Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמקולים 5 way


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו באמת, אל תגידו לי שאתם נופלים בטריק הזה של "5 WAY", בחיית...

למה רמקול 6X9 צריך 2 "סופר" טוויטרים, אני לא מבין. :shock:

ספק רב אם היחידת מיד ריינג' שמה היא באמת מידריינג, ואם כן אז היא בטח לא משהו בכלל.

רשום שם 400 וואט (אלק), אבל בפועל זה כולה 80 RMS, שזה הממוצע בסוג זה של רמקולים.

בסדר, אז הרמקול נראה יפה, אבל זהו בעצם. :?

פורסם
נו באמת, אל תגידו לי שאתם נופלים בטריק הזה של "5 WAY", בחיית...

למה רמקול 6X9 צריך 2 "סופר" טוויטרים, אני לא מבין. :shock:

ספק רב אם היחידת מיד ריינג' שמה היא באמת מידריינג, ואם כן אז היא בטח לא משהו בכלל.

רשום שם 400 וואט (אלק), אבל בפועל זה כולה 80 RMS, שזה הממוצע בסוג זה של רמקולים.

בסדר, אז הרמקול נראה יפה, אבל זהו בעצם. :?

 

 

לרגע לא אמרתי שאני נופל בטריק שלהם

רק רציתי לדעת אם מישהו שמע אותם ויכול להגיד מה דעתו...

 

תודה SaCKeR כשהם יגיעו ותתקין אותם תרשום מה חוות דעתך ואני גם אבוא למפגש לשמוע אותם...

פורסם

אני מקבל אותם ב150 שקל אז לא כל כך אפשר לי:):D

 

וחוץ מזה כתוב על הרמקול 80 rms מההתחלה..

 

ואל תדבר סתם נקבל אותם ניראה מה הם שווים אם לא שווים נעיף..

פורסם
אני מקבל אותם ב150 שקל אז לא כל כך אפשר לי:):D

 

וחוץ מזה כתוב על הרמקול 80 rms מההתחלה..

 

ואל תדבר סתם נקבל אותם ניראה מה הם שווים אם לא שווים נעיף..

 

חחחח

מחיר ממש טוב

מעניין אם הם שווים אותו....

פורסם
אני מקבל אותם ב150 שקל אז לא כל כך אפשר לי:):D

 

וחוץ מזה כתוב על הרמקול 80 rms מההתחלה..

 

ואל תדבר סתם נקבל אותם ניראה מה הם שווים אם לא שווים נעיף..

 

התכוונת להגיד שאתה קונה חיקוי של הפיוניר החדש ב 80 ש"ח.

אני עוד מחכה ליום שתקנה משהו נורמלי לשם שינוי ותפסיק לנסות למצוא כל מיני דילים שטותיים.

 

אתה באמת חושב שמישהו יכול למכור לך רמקול מקורי של Pioneer Premier ב 80 ש"ח ????

 

העלות שלו ליבואן בחו"ל (לפני הובלה ומיסים) גבוהה יותר.

Leon Cupra 2009

פורסם

אריאל אני לא מבין מה קשה לך להבין שלידידנו היקר סאקר יש קומבינות שאין אפילו ל"עוזי רדיו".......

 

למה נראה לך שב150 ש"ח ימכרו לו חיקוי???????????

 

בקיצור אריאל תפסיק לקנא... יש לו קומבינות וזהו!

פורסם

ל-SaCKeR: אם באמת אתה יכול להשיג אותם ב-150 ש"ח אז אני קונה ממך!

וכי אני באמת צריך רמקולים טובים לאוטו. וגם אם לכם הם לא טובים זה לא משנה כי לי הם טובים מאוד. אז תגיד לי אם אתה מוכר

פורסם

לSACKER קודם כל היחיד שדיבר פה מסריח זה אתה אם תשים לב....

 

דבר שני אנחנו אחלה בני אדם אבל תחשוב שרמקול של 800-900 לא יכול לעלות 150 ש"ח (לא הזכרת שאתה מקבל מחיר חנות בארה"ב) ....

 

מעבר לכך לא סתם אנחנו קונים מערכות יוקרה, תחשוב שלדוגמא אם אני מחליף סט שלקח אליפות עולם בSQ!!! כנראה שיש יותר טוב (אמנם פי 3-4 יותר יקר :D ) ככה שאנחנו יודעים לאן אנחנו שואפים להגיע, להבדיל מאחרים שקונים ציוד בלי ידע תיאורתי ובאמת אין להם מושג מה הם רוצים מעצמם וסתם קונים מותגים...

 

דרך אגב אף אחד פה לא מאמין שכבלים ב1000$ שווים יותר מכבלים ב100$ :D:D:D

פורסם

Sacker , אתה באמת Sucker. גם אם אח שלך הוא החבר הטוב בעולם של בעלי החנות עדיין המחיר לדילר לרמקולים האלה נע סביב ה 50$ ובחישוב הוצאות שילוח אתה עומד הרבה מעל 300 ש"ח ושלא נדבר על מכס.

 

הרמקול היחיד שימכרו לך ב 150 ש"ח הוא חיקוי פשוט למוצר שמיוצר בסין.

 

אתה ממשיך וממשיך לא להפנים את כל מה שקורה כאן בפורום ומחפש דילים בלתי אפשריים ברחבי העולם. בסוף היום תהיה לך חרא מערכת אבל אתה לפחות תהיה מרוצה כי דפקת את כולם במחיר :)

Leon Cupra 2009

פורסם

אריאל, הוא אמר שמביאים לו את זה לכן הוא לא בונה על משלוח ומכס.

 

חברה דיברתי היום עם סאקר בה"פ (משהו כמו 10 לכל כיוון) הוא הסביר את הנקודה שלו ואני את שלנו, לטעמי לרדת עליו זה לא הפתרון, תעשו טובה ותחסכו ממני עוד 10 הודעות (SACKER לא בכוונה לרדת עלייך חלילה) ותפסיקו עם הירידות.

פורסם

וואלה עכשיו אני מרגיש ילד מוכה באמא שלי חחחחחחחחחחחח

 

וואלה אם אתם רוצים תקשיבו תבינו לא בא לכם תעשו משהו אחר

העיקר שכולם יצאו מרוצים בסוף :D

 

 

באמת שאני בא בכוונה לעזור ..

 

והכל הבלגאן פה התחיל כי משהו שאל איך הם ורציתי להשמיע לו אותם..

אם תשימו לב טוב..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...