Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם הודעתי לפני מספר שבועות על כך שהסתדר לי ההגה אך מסתבר שזה היה ליום בלבד המנוע החשמלי הלך לי איזה כיף עם פיאט:twisted: בכל אופן מישהו יודע מחירים של נועי חשמל לההגה הזה? עדיין לא מובנת לי התקלה שלפעמים יש למע' האלקטרונים יכולת לפצות על הכוח של המנוע החשמלי כיצד ? האם זאת תרמית?

בנוסף רציתי לשאול אם טיפול של החלפת שני דיסקים קידמיים +שתי רפידות שלהם עולה בסביבוצת 420 ש"ח כולל מע"מ??

פורסם

מר "קטלני" היקר, הייתה לך פעם פיאט שאתה מגיב על האמינות שלה?

 

אני די בטוח שלא.

 

סייג לחוכמה...

 

לגבי המנוע החשמלי - הוא אמור להיות רכיב די יקר, תשאל במוסך, אני בטוח שהם יידעו כמה זה עולה :)

 

לגבי הבלמים - הגיוני.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

השמועות עושים את שלהם+ההוכחות לשמועות (הרגע קיבלת עוד הוכחה)+היו לחברים שלי פיאט

לכל אחד למספר חודשים בלבד ותנחש למה הם מכרו?

אין לי שום דבר אישי נגד החברה, להיפך!

אבל תסכים איתי שפיאט זה מתחת לסטנדרט בכל מה שנוגע לאמינות.

אבל מה זה משנה עכשיו

צריך לעזור לבן אדם!

פורסם

"שמועות" זה לתרנגולות קשקשניות. או לסבתות.

 

לא קיבלתי שום הוכחה, עשית סקר שוק לגבי תקלות של מאזדה?

זה שמישהו הלך לו משהו ברכב עוד לא אומר כלום.

 

לא מסכים איתך בכלל - ולהיפך:

הייתה לי פונטו ספייס למעלה מ3 שנים שהגיעה ל160,000 ק"מ - המכונית הכי אמינה שהייתה לי בחיים!

 

זה משנה כי אין שום דבר שעוזר בתגובה שלך במילא.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

יש לנו כאן דוקטור לפיאט מסתבר. אולי כדאי שאנחנו לא נדבר מר תעלול :wink: הרי מה זה נסיון לעומת שמועות.

 

ולענייננו, לרוב המוסכים יגידו לך להחליף את כל המערכת. הם פשוט לא רוצים להתעסק עם זה יותר מידי.

אני מציע לך לדבר עם אייל נוימן. הוא בעל מקצוע שמתמחה בתיקון רכיבים אלקטרונים ברכבים. יתכן ואפשר להחליף רק חלק אחד מן המערכת היגוי, או אפילו יותר טוב, לתקנו.

http://vehicle-lab.net/HebHomePage.html

 

המעבדה שלו נמצאת באשדוד.

ממליץ עליו בחום. יתכן והוא יוכל לתקן לך את החלק, אם לא, הוא יוכל לאבחן את התקלה בצורה טובה, ויתכן והעלות תהיה קטנה יותר ממה שיגידו לך במוסך.

בלי קשר, אני ממליץ גם לגשת לאבחון במוסך מורשה של פיאט.

 

בעניין הבלמים, איזה דגם בבעלותך?

!AWDSOME

פורסם
עדיין לא מובנת לי התקלה שלפעמים יש למע' האלקטרונים יכולת לפצות על הכוח של המנוע החשמלי כיצד ? האם זאת תרמית?

בנוסף רציתי לשאול אם טיפול של החלפת שני דיסקים קידמיים +שתי רפידות שלהם עולה בסביבוצת 420 ש"ח כולל מע"מ??

מה, איזה אלקטרונים??. מי קבע שהלך המנוע ואיך?

מנוע חשמלי חדש עולה בחברה 1500-2000 ש"ח כולל הרכבה.

הגה קומפלט עולה קרוב ל- 6000 ש"ח.

לפי קריאה בפורומים מומלץ לפנות למעבדה של איל נוימן. המעבדה לרכב ממוחשב.

 

המחיר שקיבלת נשמע זול. האם זה היה מוסך מורשה? ברגע שאתה לא כותב את מחיר החלקים+העבודה ואת סוג החלקים לא ניתן להגיד עד כמה זה זול.

לשם השוואה: שילמתי 600 ש"ח בקיץ במוסך מורשה על דיסקים (BREMBO) רפידות (RAICAM) והעבודה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

הוא יברר, אני אברר. עברית לא שפה כ"כ קשה...

 

לגבי ההגה, אם תוכל לפרק את המנוע או שיפרקו אותו עבורך יש בית מלאכה בשם "אלקטרו טיב" בפתח תקווה. הם מתיימרים לשפץ כל מיני מנועים חשמליים. הייתי שם והם נראים שמבינים משהו ממה שהם עושים.

אם לא לא תמצא פתרון סביר יותר שווה לך להרים טלפון ולשאול אם הם משפצים מנועים של הגה.

פורסם
"שמועות" זה לתרנגולות קשקשניות. או לסבתות.

 

לא קיבלתי שום הוכחה, עשית סקר שוק לגבי תקלות של מאזדה?

זה שמישהו הלך לו משהו ברכב עוד לא אומר כלום.

 

לא מסכים איתך בכלל - ולהיפך:

הייתה לי פונטו ספייס למעלה מ3 שנים שהגיעה ל160,000 ק"מ - המכונית הכי אמינה שהייתה לי בחיים!

 

זה משנה כי אין שום דבר שעוזר בתגובה שלך במילא.

ולפי מה שהבנתי היא לא עברה חיים קלים בכלל :wink:

×
×
  • תוכן חדש...