Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו B4 או הונדה אקורד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה עדיף סובארו



B4

או הונדה אקורד 2.0

 

במקום פיזו 406 שהוא רכב מאוד נוח

או אולי לא למכור כי הפרש גדול

והרכב פיזו 406 נוסעת טוב

 

לתגובות אשמח

פורסם

ההונדה הרבה יותר יקרה.

הסובארו עולה 165 והיא מגיעה בגרסה די מאובזרת.

המחיר הזה, אתה תקבל בהונדה 2 כריות אוויר בקושי, וטאסות ( :| )

 

אני הייתי הולך על הסובארו

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אכן האקורד יקרה משמעותית מה- B4

בצע חיפוש בפורום לגבי ה- B4, נכתב עליה רבות ורב התגובות משבחות ומהללות את הרכב.

 

כנ"ל לגבי האקורד, חסרונה כפי שציינתי הוא המחיר הגבוה והאבזור הדל המגיע עימה בגרסה ה"זולה".

 

מבחינת מראה חיצוני אני אישית אוהב יותר את האקורד, אך על טעם ועל ריח אין להתווכח (-:.

 

בגדול, שני הרכבים מאד אמינים ושומרים על ערכם טוב.

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
אכן הסובארו יקרה משמעותית מהאקורד.

 

 

עידן

האקורד יקרה משמעותית מה-B4!!!

בגרסתה הזולה האקרוד עולה עולה כמו הסובארו, 160K, אך האבזור דל מאוד כנ"ל אבזור הבטיחות, כדי לקרב את האקורד מבחינת אבזור צריך להוסיף 20K לגרסת האקזקיוטיב ו-40K לגרסת ה"ספורט".

פורסם

האקורד מצויידת ביחידת הנעה טובה משל ה-B4 וגיר 5 הילוכים לעומת 4 הילוכים מיושן בסובארו.

ה-B4 מאובזרת הרבה יותר ומצויידת (בשטות הזאת שנקראת) AWD.

 

על ה-B4 לא נהגתי, אך באקורד הרגשתי את המתלים קשים מעט לטעמי.

 

ממליץ על נסיעת מבחן.

פורסם
האקורד מצויידת ביחידת הנעה טובה משל ה-B4 וגיר 5 הילוכים לעומת 4 הילוכים מיושן בסובארו.

ה-B4 מאובזרת הרבה יותר ומצויידת (בשטות הזאת שנקראת) AWD.

 

על ה-B4 לא נהגתי, אך באקורד הרגשתי את המתלים קשים מעט לטעמי.

 

ממליץ על נסיעת מבחן.

מצחיק שאתה אומר על משהו שמעולם לא נהגת בו בשביל לנסות אותו - שטות...

 

כמה פעמים כבר אמרנו כאן לא לזיין את השכל על משהו אם אין לך ניסיון איתו ?

זה תקף גם לגביך ידידי הצעיר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אם אתה מחפש לקנות רכב בזמן הקרוב מאד אז אין לך בכלל מה לשקול..

נכון לרגע זה עד לסוף נובמבר אין במלאי הונדה אקורד מדגם קונפורט.

בכל אופן אני ממליץ לך לחכות עם הקניה של רכב חדש עד לתחילת ינואר. שבתאריך זה יוזלו במעט המיסים וכך תהיה ככל הנראה ירידה מסויימת במחיר הרכב.

לגבי הרכבים:

אומנם אני עובד בהונדה ומעט משוחד(בכל זאת עדיין אני נוהג על סובארו),אבל מבחינת התנהגות הרכב,תגובת המנוע/הגיר,נוחות-אני מעדיף בהרבה את האקורד על פני ה-B4 למרות שהיא אפילו נחותה באבזור.

לדעתי היא מבצעת כמעט הכל בצורה יותר טובה,ובוא לא נשכח גם את נושא החיסכון העצום בדלק לעומת הסובארו שלא הכי חסכונית.

 

מקווה שעזרתי קצת.

מאור

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם
אחרי זה, אם תוכל, אשמח אם תסביר לי מדוע מערכת AWD ברכב משפחתי בעל מנוע 2 ליטר ושלל מערכות עזר כמו ESP/VDC וכו'... זה לא גימיק/שטות/מה שתרצה.

 

אמיר.

אין בB4 2.0 בקרת יציבות.

פורסם
אם אתה מחפש לקנות רכב בזמן הקרוב מאד אז אין לך בכלל מה לשקול..

נכון לרגע זה עד לסוף נובמבר אין במלאי הונדה אקורד מדגם קונפורט.

בכל אופן אני ממליץ לך לחכות עם הקניה של רכב חדש עד לתחילת ינואר. שבתאריך זה יוזלו במעט המיסים וכך תהיה ככל הנראה ירידה מסויימת במחיר הרכב.

לגבי הרכבים:

אומנם אני עובד בהונדה ומעט משוחד(בכל זאת עדיין אני נוהג על סובארו),אבל מבחינת התנהגות הרכב,תגובת המנוע/הגיר,נוחות-אני מעדיף בהרבה את האקורד על פני ה-B4 למרות שהיא אפילו נחותה באבזור.

לדעתי היא מבצעת כמעט הכל בצורה יותר טובה,ובוא לא נשכח גם את נושא החיסכון העצום בדלק לעומת הסובארו שלא הכי חסכונית.

 

מקווה שעזרתי קצת.

מאור

היי מאור, אתה משוחד והרבה :roll:

תשמע, בוא נתחיל בזה שהאקורד רכב מעולה.

אבל עד כאן. לגבי הנוחות , אין ספק שה B4 נוחה מהאקורד. כי פשוט אין בזה גמישות והחלטתך ממש לא לעניין. גם בעניין השקט, אז גם ב B4 תמצא נסיעה נינוחה ושקטה יותר.

לגבי יח' ההנעה , אכן האקורד עולה על ה B4 ועל כל ה 2 ל' שנמכרות בישראל (מנועים אטמוספירים), חוץ מסדרה 3 של B.M.W.

לגבי ההתנהגות, אז כל אחת טובה בדרכה. להונדה יש הגה, ול B4 יש שלדה. מנסיון שתיהן מאוד מהנות, כל אחת בדרכה. (ושתיהן בלי esp).

לגבי צריכת הדלק - עד שלא תעשה מבחן ממצא וקובע בתנאים זהים ונהגים זהים, אל תסיק מסקנות שהסובארו בזבזנית .

 

אין ספק שמבחינת קניה , B4 שנת 2007 עם מראה רענן ואבזור משודרג היא קנייה הרבה יותר הגיונית מהאקורד העירומה. אלא אם פותח השרשור הוא נהג שודים .

Mazda CX5

Škoda FABIA

×
×
  • תוכן חדש...