Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מקפיץ את השרשור בשביל שאלה על הAPC, קניתי היום את הגלון של מגס מאוטוסטור.

 

האם הוא באמת מתאים להכול? פלסטיקה? ריפודים? תא מנוע? בקיצור ממש הכול?

 

תודה מראש.

 

נ.ב

הכנתי בקבוק עם דילול 1:4 ודילול 1:10 כמו שרשום

פורסם

תמונות מעולות! חבל שהמנוע מצולם בקטן..

 

לגבי המנקה שלא רואה את סונקס, אני רק רוצה לציין שזה לא חכמה למצוא מוצר שמנקה טוב יותר. (מסיר שומנים ביתי למשל)

השאלה הנשאלת היא כמה הוא מזיק יותר לאורך זמן לצמיג, לפלסטיקה מסביב ולג'אנטים.

אחד המוצרים החזקים שתמצא בשוק הוא למשל המוצר Carplan Wonder, הוא מנקה הכל הרבה יותר מסונקס וכנראה גם יותר טוב מהמוצר שאתה ציינת אבל הוא הרסני לאורך זמן, כמות החומרים המסוכנים בו עצומה והוא אגרסיבי בטירוף.

 

חומרים כמו sonax ו iron x למשל נחשבים הרבה יותר בטוחים כי הם acid-free וגם לרוב non corrosive, היכולת שלהם להזיק (שאולי גם קיימת) קטנה בהרבה ממוצרים אגרסיבים אחרים שיש בשוק.

 

החכמה היא למצוא מוצר שינקה טוב ולא יזיק. או לחילופין לנקות בתדירות גבוהה ואז זה לא משנה איזה מוצר יש לך כי אבק הבלמים לא מצליח להצטבר.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
לפי התא מנוע אני יודע כמה הבנאדם מטפל טוב באוטו. עבודה יפה!

ואני תמיד מסתכל תמיד על כמה כתמי שמן יש מתחת...

 

נקיון בתא המנוע לא מעיד על כלום ברכב,ואני יש לי תא מנוע מבריק.

 

לא אומר כלום,שהרי אם היה אומר ... כל סוחר מדרכה מטפל ברכב שלו א.א :)

 

לפותח השרשור ... עבודה יפה :-P

פורסם

כשאני קונה רכב ורואה תא מנוע נוצץ לא פעם זה מחשיד.

הרבה אנשים מנקים נזילות שמן וכדומה לפני המכירה.

דרך אגב עבודה יפה!

פורסם
מקפיץ את השרשור בשביל שאלה על הAPC, קניתי היום את הגלון של מגס מאוטוסטור.

 

האם הוא באמת מתאים להכול? פלסטיקה? ריפודים? תא מנוע? בקיצור ממש הכול?

 

תודה מראש.

 

נ.ב

הכנתי בקבוק עם דילול 1:4 ודילול 1:10 כמו שרשום

 

כן,מתאים להכל.

פורסם
כן,מתאים להכל.

 

תודה רבה על תשובתך.

 

שאלה כללית אז - אם APC כול כך טוב ומתאים להכול, מה הסיבה שדיטיילרים או אנשים בכללי לא משתמשים בו להכול? וקונים חומרים יעודיים לניקוי ריפודים לדוגמא?

סתם מתוך עניין בריא.

פורסם

גם אצלי רכב נקי מחייב מנוע מבריק למרות שאף אחד לא רואה את זה. (רק בעל הרכב שחולה במחלה קשה ללא מרפא...)

 

בדרך כלל אני עושה ניקוי מנוע במכוני שטיפה שאני מכיר חד פעמי. ולאחר מכן שומר על מצב נקי

בניגוב אחת לכמה שבועות. ניסיתי על קטע קטן את הדיגריזר Grime Reaper של CG נראה טוב

אבל לא ניסיתי על כל המנוע עקב חוסר זמן ומקום.

 

אגב למה לא להתחלק בגלון? כמות כזו יפה יחד עם הדילול תספיק למגרש מכוניות מכובד לכמה שנים טובות

שקול זאת ואשמח להשתתף. כמובן יופי של עבודה.

פורסם
תודה רבה על תשובתך.

 

שאלה כללית אז - אם APC כול כך טוב ומתאים להכול, מה הסיבה שדיטיילרים או אנשים בכללי לא משתמשים בו להכול? וקונים חומרים יעודיים לניקוי ריפודים לדוגמא?

סתם מתוך עניין בריא.

אוקיי מתן עכשיו חזרתי ואני אענה לך על הכל.

קודם כל לפי מה שניסיתי ועשיתי עד היום עם APC של מגס,ניתן לנקות איתו הכל.

טוב עשית שהכנת בקבוק של 1-4 ו 1-10,עם 1-4 אתה יכול לנקות הכל מחוץ לרכב (לא מומלץ את הפח)

1-10 הולך מצוין לפנים הרכב,רק קח בחשבון שבכל רכב יש פלסטיקה שונה,לכן מומלץ לבדוק על חלק קטן מה התגובה של הפלסטיק לחומר.

ניקוי ריפודים פשוט נורא: מרססים את האזור המוכתם במים (כמה שפריצים) לאחר מכן כמה שפריצים (2-3) של APC מחכים עשרים שניות ומתחילים לשפשף עם מברשת בחוזק בינוני. לאחר מכן מנגבים את האזור עם מטלית.

 

KENWORTH- אתה צודק לגבי חוזק החומר.לכן מה שעשיתי זה לנקות את הגלגלים בפעם הראשונה עם דילול של 1-4

ועכשיו אני רק מנקה פעם בשבוע בדילול של 1-6.. ואין שום נזק שנראה (מה גם שיש אופטיבונד על הגלגלים)

 

לכל השאר- תודה רבה,ולגבי תא מנוע נקי=מלחיץ,אני יודע שהרבה חושבים ככה אבל אם רואים שהרכב באמת שמור ומטופל לא חושב שזה אמור להלחיץ.

פורסם
אוקיי מתן עכשיו חזרתי ואני אענה לך על הכל.

קודם כל לפי מה שניסיתי ועשיתי עד היום עם APC של מגס,ניתן לנקות איתו הכל.

טוב עשית שהכנת בקבוק של 1-4 ו 1-10,עם 1-4 אתה יכול לנקות הכל מחוץ לרכב (לא מומלץ את הפח)

1-10 הולך מצוין לפנים הרכב,רק קח בחשבון שבכל רכב יש פלסטיקה שונה,לכן מומלץ לבדוק על חלק קטן מה התגובה של הפלסטיק לחומר.

ניקוי ריפודים פשוט נורא: מרססים את האזור המוכתם במים (כמה שפריצים) לאחר מכן כמה שפריצים (2-3) של APC מחכים עשרים שניות ומתחילים לשפשף עם מברשת בחוזק בינוני. לאחר מכן מנגבים את האזור עם מטלית.

 

KENWORTH- אתה צודק לגבי חוזק החומר.לכן מה שעשיתי זה לנקות את הגלגלים בפעם הראשונה עם דילול של 1-4

ועכשיו אני רק מנקה פעם בשבוע בדילול של 1-6.. ואין שום נזק שנראה (מה גם שיש אופטיבונד על הגלגלים)

 

לכל השאר- תודה רבה,ולגבי תא מנוע נקי=מלחיץ,אני יודע שהרבה חושבים ככה אבל אם רואים שהרכב באמת שמור ומטופל לא חושב שזה אמור להלחיץ.

 

תודה רבה על התשובה המפורטת, עזרת לי מאוד!

בתקווה שהסופ״ש אספיק להעלות תמונות מפרוייקט שנפל לי לידיים.

פורסם

יצא יפה מאוד!

אבל סליחה על השאלה, מה זאת אומרת לדלל 1-4??

אם הגלגלים שלי לא מלוכלכים כל כך אני יכול לדלל יותר?

תודה

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

1-4

1 חומר ניקוי

4 מים

 

אם בליטר עסקינן אז ליטר חומר ניקוי ו4 ליטר מים

אם בכוסות עסקינן אז כוס חומר ניקוי ו4 כוסות מים

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:


×
×
  • תוכן חדש...