ינוצל במקסימום יעילות, ובכללי קצת שאיבת ידע על טיפול ברכב ישן ויישורי קו ;).

 

פעם ניקיתי מנוע עם תוסף כזה ,

לאחר הניקיון ,שסתומים התחילו לדפוק בראשים מאז אני לא נוגע בשום תוסף

 

אם יש בעיה - מתקנים

אם אין בעיה - לא נוגעים

פורסם

כתוב על פחית הפלאשינג כמה זמן לשאיר מנוע פועל

אני תמיד עושה דקה פחות מהזמן

היו לי 10 מכוניות במשך השנים והייתי עושה לכולן פלאשינג כל 20000ק"מ

ולשום אוטו לא נגרם שום נזק שום שסתומים לא דפקו ושום כלום

ואני עוד מדבר על מכוניות ישנות שטופלו אך ורק בחלקים תחליפיים ובשמנים זולים

וכולן נסעו מעולה בלי תקלות

מניסיון אני לא מאמין לסיפורים כאן

אם קרה נזק זה רק בגלל שעשיתם משהו לא טוב


×
×
  • תוכן חדש...