Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התמדה לאורך השנים - מי ברשימה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מיצובישי פג'רו הראשון. לאחר שהורד מפס יצור של מיצובישי, יוצר ע"י יונדאי.

CJ אל-מותי מישהו הזכיר?

יש גם את מורגן, אך אלה עברו לפני כמה שנים שיפור בטיחותי (אופציה לכריות אוויר!) וקיבלו מנוע מודרני.

ולגבי מטוסים - בוינג 747, משנות ה-60 ועד היום.

ה 747 טס לראשונה בפברואר 1969. לעומתו ה 737 טס לראשונה באפריל 1967..גמר הייצור של שניהם לא נראה באופק ואני מניח שבקרוב ה 737 ייקח את שיא ההתמדה.

(התמונה לקוחה מהאתר של בואינג)

737900-k60773.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

BOEING 747-100, המודל הראשון, טיסת המבחן הראשונה הייתה בפברואר 1969 כפי שבני ציין, אולם הטיסה המסחרית הראשונה הייתה כשנה אחרי ב22 בינואר 1970 בשירות PAN AM ז"ל

בתמונה השקת המטום כאשר כל אחת מהדיילות מייצגת את אחת מ26 החברות הראשונות שהזמינו את המטוס, איזה יופי

747flightattendantsis2.jpg

ה- BOEING 737 900 שאת תמונתו צרפת, הוא כבר לא החדיש ביותר וגם לדעתי זה הדגם שישרוד הרבה יותר מהאחרים, זהו דגם שיוצר בשנת 1997, הדגם האחרון הוא BOEING 737 900ER, הוא גדול יותר טס למרחקים גדולים יותר, והוא הושק ב18 ביולי 2005

אירית

פורסם
ה DC-2 היה שנה קודם לכן ב1934, ונבנה על פי דרישות TWA כמתחרה ל- BOING 247 של חברת UNITED AIRLINES שהיה לה מונופול עליו, כאשר האב טיפוס ה- DC-1 טס כבר באחד ביולי בשנת 1933.

שני הדגמים כמובן תרמו רבות לדגם המוצלח ביותר ה DC-3 הדקוטה שחוגגת החודש 71 שנים

למעשה זה המטוס הראשון שבו טסתי, כאשר הייה בשירות ארקיע (1958-1965) יחד עם שני מטוסי ביצ'קראפט, היה צריך לטפס אל המושבים הקידמיים בגלל הזוית של המטוס על הקרקע:lol:

 

אירית

 

 

לפני איזה שנתיים חקרתי קצת על גורלו של ה די סי 1 ועל גורל ה די סי 3 הראשון והאחרון.

ובכן:

ה די סי 1 היחיד שנוצר לא נשמר בשום מוזיאון. הוא עבר הרבה גילגולים ולבסוף נמכר לספרד והתרסק שם בזמן מלחמת העולם השניה.

הדי סי 3 הראשון גם כן לא נשמר. הוא הועבר לחברת "אמריקן אירליינס" לניסויי טיסה ואחר כך לשירות ב "טי וו אי", בזמן מלחמת העולם השניה הוא גוייס למילואים והתרסק בארה"ב בשנת 1942.

הדקוטה האחרונה יוצרה בשנת 1947 ונמסרה לחברת "סבנה". שנה בדיוק אחר כך היא התרסקה בלונדון היתרו. 20 הרוגים ושני ניצולים (למיטב ידיעתי בהתרסקויות של ה 1 וה 3 הראשונה לא היו אבידות בנפש....) בתמונה, הדקוטה הראשונה.

44772457.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ה DC-2 היה שנה קודם לכן ב1934, ונבנה על פי דרישות TWA כמתחרה ל- BOING 247 של חברת UNITED AIRLINES שהיה לה מונופול עליו, כאשר האב טיפוס ה- DC-1 טס כבר באחד ביולי בשנת 1933.

שני הדגמים כמובן תרמו רבות לדגם המוצלח ביותר ה DC-3 הדקוטה שחוגגת החודש 71 שנים

למעשה זה המטוס הראשון שבו טסתי, כאשר הייה בשירות ארקיע (1958-1965) יחד עם שני מטוסי ביצ'קראפט, היה צריך לטפס אל המושבים הקידמיים בגלל הזוית של המטוס על הקרקע

).

dakotaplaneer0.jpg

אירית

chapeau ! אי אפשר עליך .

לי יצא להכיר את ארקיע רק בתקופת ההראלד- וייקאונט-BAC111 , אז את לפני על הדקוטה אותה היכרתי רק ב 67 בסיני , אח"כ אותן דקוטות באייר ליבריה . ( הוחלפו ע"י ה "CHICKEN EGGS" -ערבה . ) ועדיין טסות באפריקה . אני מרגיש יותר בטוח בהן (או באיילנדר) בטיסות בוש מאשר ביותר מודרניים . (3 ההתרסקויות האחרונות השנה בניגריה היו כולן 737-200 , מהדור שאת 2 האחרונים -N ו R הוציאה ארקיע לפני איזה 8 שנים משירות.)

פורסם

תודה....

עדיין הסבירות גבוהה יותר שתעקץ ע"י זבוב הצה צה.

התחבורה האווירית היא עדיין הבטוחה ביותר, רב רובן של התאונות הן טעות אנוש, גם אם היה כשל טכני כמו עייפות החומר, בתחקיר נתגלה שהגורם הוא כשל תחזוקתי ומוסר לקוי של חברות התעופה.

כל דקה שהמטוס עומד בתחזוקה זהו הפסד כלכלי משמעותי לחברת התעופה.

לכל מטוס יש מגבלת שירות בשנים ו/או שעות טיסה מה שבא קודם, וחלק מחברות התעופה חורגות משמעותית.

עדיין המטוסים אמינים ואחד מהם הוא ה 737 דגם 200 שהזכרת - לך תדע איך לכל הרוחות הצליח לשרוד דבר כזה; כל הנוסעים שרדו למעט דיילת אחת.

300px-

בואינג 737 קבריולט אספנות

אירית

פורסם
הלו...מישהו שכח וספה......

אכן,הוספה הראשונה יוצרה ב 1946 ב 40 השנים הראשונות נעשו סה"כ 88 שינויים,מיוצרת עד היום,הצורה נשארה כמעט זהה עד היום.זאב

zeev

פורסם
אכן,הוספה הראשונה יוצרה ב 1946 ב 40 השנים הראשונות נעשו סה"כ 88 שינויים,מיוצרת עד היום,הצורה נשארה כמעט זהה עד היום.זאב

באתר הבא ניתן לראות את כל גילגולי הווספה לדורותיהם:

http://vintagescooters.free.fr/english/vespa.htm

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
באתר הבא ניתן לראות את כל גילגולי הווספה לדורותיהם:

http://vintagescooters.free.fr/english/vespa.htm

רנציק,זה אתר נחמד אבל אין שם את כל הדגמים,אם אתה רוצה קח משהו קרוב לך,harley-davidson panhead יוצר מ1941 עד1963 ויש אומרים שהיצור נכנס גם ל1964 אמנם לא הרבה כל שנה, אבל בעיקביות,במשך השנים לא היו יחסית הרבה שינויים.שבוע טוב-זאב

zeev

פורסם
תודה....

עדיין הסבירות גבוהה יותר שתעקץ ע"י זבוב הצה צה.

התחבורה האווירית היא עדיין הבטוחה ביותר, רב רובן של התאונות הן טעות אנוש, גם אם היה כשל טכני כמו עייפות החומר, בתחקיר נתגלה שהגורם הוא כשל תחזוקתי ומוסר לקוי של חברות התעופה.

כל דקה שהמטוס עומד בתחזוקה זהו הפסד כלכלי משמעותי לחברת התעופה.

לכל מטוס יש מגבלת שירות בשנים ו/או שעות טיסה מה שבא קודם, וחלק מחברות התעופה חורגות משמעותית.

עדיין המטוסים אמינים ואחד מהם הוא ה 737 דגם 200 שהזכרת - לך תדע איך לכל הרוחות הצליח לשרוד דבר כזה; כל הנוסעים שרדו למעט דיילת אחת.

300px-

בואינג 737 קבריולט אספנות

אירית

עם סטטיסטיקה של תאונה/נוסע/ק"מ באמת קשה להתווכח . בכל זאת כשדוחפים אותך במעלה מדרגות הזנב של ה 727 המתרחקות אחרי שהתחיל כבר להסיע . או כשמורידים ומעלים נוסעים , שמגיעים ועוזבים חפשי ברגל לכל עבר מתחת למטוס כשמנוע ימין ממשיך לפעול , צריך הרבה אמונה בסטטיסטיקה .
פורסם

וכולם שכחו את הוולוו 244 שיוצרה ללא שינויים משמעותיים מ-1974 ועד 1993.

 

ההוכחה הנצחת לכך היתה שהוולוו 240 שנת 1993 של השכנה ממול קיבלה מכה צידית והושבתה (למרות שעדיין נסעה לא רע) הורישה כמעט את כל חלקי מערכת החשמל לוולוו 244 1979 שלי. לא היה צורך שום סכמות מיוחדות - אפילו החוטים היו באותו צבע. היה זה מרתון לילי שנמשך כ-7 שעות - למחרת בא הגרר של חברת הביטוח ולקח את מה שנשאר...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רק שתדעו לכם, אפשר עדיין להזמין מהחברות רכבים מדגמים ישנים. לדוגמא אפשר להזמין וולוו 240 שנת 2007, רק שזה יעלה כמו שלוש S80. יש להם את כל החלקים (מאחר ולפי החוק הם מחוייבים לתמוך 15 שנה אחורה), ולהרכיב אוטו זה לא בעיה.

 

כנ"ל גם מרצדס W126, אודי 100 ועוד...

 

אגב לכל המפעלים שמייצרים דגמים מיושנים במדינות עולם שלישי יש עוד תפקיד - לספק חלקים למוסכים של חברת האם. למה החלקים לברלינגו/306/ZX זולים? בגלל ה-ZX מייד אין צ'יינה. כנ"ל גם מזדה לנטיס שמיוצרת בפיליפינים עם שינויים קלים בעיצוב ותחת השם פורד לייזר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
עם סטטיסטיקה של תאונה/נוסע/ק"מ באמת קשה להתווכח . בכל זאת כשדוחפים אותך במעלה מדרגות הזנב של ה 727 המתרחקות אחרי שהתחיל כבר להסיע . או כשמורידים ומעלים נוסעים , שמגיעים ועוזבים חפשי ברגל לכל עבר מתחת למטוס כשמנוע ימין ממשיך לפעול , צריך הרבה אמונה בסטטיסטיקה .

קצת מזכיר לי את הצבא, לא מדממים מנועים, אני דווקא אוהבת את הריח של דס"ל, הנה תמונה שמשלבת את שתי אהבותי תחבורה ותעופה, מכונית פורד אספנות עם כושר עילוי

flyhighxp1.jpg

 

אירית

פורסם

אנטרפרייז.

 

לא הבנתי כל כך את הרמז שלך...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.

×
×
  • תוכן חדש...