Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה אחרי שהגיעו המוצרים של מגווירס החלטתי לנסות אותם על הרכב שלי. התחלתי עם תא המנוע שיהיה מטונף

לניקוי קניתי את הגלון APC של מגווירס,מברשת דיטיילרים,מיכל מים עם לחץ לשיטפה..ושמרטוטים..

עטפתי את האלטרנטור ועוד כמה חוטי חשמל, והרבצתי ריסוס של החומר בכל תא המנוע..והינה התוצאות

engine_zpsdddee016.jpg

לאחר הניקוי והייבוש עברתי על הצנרת עם אופטי בונד. בסה'כ מאוד מרוצה משני המוצרים!

 

גולת הכותרת הגלגלים.. מצאתי מתחרה שלא סופר את הסונקס ממטר!! wheel brightner של מגווירס. גלון עולה 150 ש'ח. את החומר עצמו מדללים 1-4 ..תחשבו בעצמכם לכמה זמן זה יספיק. אבל עזבו כמות.. ניקיון ממש נוח וקל. לא השתמשתי אפילו במברשת גלגלים!! הניקוי נעשה עם המכחול של הדיטיילרים..וכמובן אחרי שטיפת הרכב מרחתי גם אופטיבונד על הצמיגים..(חומר מופלא)

והרי התוצאות.

 

uiui_zpsdd24ae40.jpg כמובן שכל הרכב נשטף.. ומרחתי גם וקס.. (לא בא לי אוטם..אני משוגע על הריח של הווקס והיופי שלו)

026_zpse3caa14a.jpg

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה מאוד !

תמיד כיף לראות תא מנוע שעבר מהפך כמו פה..

דיטיילר בנשמה...

מוכן לעזור בכל שאלה, בעיה ומה לא

פורסם
יפה מאוד !

תגיד כיף לראות תא מנוע שעבר מהפך כמו פה..

כן תענוג! מזמן רציתי רק חיכיתי לחומרים..חוץ מזה מה שעית לפג'רו פתח לי תיאבון.:lol:

פורסם
מרחתי גם אופטיבונד על הצמיגים..(חומר מופלא)

 

תוכל לפרט בבקשה על החומר?

מה מטרתו המקורית?

כמה עולה?

היכן קונים?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
תוכל לפרט בבקשה על החומר?

מה מטרתו המקורית?

כמה עולה?

היכן קונים?

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/84-b

 

חומר למריחת על דופן הצמיג, נותן לה ברק (ברק חזק, למי שאוהב) והוא ידוע בעמידות שלו.

יכול להחזיק לך את הצמיג מבריק לחודש-חודש וחצי בלי בעיה, וגם יותר.

פורסם

דווקא הברק שהאופטי בונד נותן הוא בכלל לא חזק וצעקני. לא מסוג החומרים שגורם לצמיג לצעוק "מרחו אותי בחומר הברקה".

הברק הוא ברק עדין ונעים לעין. גורם לצמיג להיראות קצת יותר מחדש, ומחזיק חודש-חודשיים.

פורסם
דווקא הברק שהאופטי בונד נותן הוא בכלל לא חזק וצעקני. לא מסוג החומרים שגורם לצמיג לצעוק "מרחו אותי בחומר הברקה".

הברק הוא ברק עדין ונעים לעין. גורם לצמיג להיראות קצת יותר מחדש, ומחזיק חודש-חודשיים.

 

מסכים לגמרי.

 

אגב, לתא המנוע אני עבדתי שנים עם ה-Engine Clean של טרטל ווקס. חומר חריף מאוד שמסיר הכול, אבל ה-כ-ו-ל - כל ההזעות, כל שאריות השמן והנוזלים האחרים - פשוט בקלות ואם יש כאלו קשים ויבשים - קצת מברשת והכול יורד.

 

לגבי המלצתך ל- wheel brightner - לקחתי. אמתין שעוד חנות מלבד GYMSHOP תמכור וארכוש לעצמי גלון. (סורי... מ- GYMSHOP אני לא קונה גם אם אקבל בחינם עם משלוח עד הביית + ניקוי הגלגלים על ידי עובד החברה - לא סובל בעלי עסקים שמזלזלים בלקוחות שלהם).

פורסם
מסכים לגמרי.

 

אגב, לתא המנוע אני עבדתי שנים עם ה-Engine Clean של טרטל ווקס. חומר חריף מאוד שמסיר הכול, אבל ה-כ-ו-ל - כל ההזעות, כל שאריות השמן והנוזלים האחרים - פשוט בקלות ואם יש כאלו קשים ויבשים - קצת מברשת והכול יורד.

 

לגבי המלצתך ל- wheel brightner - לקחתי. אמתין שעוד חנות מלבד GYMSHOP תמכור וארכוש לעצמי גלון. (סורי... מ- GYMSHOP אני לא קונה גם אם אקבל בחינם עם משלוח עד הביית + ניקוי הגלגלים על ידי עובד החברה - לא סובל בעלי עסקים שמזלזלים בלקוחות שלהם).

 

מאיזה אזור אתה בארץ? יכול להיות שיש בטופ קולור..או מקסימום אם תעבור בקרבה..


×
×
  • תוכן חדש...