Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מוטי מיאטה פעם אמר שלנקות אותו עם קולה עוזר זמנית כדי להגיע למוסך. לנקות קלאץ' לאחר שהתלכלך משמן- שלילי חזק.

אביב יש לי חדשות בשבילך, אפשר לנקות קלאצ' שהתלכלך משמן.לא פעם ניקתי לאחר החלפת המחזיר, האוטו כבר נסע פעמיים מרחובות לעין יהב ופעם לאילת וחזרה ללא כל בעיה.כדאי לנקות רק אם הדיסק ממש במצב טוב/חדש.

אגב, בחתימה של מוטי יש תמונה עם שני בחורים, מי מהם הוא מוטי ?. גיבשתי עמדה, מעניין אם טעיתי. :razz:

בברכה דוד.

נ. ב. הפעולה היא לא בדיוק ניקוי, אלא חימום הקלאצ' ביד מיומנת עם ברנר, משני צידיו עד לאידוי השמן.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
בני לא הייתה לי שום כוונה לפגוע ישירות וניראה לי שזה מה שנוצר קבל נא את היתנצלותי

וסוף שבוע נעים

 

 

 

 

שלום.

לא קרה שום דבר אפילו לא בצל :lol:

בחיים תמיד לומדים

לא ניפגעתי יש לי עור של פיל שמן שעומד לו , אני אולי לא יודע לכתוב עברית אבל מכונאות משהוא אני יודע

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

טוב חברים

המון המון תודה

לגבי הדגם של הרכב טעיתי זה XN

אין XT 1400 באמת ...

 

אז בואו נסכם

אני צריך לפרק את הגיר כדי להגיע למחזיר שמן שם שנוזל כמו מטורף ?

כיצד ניתן לבדוק ולהיות בטוח שנכנס לקלאץ שמן ?

רק על ידי כך שגם אותו נפרק ?

 

בקשר למסנן אויר לא נכנס לו בכלל שמן !

לנשם אויר שלידו הקופסא מעט סדוקה שם איפה שיושב הקליפס שסוגר אותה

כמו שתקחו פקק של בקבוק והוא סדוק מסביב פשוט ...

ומשם נוטף אבל ממש מעט לא חושב שזה משפיע על משהו, כי זה קורה רק בנסיעה גם לא שהרכב יושב

שהרכב יושב בשקט נוזל שמן מהמחזיר שמן ההוא איך שזה נראה

 

אז מחכה לתשובות סופיות לפני שאני מתחיל לפרק יום שני או שלישי ב"ה (אולי גדול להיום, כי אני שומר שבת)

 

המון המון תודה חברים :turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...