Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התמדה לאורך השנים - מי ברשימה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלפא ספיידר 1966-1993.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

האנטונוב AN 2 ובכינויו הרוסי, הקולחוזניק או אנושקה, ועל פי נאטו, COLT, מטוס עם אריכות ימים מדהימה , טיסה ראשונה ב47 ועדיין טס מסחרי, יכול להכיל 12 נוסעים, בנוסף משמש להטסה של צנחנים וטיסות חקלאיות, ובעל כושר להמראות ונחיתות קצרות.

 

נחשב למטוס הדו כנפי הגדול ביותר, עד 1960 יוצרו כ5,000 יחידות בברית המועצות, ומאז רובם יוצרו בפולין כ12,000 יחידות, עד 1992. המשך יצורו ברשיון בסין תחת השם

Shijiazhuang Y-5

1554wo0.jpg

אירית

פורסם

ואם נחזור לתחבורה יבשתית אז:

 

לדעתי כלי התחבורה היבשתית הציבורית הכי ותיק בארץ שעדיין נוסע ומשתמשים בו לעבודה שוטפת (לא מוזיאון) הוא קטר 108 של רכבת ישראל.

הקטר הוא מקבוצה של קטרי GM מסוג G12 שכמה מהם עדיין בשירות.

הקטר הזה נכנס לשירות באמצע 1956 (ותודה לאביתר רייטר על המידע)

הנה תמונה מהזמן האחרון באדיבותו של שמואל וולף.

16499484.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
אני מנצח. בוודאות.

 

 

יש לי זוג תחתונים שנמצא ברציפות בשירות מאז שנת 1979. קניתי 12 כמותו לפני הגיוס, והוא האחרון ששרד. באופן פלאי הגומי שלו לא נקרע ולא נמתח למרות אלפי הכביסות שעבר, רק הבד נעשה דק יותר עם השנים. אני מחביא אותו שאישתי לא תזרוק אותו כמו יתר חבריו.

 

:wink:

 

נמרוד

לי יש מגבת של הועד למען החייל מהגיוס , לפני 40 שנה . והיא תחזיק עוד שנים . טקסטיל ישראלי אז היה לא כמו הסיני של היום.

פורסם
האנטונוב AN 2 ובכינויו הרוסי, הקולחוזניק או אנושקה, ועל פי נאטו, COLT, מטוס עם אריכות ימים מדהימה , טיסה ראשונה ב47 ועדיין טס מסחרי, יכול להכיל 12 נוסעים, בנוסף משמש להטסה של צנחנים וטיסות חקלאיות, ובעל כושר להמראות ונחיתות קצרות.

 

נחשב למטוס הדו כנפי הגדול ביותר, עד 1960 יוצרו כ5,000 יחידות בברית המועצות, ומאז רובם יוצרו בפולין כ12,000 יחידות, עד 1992. המשך יצורו ברשיון בסין תחת השם

Shijiazhuang Y-5

1554wo0.jpg

אירית

בטח התכוונת לדו כנפי הגדול ביותר שטס כיום, כי היו בעבר יותר גדולים.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
בטח התכוונת לדו כנפי הגדול ביותר שטס כיום, כי היו בעבר יותר גדולים.
בהחלט! נכון להיום, ועוד כמה מילים עליו; המטוס הרב תכליתי הזה, משמש גם כאמבולנס, חקר מזג אוויר, מטוס ימי ועוד, ומסוגל לנחות כמעט בכל תנאי שטח.

אירית

פורסם

שכחתם שלוש מכוניות חשובות(?):

פיאט פנדה (המקורית) שיוצרה במשך למעלה מ- 20 שנה ברציפות,

בריסטול בלנהיים 3, שמיוצרת באותה תצורה בסיסית מ- 1976, כמדומני (ועדיין עם סרן חי!).

 

והמנצחת בקרב היבשה, כמובן, מורגן 4/4 משנות ה- 30 ועד ימינו.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

אנחנו לא שוכחים, אנחנו מאתגרים, ולטעמי זה שירשור מדהים, וכן תרבנה התגובות פה וכמה שיותר

ובהזדמנות זאת תודה ל NIK על השירשור

אירית

פורסם

המנוע המהולל של הפורד אנגליה 1959, בתצורת OHV היה ביצור עד 2002 (בשינויי נפחים).

עם השנים קיבל הצתה אלק' והזרקה, אבל חוץ מזה, המנוע נשאר אותו הדבר.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

בשנים האחרונות פורד השתמשו במנוע הזה אך ורק משיקולי תקציב,בשל היותו זול לייצור ולא בשל טיבו.

עם כל הכבוד לנוסטלגייה,סיבוב קצר בפיאסטה 1.25 בעלת מנוע מודרני(16 שסתומים)שתוכנן ע"י ימהה,יבהיר מצויין עד כמה מנוע ה OHV היה מיותר בעת האחרונה.

גם רנו עשו שימוש יותר מידי(הרבה יותר מידי)שנים במנועי ה OHV בנפחי 1108,1237 ו 1397 סמ"ק,שמקורם עוד בקטר-שבו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בשנים האחרונות פורד השתמשו במנוע הזה אך ורק משיקולי תקציב,בשל היותו זול לייצור ולא בשל טיבו.

עם כל הכבוד לנוסטלגייה,סיבוב קצר בפיאסטה 1.25 בעלת מנוע מודרני(16 שסתומים)שתוכנן ע"י ימהה,יבהיר מצויין עד כמה מנוע ה OHV היה מיותר בעת האחרונה.

גם רנו עשו שימוש יותר מידי(הרבה יותר מידי)שנים במנועי ה OHV בנפחי 1108,1237 ו 1397 סמ"ק,שמקורם עוד בקטר-שבו.

 

ה 1397 נפלא . גמיש . מלא מומנט בטורים נמוכים . אמין . (עם ה DRT 32 , לא הסולקס ).

פורסם
MGB... יוצרה רצוף מ-1962 עד 1980, ללא שינויים מהותיים, ורוב חלקי המכניקה והפח מתאימים.

מיני-מיינור - מ-1959 עד 2000.

מורגן - משנות השלושים ועד היום, למעט המנועים שהתחלפו לאורך השנים.

 

מיני עד 2001 !

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

לסיכום החיפושית מנצחת הן בזמן והן בכמות!!!

 

R.I.P - פולקסווגן חיפושית: 1945 - 2003

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.


×
×
  • תוכן חדש...