Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10 מכוניות העל הגדולות לשנת 2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט רשימה מעוררת בלוטות רוק, אני מטפטף פה.

 

אבל אין ספק שזאת רשימה מוזרה, חצי מהמכוניות הם אבי-טיפוס-קונספטים-יצירות חד פעמיות. אני מנסה להבין על סמך מה הם עשו את הבחירה.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

הויירון הוצגה ב-2005 וגם התחילה להימכר כמה חודשים אחרי כן.

כל ה-50 יחידות שתוכננו לשנה שעברה עלינו נמכרו כמו לחמניות חמות.

בסה"כ התכנון הוא לייצר 300 יחידות, אם אני לא טועה, פולקסווגן הודיעו שהם מגדילים את המספר.

עד עכשיו יש 70 הזמנות לויירון אבל רק 14 נמסרו.

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

ז"א אומרת שבוגאטי (VAG) הכניסה ב2006 סך הכל בין 50-60 מליון דולר ממכירת הווירון, ועוד לא דיברנו על 2006 :)

לא נכלול גם תוספות שאנשים דרשו מלבד המחיר ההתחלתי (1M דולר).

עם כבר מדברים על זה - זה די משתלם להם לייצר את הרכב, כי לפי מה שהבנתי הם לא החזירו את ההשקעה על הפיתוח וכ'ו.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

^

לא ממש...

תבין, פולקסווגן מפסידה בסביבות ה-5 מיליון דולר! על כל ויירון שנמכרת, כך שרווח הם לא יראו מהעניין הזה.

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

המדד הוא לא - " זה טוב , וזה לא טוב " , אלא " זה טוב , וזה עוד יותר טוב " . :p

 

כל אחת ואחת מהמכוניות הללו מדהימה כשלעצמה , וכולן על דף אחד מהוות מעין קטלוג מדהים שמסכם שנה פוריה ומעניינת .

 

לטעמי , הכתר ל - Ferrari P4/5 by Pininfarina , מגיע לה בצדק . בהחלט יצירת אומנות מדהימה .

פורסם

מישהו יודע אולי איפה אפשר לקנות לוחית כמו שיש בתמונה האחרונה?

ראיתי כמה לוחיות בארץ שאנשים רשמו עליהם למשל NY MAFIA וכו' והבנתי שרובם קנו אותם בארה"ב אבל האם מישהו מכיר מקום שבו מוכרים כאלו לוחיות גם בארץ?

תודה לעוזרים.

פורסם
מישהו יודע אולי איפה אפשר לקנות לוחית כמו שיש בתמונה האחרונה?

ראיתי כמה לוחיות בארץ שאנשים רשמו עליהם למשל NY MAFIA וכו' והבנתי שרובם קנו אותם בארה"ב אבל האם מישהו מכיר מקום שבו מוכרים כאלו לוחיות גם בארץ?

תודה לעוזרים.

 

היה על כך שרשור לא מזמן, ממליץ לך להריץ חיפוש בפורום.

×
×
  • תוכן חדש...